Opinie klientów o Albatros Sands Port Ghalib

5.3 /6
18 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.7
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Patryk, Sosnowiec 13.10.2022
Termin pobytu: październik 2022

Październik 2022

Polecam hotel, piekna rafa czyste pokoje, jedzenie ok. Ale na ciekawe animacje nie ma co liczyć a te w ciągu dnia w ogole nie istniały. Przynajmniej w przypadku gdy spędza się czas na plaży.

5.0/6

Justyna, Bilcza 07.06.2022

Fajny pobyt

Mila atmosfera i obsługa, pokoje czyste, cudowne morze i rafy. Jedzenie takie sobie jak to w Egipcie. Duży plus dla obslugi: zawsze uśmiechnięci, mówiący duzo po polsku, pomocni, taktowni. "Siema kolezanka" bylo słychać na każdym posiłku. Ogólnie polecam

4.5/6

Krystyna, Cieszyn 25.09.2022

Wypoczynek

Polecam

4.0/6

Dawid, Wrocław 05.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

Hotel w porządku- cała reszta średnio

Sam hotel bym ocenił na 7/10. Czysto, w pokojach sprzątane codziennie, obsługa bardzo miła. Jest co robić, fajne baseny, piękna rafa dostępna z dwóch pomostów. W tym samym resorcie jest Port Ghalib, fajne miejsce na spacer(i nic więcej, lokale strasznie kiczowate). Oprócz tego wkoło pustynia. Teraz minusy: jedzenie bardzo średnie. Codziennie to samo, zmienia się jedno- dwa dania na kolację, więc jeśli jedziecie pojeść- nie polecam, chyba że nałogowo lubicie frytki… Z owoców morza było codziennie jedno danie, zazwyczaj kawałki bliżej nieokreślonej ryby w sosie. W cenie jest też kolacja w restauracji, która jest jednym wielkim żartem. Danie zamawia się w momencie rezerwacji, więc widząc, że raczej na normalnej kolacji nie mamy co liczyć na owoce morza, zamówiliśmy danie nr 1: „Seafood plate”. Dostaliśmy kalmary i krewetki w ohydnej panierce i uwaga, ŁOSOSIA. Oczywiście do tego wszędobylskie frytki i zupa z mrożonki. Także po tym całym zadęciu na wejściu, eleganckiej obsłudze i serwisie, chciało nam się śmiać po tym co dostaliśmy. W nocy po paru krewetkach przeboje. Dodatkowo, jak za hotel w tych pieniądzach, jakość alkoholu jest dramatyczna. Wino spróbowałem tylko raz do pierwszej kolacji, nie do wypicia. Alkohole mocne lane z plastikowych butelek stojących na słońcu, lokalna marka, czysty alkohol zaprawiany syropem smakowym (whisky, tequila, do wyboru do koloru, szkoda że smak ten sam). Dodam jeszcze dwie wtopy ze strony Rainbow: 1. „Odwołano” nam wycieczkę do Luksoru, szkoda tylko, że dowiedzieliśmy się o tym o 5 rano, po godzinie dzwonienia do rezydentki. Pani rezydentka przez godzinę próbowała coś załatwić, by na końcu zadzwonić i poinformować nas, że wycieczka jest odwołana i że na pewno dostaliśmy info do pokoju (nie, nie dostaliśmy, obsługa pierwszy raz o tym słyszała). Stawiam, że coś poszło nie tak i o nas zapomniano… szkoda, że nie pojechaliśmy na wycieczkę która nas skłoniła do wyboru Egiptu. 2. Gdy wchodziliśmy na lotnisko na lot powrotny, całego autobusu z Rainbow nie chciano wpuścić. Potrzebny był jakiś voucher, który ludzie z innych biur mieli. Dopiero po interwencji u rezydentki i obsługi lotniska nas wpuszczono. Podobno standardowa sytuacja z Rainbow. Nie można tego załatwić, skoro wiadomo że coś takiego jest potrzebne?
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem