Opinie klientów o Gemma Resort

3.8 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.5
Obsługa hotelowa
3.8
Plaża
4.7
Pokój
4.1
Położenie i okolica
3.7
Rezydent
4.0
Sport i rozrywka
2.1
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Barbara, Białystok 17.04.2023
Termin pobytu: marzec 2023

Egipt po raz ostatni

Według mojej opinii hotel nie zasługuje na 5*, Z rezydentem, który przywitał Nas na lotnisku kontaktowaliśmy się telefonicznie , nie pojawiał się w hotelu bo stwierdził, że jest Nas tylko czworo . Pokoje owszem czyste i codziennie sprzątane . Posiłki na śniadaniach bardzo słabe, brak wyboru i codziennie to samo. Półmiski nie uzupełniane . Obsługa miła ale co Nas bardzo zaskoczyło i nigdy się z tym nie spotkałam-nie mogliśmy siedzieć przy wybranych przypadkowo stolikach,- kazano nam się przesiadać bo tu siedzą Włosi. Animacje wieczorne przede wszystkim w języku włoskim, brak zainteresowania innymi gośćmi hotelowymi. Safari - tragedia- przyjechał po Nas kierowca nie mówiący w języku angielskim , nie mówiąc już o polskim. Wiózł Nas rozwalającym się samochodem przez ok 2 godz, gdzie już po 1 godz jazdy byłyśmy już zdenerwowane i zdezorientowane. Całą atmosferę uratował przewodnik Thomas .Kolejna wycieczka-rejs statkiem -widoki super , jedzenie pyszne ale ..... brak polskiego przewodnika. Pierwszy raz jestem zmuszona napisać złą opinię na temat hotelu :(. Nie skorzystam więcej z Państwa ofert , Egipt odwiedziłam po raz ostatni. Życzę Państwu jednak powodzenia i wielu klientów.

3.0/6

Mateusz, Rzeszów 09.02.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

Wypoczynek

Wrażanie ogoleni są niezłe. Poza drobnymi niedograniani. Pisałem do biura maila czy są potrzebne jakieś papiery która zawsze wysyłano 2 dni przed. Odpisano mi, że nie są potrzebne. A jak dotarliśmy nie chciano nas wpuścić so hotelu, bo nie mamy vouchera. Jedna wycieczka też różniła się od przekazu, który podał nam rezydent.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem