Opinie klientów o LABRANDA Les Dunes d’Or

4.9 /6
99 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
4.8
Pilot
5.5
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.5
Program wycieczki
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.5
Transport
5.5
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Darek 21.01.2018
Termin pobytu: marzec 2018

Agadir oczami polaka

Byłem na wycieczce pobytowej 12-19 stycznia 2018. Na początek kilka słów krytyki dla Rainbow. Czekanie po przylocie w autokarze na słońcu ponad 2 godziny z dzieckiem nie jest fajne. Sugeruję zmienić logistykę i rozwieźć najpierw grupę z Warszawy a potem z Katowic lub odwrotnie w zależności który samolot będzie pierwszy. Przez to nie zdążyliśmy na obiad i w sumie o 5 rano nie było zadnego ciepłego posiłku a nawet napoju nie licząc lurowatej kawy w samolocie. Hotel duży, czysty, pokoje czyste i sprzątane 2 razy dziennie co uważam jest przesadą. W TV jedynie TV Polonia a WI-FI za dodatkową (zbyt dużą) opłatą. Powinno być już w cenie w takiej klasie hotelu. Baseny główne i brodzik podgrzewane więc dziecko mogło kąpać się przez cały czas mimo 13-16 stopni temperatury powietrza. Leżaki zawsze dostępne zarówno na plaży jak i w hotelu. Niestety basen ze zjeżdżalniami nie podgrzewany a zasugerowałem się tym zdjęciem ze zjeżdżalniami i liczyłem na więcej atrakcji dla dzieci. Były 3 rodziny z dziećmi ale, jak ktoś trafnie zauważył hotel raczej przypominał sanatorium dla francuskich lub niemieckich emerytów. Na pochwałę zasługuje bardzo dobre położenie tuż przy plaży w środku promenady. Hotel ma 3 restauracje tematyczne i jedną gdzie są wydawane posiłki "all inclusive". Byłyem w restauracji serwującej ryby i owoce morza. Niesteyty porażka. W karcie zaznaczone 4 możliwe do zmówienia posiłki. Talerz owoców morza, stek z miecznika, kalmary i zupa rybna. Zamówiłem wszystko. Tralerz owoców morza to krewetka, sardynka, jakis filet i kilka krążków kalmara. Wszystko upieczone w głębokim oleju. Stek z miecznika smaczny ale to kawałki rybki i mikroskopijna miseczka ryżu. Porcja dla dziecka a skąd nazwa stek, sugerująca jeden kawałek mięsa skoro dostaje się rozdrobnione kawałki. Na pytanie o zupę, która zamówiliśmy odpowiedzieli nam aby jeść sałatki. Zupa została przyniesiona awanturze i po wezwaniu managera. Nie przypomina to naszej zupy rybnej, raczej krem z dodatkiem ryby i dużej ilości pieprzu. Kelnerzy nie rozumieli angielskiego. Mówili jedynie po francusku. W sumie jedzenie w hotelu było dobre i urozmaicone oprócz śniadań, które były codziennie identyczne. Wędlina krojona i kiełbaski niejadalne, sery bardzo dobre, rogaliki i duzo dodatków. Na smażone jajka trzeba było czekać bo smażyli indywidualnie. Rewelacyjne pieczywo i bagietki. Tak dobrego pieczywa dawno nie jadłem. W zasadzie można jeść z samym masłem. Na lunch i kolację codziennie były jakieś nowe potrawy plus stałe menu. Bardzo dużo sałatek, smaczne potrawy na bazie bakłażana, cukinii, papryki i dyni. Każdy mógł sobie coś wybrać. Brakowało mi małży i krewetek co w nadmorskiej miejscowości powinno choć raz znaleźć się w menu podczas pobytu. Wprawdzie w czterogwiazdkowym Iberostarze jedzenie było lepsze ale hotel to nie tylko jedzenie ale w Les Dunes d'Or było tez bardzo dobre. Bardzo dobre piwo, butelkowane wino a nie z dystrybutorów. Naprawdę smaczne i nawet po wypiciu dużej ilości nie ma żadnych efektów ubocznych. Alkohole nie rozcieńczone, mocne i w dobrej jakości jak na "all inclusive". Skoda, że piwo na wynos dają w kubeczkach 150 ml co w zasadzie mija się z celem bo po odejściu od baru trzeba wracać. Desery bardzo dobre, różnorodne, kawa z ekspresu na zamówienie oraz tradycyjna marokańska herbata z miętą. Obsługa bywała różna. Jedni byli uprzejmi a nni traktowali nas jak margines. Nie wiem z czego to wynika. W zwyczaju jest tam dawanie napiwków. Ogólnie ciężko było znaleźć wolny stolik w godzinach szczytu, notoryczny brak kubków podczas śniadania a łyżeczki do herbaty/kawy tylko na prośbę. Niewielka część kelnerów rozumiała angielski i były problemy komunikacyjne. Nawet z prostymi zamówieniami typu białe wino albo poprosze widelec i nóż. Miałem wrażenie, że hotel nastawiony raczej na turystów z Francji i Niemiec. W samym Agadirze jest bezpiecznie i bez problemu można wyjśc na miasto. Radze uważać na taksówki. W ogóle na różnych sprzedawców. Traktują turystów jak idiotów, których trzeba oskubać. Np. taksówkarza mają wszędzie jedną cenę 5€ lub 50 dirhamów. Wsiadłem do taksówki i powiedziałem żeby włączył licznik bo w przeciwnym razie nie zapłacę. Na liczniku wyszło 10 dirhamów na co taksówkarz powiedział, że to jest cena za jedną osbę :-) Za wjazd na pobliską górę zapłaciłem 35 dirhamów wg licznika taksówką złapaną z ulicy. Te co stoją pod hotelem chciały 100. W centrum w markecie, gdzie ceny są ustalone sa wyższe niż na obżeżach miasta. Na bazarze i w sklepikach cena dla turystów jest kilkakrotnie zawyżana. Rezydent tłumaczy to tradycją targowania się ale ja jakoś nie zauważyłem, żeby miejscowi się targowali podczas zakupu. Dla fanów podróbek polecam bazar souk el had. W niedzielę jest więcej ludzi i ceny sa trochę wyższe. Animacje wieczorami były bardzo ciekawe, szkoda, że wszystko tylko po francusku. Ogólnie wyjazd uważam za udany i moge polecić każdemu, kto nie będzie zwracał uwagi na niektóre mankamenty.

3.5/6

PIOTR, WYSOCKO MAŁE PRZYGODZICE 27.06.2022

Hotel

Hotel położony w ładnym miejscu na Atlantykiem, pokój czysty ale dawno nie widział remontu zatrzymał się na latach 90tych, nie można było się doprosić naprawy klimatyzacji, dobrze że niebyło upałów, jak na 4+ gwiazdki to średnio. Dbanie o czystość na bardzo duży plus, ogród piękny, jedzenie bardzo dobre, obsługa miła i uśmiechnięta.

3.5/6

Adam, Łódż 01.09.2015

Rozczarowanie firmą Rainbowtours

Rainbowtours w ofercie podaje 8 dni , a następnie skraca do 6,5 dnia. Taki mały szwindel. Ponad to, hotel głównie dla osób francuskojęzycznych. Tak zwany drink bar ubożuchny, a do tego barmani "nie panimajut nicziewo".Wyżywienie monotonne i chwilami skąpe. Ogólnie "kicha" - za te pieniądze.Klimatyzacja nie działała

3.5/6

MAREK, Gliwice 02.03.2018
Termin pobytu: marzec 2018

Tytuł opinii

Byłem z żoną na wycieczce Cesarskie Miasta w lipcu 2017 roku , następnie zostaliśmy na tydzień pobytu w Agadirze . Opis hotelu w katalogu zapowiadał same atrakcje ale na miejscu okazało się że jest inaczej , po pierwsze nie ma ma tam piano baru z muzyką na żywo , następnie nie ma tam baru na plaży - owszem jest na terenie ośrodka i blisko plaży ale w opisie pisze bar na plaży , nastepnie przydałaby się przy plaży jakaś ubikacja a tu nie ma i trzeba latać bo resrauracji rybnej . Podczas plażowania na plaży okazało się że parasole są metalowe i zardzewiałe , a do tego my sobie leżymy a tu przychodzi pan z farbą olejną i zaczyna malować to że śmierdziało farbą to jedno ale wiele osób się przykleiło bo nikt nie raczył powiedzieć że świeżo malowane , aqłapark - takie coś też jest w opisie - i owszem coś tam jest ale w większości czasu zamknięty na kłódkę . Wracamy z plaży do pokoju żeby opłukać się przed obiadem a w pokoju nie ma ręczników , nie wiem czy było dużo gości hotelowych ale jak panie rano zabierały ręczniki to oddawały dopiero po 16 wychodzi na to że prały suszyły i oddawały te same - MASAKRA - żeby się wytrzeć to musieliśmy chować ręczniki po walizkach albo wieszać kartkę że nie chcemy sprzątania - STRASZNE - hotel fajny , jedzenie dobre , okolica jak to w Agadirze taka sobie ale gdybym miał jechać jeszcze raz to na pewno nie do tego hotelu . Marek
121222325
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem