Opinie klientów o Aqualina

4.7 /6
30 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.3
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

KATARZYNA czerwiec 2023 18.09.2017
Termin pobytu: wrzesień 2018

Polecam

Polecam hotel Aqualina - byłam we wrześniu 2016r, szkoda, że tylko 2 noce... Hotel rzeczywiście nowiutki lub wyremontowany, usytuowany w cichej okolicy. Bardzo dobre warunki w pokojach, czysto, wyżywienie bardzo przyzwoite, kazdy coś znajdzie dla siebie. Dobra lokalizacja tuż przy Jeziorze Ochrydzkim. Znakomita baza wypadowa do zwiedzania Ochrydu i okolic (a jest tu co oglądać), jak również do wypoczynku

5.5/6

Katarzyna, Warszawa 29.06.2019

Super wypoczynek

Macedonię odwiedziliśmy na początku czerwca - jeszcze przed pierwszą falą turystów. Hotel Aqualina jest bardzo fajnym miejscem dla ludzi lubiących aktywne zwiedzanie. Rezydenta - super kobieta - konkretna i bardzo pomocna. Pokoje bez zarzutu, codziennie sprzątane, zmieniane ręczniki i uzupełniane kosmetyki. Ludzie pracujący w hotelu bardzo mili i serdeczni, jedzenie przepyszne, w tym ciasta rozpływające się w ustach. Do Ochrydy można się dostać taxi, lokalnymi busami, które odjeżdżają kawałek od hotelu lub pieszo :) Do Centrum jest około 6km ale trasa jest bardzo fajna i przechodzi później w szeroką promenadę. Psy kręcące się w okolicy hotelu są niegroźne i mogą służy za przewodnika :) Dla tych lubiących wygrzewać się na leżakach jest basen i żwirowa plaża nad jeziorem z pięknymi parasolami. Bardzo serdecznie polecam, kuchnia macedońska jest bardzo smaczna i chętnie wrócę jeszcze do tego hotelu bo wśród przyjaznych ludzi człowiek może zawsze naładować baterie.

5.5/6

Adam, Białystok 05.09.2019

Fajne miejsce , fajni ludzie

Pobyt koniec sierpnia. Hotel wart swojej ceny , ładnie położony, fajna plaża, nowy basen przy plaży, ręczniki każdego dnia na basenie lub plaży czyste, leżaki dostępne bez problemów, Hotel czysty, pracownicy uśmiechnięci, mili i uczynni, jedzenie wyśmienite , a regionalne wypieki palce lizać nie wspominając o macedońskim arbuzie, melonie i winogronach. Hotel nie posiada balkonów ale ręczniki codziennie wymieniane także nie ma problemu, duże okna i trzeba pamiętać żeby na dzień zasłaniać okna żeby pokój się nie nagrzewał, Klima centralna umiejętne nastawienie i sprawdzała się bez zarzutu. Wyposażenie pokoi lodówka sejf u nas była sauna a u innych jakuzzi, może teraz nie przydatne ale zimą!!! Hotel miał dużo gości jednonocnych z wycieczek autobusowych, także sprzątaczki musiały się dobrze uwijać. Mieszkańcy puki co lubią Polaków. Nie ma problemów z zakupem w euro , można także w recepcji je wymienić na denary 1eur-60den. Do Ochrydy można dojechać autobusem 30den osoba lub taksówkę 150-200 lub zamówić łódkę. Okolica piękna jest co zwiedzać i co robić, nie polecam wycieczki z biurem do klasztoru św.Nauma chyba że ktoś lubi długo płynąć A mało zwiedzać; lepiej wynająć w porcie katamaran będzie taniej szybciej więcej czasu na zwiedzanie i podpłynie prawie w każde miejsce A może kapitan więcej opowie niz przewodnik. Macedonia moze biedna, moze gdzie niegdzie jest brudno ale ma duży potencjał i długą drogę aby dogonić np. Chorwację, może nie ma tam morza ale taaakie jezioro godnie go zastepuje. Polecam ten hotel i ten kraj napewno tam wrócę, zwłaszcza gdy lot trwa 1,5h A transfer z lotniska 30 minut.

5.0/6

Karolina 06.07.2018

Nie wszystko zgadzało się z ofertą

Standard pokojów, obsługa hotelowa, serdeczne przyjęcie i obsługa w restauracji. Kelnerzy bardzo mili i pomocni. Kuchnia rozmaita i bardzo smaczna, dla każdego coś dobrego. Minus za niezgodność z ofertą. Sauna i jaccuzi dodatkowo płatne. Gra w tenisowa niemożliwa. Boiska zajęte przez zgrupowanie piłkarzy ręcznych. Wreszcie BASEN. Hotelowy basen jest w remoncie zupełnie niedostępny, o czym wcześniej nie wiedzieliśmy. W zamian został udostepniony basen rzekomo zaprzyjaźnionego sąsiada. Poszliśmy na ten basen jednego dnia. Udaliśmy się na wybrane leżaki. Dzieci grały w piłkę w basenie. Przypadkowo podczas zabawy piłka uderzyła w tamtejszą palmę. Pan Właściciel basenu zwrócił dzieciom uwagę i gra została zakończona. Następnego dnia ponownie poszliśmy na basen. Pan Właściciel zakazał nam leżenia na żółtych leżakach, bowiem dla Polaków są białe leżaki. Powiedziałam Panu, że to nieładnie dzielić tak leżaki, że Polacy mają leżeć na białych lezakach. W odwiecie Pan Właściciel basenu odniósł się do dnia poprzedniego, mówiąc że dzieci zniszczyły mu palmę za 1.000 euro I że mamy WYNOSIĆ SIĘ Z BASENU. Sprawę zgłosiłam do rezydentki I menadżera hotelu. Bez dalszych konsekwencji dla tego Pana. Menadżer nawet nie pofatygował się, aby z nami porozmawiać. Pośrednio otrzymaliśmy informację, że możemy wrócić na basen. Niestety, zostaliśmy upokorzeni będąc wyrzuceni z basenu na oczach innych gości. Nie wróciliśmy tam już. Żenująca sytuacja I żenujący brak reakcji że strony hotelu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem