Opinie klientów o Bliss Nada Beach Resort

4.6 /6
52 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.6
Pokój
4.6
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Robert 23.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

para pobyt początek czerwca 2024

Nie polecam tego hotelu. Brak klimatyzacji w lobby i w restauracji. Łazienka koszmar. Wiele niedoróbek. Ogród zlewany gnojowicą po zachodzie. Barmani humorzaści. Piwo i drinki w malutkich jednorazowych lub plastikowych kubkach, mytych bez wyparzali. Pobyt zapewnia zemstę faraona 70% gości. Pomost został zamknięty czwartego dnia ze względu na remont.

3.0/6

Alicja 18.10.2021

Wakacje

Miałam okazję spędzić 12 dni w tym hotelu Październik 2021. Nie polecam , hotel bardzo stary zaniedbany , jedzenie tragedia ogólnie mało jak i bardzo mało urozmaicone, praktycznie codziennie to samo . Bary otwarte od 10 a o 12 brak piwa przy tak małym obłożeniu hotelu po prostu tragedia , nie każdy pije mocne alkohole . Był to nasz 14 pobyt w Egipcie więc mam rozeznanie odnośnie standardów Egipskich ale ten hotel jest fatalny nie polecam. Jedno co jest na plus to animatorzy którzy nadrabiają .

3.0/6

Marta 03.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Przeciętny hotel

Mieliśmy okazję spędzić 11 dni w tym hotelu. Nie był to nasz pierwszy wyjazd do Egiptu, więc znamy standardy innych hoteli. Sam hotel był czysty. Pokój był sprzątany zgodnie z naszym życzeniem. Na plus piękna rafa z pomostu. Niestety tyle z plusów. Dostaliśmy pokój z dwoma pojedynczymi łóżkami dla 4 osobowej rodziny z dwójką dzieci w wieku 7 i 9 lat. Okazalo się, że większość osób też miała problem z pokojami. Jedzenie było bardzo monotonne. Codziennie było praktycznie to samo, a potrawy często niedogotowane lub niedopieczone. Animacje również bardzo słabe, widać że organizowane budżetowo . Pierwszego dnia mieliśmy problem żeby znaleźć miejsce gdzie odbywają się animacje. Musieliśmy wyjść z hotelu do amfiteatru, który był daleko od stolików i baru, więc każdy biegał z napojami. Animacje dla dzieci trwały tylko około 15 minut. W innych hotelach były ciekawsze i trwały dłużej. Dzieci były zawiedzione. My też. Trafiliśmy na słaby program. Ponadto Pan w barze przy basenie nie chciał wydać więcej niż dwa napoje na osobę, więc musieliśmy robić wycieczki żeby wziąć drinki i napoje dla każdego. Wino było dostępne jedynie podczas obiadu i kolacji i to schowane na zapleczu. Niestety w żadnym barze nie było już w ofercie all inclusive. Trzeba było płacić dodatkowo 4$ za lampkę wina. Sklepy dostępne w hotelu były bardzo drogie. Taniej było w porcie Ghalib i na lotnisku. Moja ogólna opinia o hotelu jest słaba. Bywaliśmy w lepiej zorganizowanych hotelach w tej samej półce cenowej.

2.5/6

Agnieszka, --- 29.08.2023

Średni ale słoneczny

Jedzenie dobre jeżeli je się normalnie, a nie jak żarłok. Pokoje w normie. Za tą cenę chyba ok Obsługa rezydenta - pomylono mi godziny spotkania w informacji od RB, było dużo stresu z tym.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem