Opinie klientów o Hilton Nubian

5.5 /6
220 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Ilona 02.06.2022

Pobyt 6 dniowy z 4 dniowym serwisem w Hilton Nubian Resort

Wycieczka oferowana przez biuro jako 6-dniowa obejmuje 4-dniowy serwis. Dzień przyjazdy rozpoczyna się 4 godzinnym oczekiwaniem na pokój, dzień wymeldowania kończy się śniadaniem i 5 godzinnym oczekiwaniem na transfer na lotnisko. Szósty dzień z oferty to przylot do Polski 30 minut po północy. W ramach oferty można liczyć jedynie na 4 dniowy serwis, chcąc skorzystać ze świadczeń i infrastruktury w pozostałym czasie trzeba liczyć się z dodatkową opłatą 100 euro obejmująca serwis w dniu przyjazdu i w dniu wyjazdu czyli 1-go i 5 - go dnia. Wyżywienie w hotelu monotonne, obsługa w restauracjach na niskim poziomie, w restauracjach brudno.

3.0/6

GRZEGORZ, SZCZECIN 14.11.2021

Hotel broni się tylko miejscem

Hilton tylko z nazwy, 5*chyba tylko egipskich. Nie polecamy

3.0/6

Zbigniew, Chyby 28.11.2015

Rozczarowanie

Hotel absolutnie nie zasluguje na *****, ani na nazwe Hilton. Nie ma tu nikogo z amerykanskiej sieci, kto zadbalby o trzymanie standardow godnych w/w nazwy, a tym sie tez w koncu kieruja potencjalni klienci. Restauracja wyglada jak stolowka albo kantyna. Obsluga rusza sie jak mucha w ciescie i to nie tylko na stolowce, ale tez w barach. Na zamowione przed posilkiem piwo trzeba czekac az sie skonczy konsumpcje. W tym czasie kelnerzy przemierzaja wielokrotnie ogromna sale z pusta taca. To samo wieczrna pora w lobby. Przerost zatrudnienia wcale nie zapewnia sprawnej obslugi. Samo menu jest bardzo ubogie i monotonne, a przy tym niezbyt smaczne. Kolejki przed zajeciem stolika i wybraniem dania uragaja slynnej nazwie hotelu. Polozenie na odludziu nie daje mozliwosci udania sie gdziekolwiek na spacer poza resort, ale mimo to nie ma spokoju, bo notorycznie odbywaja sie glosne imprezy animatorow, choc nie hest to hotel rodzinny. Drinki w barach sa ograniczone co w hotelu sieci Hilton przy 5 gwiazdkach nie powinno miec miejsca. Whisky z plastikowej butelki np nie da sie pic bo tak jest perfumowane, polecam przywiezienie swojej, chocby najtanszej z Polski, ale chyba nie tak powinno byc! Na jedyna zupe w restauracji a la carte, a wiec na jej nalanie i oodanie, czekalem dokladnie 40 minut i to mimo przymusu umowienia sie na wizyte o konkretnej godzinie. Pokoj ladny i czysty, a slonce gwarantowane. Uciekalismy na wycieczki, aby nie przebywac za dlugo w tym Hiltonie. Rezydenci Rainbow Tours Mahmoud i Yussouf bardzo zyczliwi i pomocni.

3.0/6

OlaP 28.08.2021

Hilton - jak dla mnie średnio

Tydzień temu wraz z mężem wróciliśmy z tego hotelu. Był to nasz kolejny pobyt w Egipcie, w związku z czym mam już możliwość porównania tego obiektu do innych hoteli. Na początek może okolica, no cóż w Marsa Alam nie ma wiele pisania ponieważ za murami hotelu jest tylko piach, a co za tym idzie cisza. Dla osób chcących poleniuchować-miejsce idealne (bo z dala od Wszystkiego) Hotel - przyjechaliśmy ok. 23 i pierwsze wrażenie było pozytywne. Lobby lśniło czystością, szybko zostaliśmy zakwaterowani, pani z recepcji pomogła podłączyć się do internetu, otrzymaliśmy kolację w pakunkach, do pokoju (w ilości ponad normę). Potem przyszedł czas na rekonesans pokoju, ot i tu pierwsze rozczarowanie wyglądem wanny, eh...dobrze że były w walizce klapki, bo czasy świetności miała już za sobą. Noc minęła szybko, rano nie trzeba pędzić by rezerwować leżak (to in plus) ponieważ hotel nie jest w pełni obłożony. Śniadania- przez cały pobyt bardzo biedne i jak odbite przez kalkę. W prawdzie nikt głodny nie chodzi, ale przysłowiowego szału nie ma. Obiady - bardzo dobre zupy, reszta średnia dlatego spokojnie można było, zamiast iść na stołówkę, zjeść coś przy pool barze (kanapka z tuńczykiem, hamburger, frytki) Kolacje - tu trochę bogatsze menu, przed wejściem z lewej strony stoiska tematyczne (raz bakłażany, innym razem kebab lub stoiska rybne - fajnie to wygląda). Asortyment na tym posiłku też bardziej rozbudowany i każdy może coś dla siebie wybrać. Kelnerzy zdecydowanie za szybko zabierają talerze, i naprawdę zdałoby się porządnie umyć metalowe drzwi do kuchni blisko stoiska z falafelami. W lobby jest bar, również średni. Drinki proste, podstawowe...a z karty drinków płatnych dostępne chyba 3 lub 4. (kelner powiedział,że do pozostałych nie ma składników), wina w barze nie podają. Restauracje a`la carte (w dosłownym rozumieniu) nie istnieją, są za to miejsca do zjedzenia takiego posiłku. Jedno w lobby, za metalową kratą. Wszystkie osoby z zewnątrz mogą widzieć kto i co zjada :) (restauracja włoska), orientalna zaś znajduje się w barze przy basenie - tym samym ,gdzie w ciągu dnia je się hamburgery. Tutaj duży plus za obsługę i mimo wszystko stworzony klimat. Zarezerwowaliśmy tą restaurację na urodziny córki (zapomniano zgłosić), zamówiliśmy tort w recepcji (o tym też zapomniano). Capitan Mohamed Wasil wraz ze swoim pracownikiem Ahmedem Salah zrobili wszystko co mogli, by urodziny wypadły sympatycznie a my byśmy mogli spędzić miło czas. Tak było, dlatego raz jeszcze bardzo Dziękujemy, zrobiliście naprawdę dobrą robotę. stół wyglądał pięknie, a jedzenie było świeże i smaczne. Kolejną restauracją jest rybna. Ta znajduje się w sąsiedztwie baru przy plaży. Dziwne miejsce, szczególnie jak na restaurację. Na piasku rozstawione są stoliki, obok jest plażowy prysznic i przyozdobiona odchodami budka dla ptaków. Jedzenie nie było dobre. Ogromny talerz wywaru rybnego, w którym pływały 2 krewetki, bardzo słaba sałatka - z 1 pomidorkiem koktailowym, przekrojonym na ćwiartki i 1 paluszkiem surimi również podzielonym na ćwiartki nie była w stanie zatuszować kiepskiego wrażenia wywołanego "egzotyką" miejsca, danie główne przemilczę. Jedna kobieta, która przyszła na kolację z córką opuściła to miejsce w trakcie posiłku. Nie polecam tej restauracji, tym bardziej że idzie się dość daleko. zdecydowanie lepiej wybrać coś w restauracji głównej. Animacje: rano o 10 animatorzy tańczą swój taniec, potem po obiedzie również...ale generalnie zdecydowanie nie są mocną stroną hotelu. Z osobna animatorzy, w większości, są sympatyczni jednak to za mało by animacje wypadały fajnie. Dla mnie takie 2/5 gwiazdek. W ostatni dzień przyjechał szef animatorów i było lepiej, jednak do stwierdzenia "dobre" sporo brakuje. Wiele osób, z którymi rozmawiałam podczas pobytu, było podobnego zdania. Każdy porównywał to co się dzieje na obiekcie, do odwiedzanych przez siebie wcześniej miejsc i wypadało blado. My na szczęście chcieliśmy wypocząć i zbytnia rozrywka nie była nam do niczego potrzebna. Gorzej z młodymi ludźmi, którzy na wakacjach oczekują głównie zabawy i rozrywki. Plaża: średnia, daleko, rafa (ta blisko) przeciętna. Żółwia nie udało nam się zobaczyć przez cały pobyt, mimo że mąż wypływał zdecydowanie dalej. Naszym znajomym się udało, w ostatni dzień pobytu, mieli więcej szczęścia ;) Na plaży sklepiki, trzeba się targować ale i tak ceny zdecydowanie niższe niż w sklepikach hotelowych. W hotelu jest sklepik jubilerski, sprzedaje tam bardzo sympatyczny człowiek i można zamówić u Niego niedrogo, przepiękny kartusz (bardzo fajna pamiątka) - polecam ;) Podsumowując: hotel DOBRY i myślę,że takie stwierdzenie jest wystarczające. Za tą cenę,można wybrać w Egipcie coś zdecydowanie lepszego np.Jaz Aqua Viva (gdzie dopracowany jest każdy detal), Jaz Aqua Marine itd. Wiele osób mówiło, że przy wyborze destynacji kierowało się nazwą Hilton, jednak to za mało by była gwarancja sukcesu. Hotel dla ludzi starszych, chcących leniwie odpocząć. Obiekt zadbany, czysty. Ogrodnicy ciężko pracują i efekty ich pracy są widoczne.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem