Opinie klientów o Iberotel Costa Mares

5.3 /6
19 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.8
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

BARBARA, WROCLAW 20.09.2022

To był nasz pierwszy raz w Egipcie. Dlaczego wybraliśmy ten hotel ? bo bardzo chcieliśmy żeby ten pierwszy raz nas nie rozczarował a z opinii o Costa Mares wynikało że będzie wyjątkowo. Było…..dobrze, przyzwoicie, zadawalająco ! Analizując sytuację na chłodno odnieśliśmy wrażenie że niezwykła ilość i prawie tylko pozytywne opinie w internecie są dziełem pewnej psychologicznej presji na gości ze strony pracowników hotelu. Codziennie ktoś z personelu pytał czy wszystko jest w porządku, czy jesteśmy zadowoleni, czy niczego nam nie brakuje. Były do wypełnienia dwie papierowe ankiety z prośbą o wyrażenie własnych wrażeń z pobytu. Jedną z nich otrzymaliśmy przy wymeldowaniu się w recepcji a na to co pisaliśmy patrzył pan z kierownictwa stojący tuż obok, choć i bez tego wiedziałby kto wypełniał ankietę bo zwrot ankiety był do jego rąk. W takiej sytuacji z grzeczności trudno być obiektywnym !!! Podobał nam się pokój (sprawna i wydajna klimatyzacja) i zawsze pełny barek, telewizor 42’ z TVPolonia, teren przy basenach i baseny (ciepła słodka woda i duża ilość leżaków, można o każdej porze znaleźć wolne), leżaki średnio wygodne niektóre już lekko wyleżane. Podobała nam się siłownia, plaża, kompletny brak języka rosyjskiego wśród gości. Główna restauracja podobała nam się średnio (mam na myśli wystrój), posiłki i napoje mocno urozmaicone dobrej jakości. Smak posiłków trudno ocenić bo każdy lubi co innego. Całkowity brak wieprzowiny, a wołowina to trudny produkt do obróbki i zdarzały się kawałki nie do pogryzienia ale było czym je zastąpić. Kelnerzy z szybkością błyskawicy  i uśmiechem usuwają brudne talerze. Przy recepcji można za pomocą aplikacji na komputerze w języku polskim zamówić kolację a'la carte. Nie słyszeliśmy żeby ktoś narzekał na problemy żołądkowe. Fajne codzienne (oprócz weekendów) wieczorne występy, fajni animatorzy którzy w ciągu dnia i wieczorami starają się umilać życie gościom. Na obszarze hotelu jest sklep z drobnymi upominkami. Można w hotelu zamówić transfer (płatny) do port Ghalib lub Marsa Alam i spędzić miło wieczór poza hotelem. Spacery tylko w obszarze hotelu i po plaży bo poza tylko pustynia. Kierownictwo i personel rzeczywiście mili, pomocni i uśmiechnięci. Jesteśmy już tydzień po powrocie z Costa Mares i poziom asertywności wzrósł do stanu który pozwala nam na kilka zdań o tym co nam się nie podobało. Od rana leżaki na plaży i basenie nie są pokryte materacami, przynosi je obsługa dopiero w momencie kiedy zauważy że ktoś chce z nich skorzystać. Mało komfortowym było dla nas (i z obserwacji wiemy że problem nie dotyczył tylko nas) podejście do pustych leżaków i rozglądanie się wokół gdzie też są panowie z obsługi. Bywało że czekaliśmy klika minut ale było też tak że czas oczekiwania wydłużał się do dwudziestu w sytuacji kiedy więcej gości pojawiało się w jednym momencie na basenie. Pracownicy biegali wtedy z sześcioma materacami na plecach a to wyglądało jak kiedyś praca przy budowie piramid. Pod koniec pobytu wyjście na basen przestało być dla nas przyjemnością a wiązało się ze stresem z tego powodu . Internet w naszym pokoju działał wolno ale wystarczająco do wysłania maili czy kontaktu na Whats App jednak codziennie rano wszystkie nasze urządzenia traciły połączenie z internetem i ponowne logowanie często było niemożliwe bez użycia hasła serwisowego przez obsługę recepcji, więc byliśmy ich codziennymi intruzami co nie było przyjemne dla nas ale zawsze byliśmy obsłużeni jak najbardziej miło i uprzejmie. Mieliśmy pięknie płożony pokój z centralnym widokiem na może i basen na II piętrze ale wczesnym rankiem słońce atakowało nas bezlitośnie budząc ze snu bo nie można było całkowicie zasłonić zasłon. Nie żeby się zepsuły, po prostu prowadnice były tylko po jednym metrze z obu stron okna „szkoda ”. Przyzwyczailiśmy się też to tego że w dobrych hotelach w karcie dań są zdjęcia i opis serwowanych drinków tu był tylko opis więc drinki były czasami skromne (bez parasolek, cukrowanych brzegów kieliszków, kawałków pomarańczy czy innych ozdóbek tego typu). W całym lobby przy recepcji pewnie ze względów oszczędnościowych w godzinach przedpołudniowych nie włączana jest klimatyzacja co prawda sami rzadko tam bywaliśmy o tej porze ale pracownikom recepcji nie było wesoło a i nasza rezydentka na powitalnym spotkaniu mocno machała wachlarzem jak na 5* słabo ! Mamy nadzieję że nasze pozytywne uwagi zachęcą ich czytających do podjęcia decyzji o wyborze tego hotelu, te niezbyt pochlebne nie zniechęcą a zarządzającym pomogą w pracy nad uczynieniem tego miejsca jeszcze lepszym. Dziękujemy wszystkim pracownikom hotelu Costa Mares za miły pobyt.

3.0/6

Laura, Gorzów Wielkopolski 12.08.2021

Taki sobie hotel

Niby nowy ,niby wszyscy sie staraja,ale wcale nie bylo szalowo. Hotel bardzo maly, nurkowanie z biura w hotelu bylo slabe -nie rozumiem czemu nie ma pomostu przy hotelu. Wycieczki z biurem hotelowym (Nie rainbow) maskara NIE polecam ,stracony czas. Jedzenie slabe, bylo co dzien co innego jednak ani nie doprawione I strasznie suche mieso. Desery porazka ,nie ma lodow. Ogolnie ostatni raz. Masaze w hotelu (niemiecka jakosc niby jak mowili) porazka. Kupilismy 6 masazy za 280 euro I wybralismy rozne,a robili ciagle to samo plus wyszlam z bardziej obolalymi plecami. Pokoje czyste ,ale ciagle zapychal sie brodzik. Za hotel zaplacilismy prawie 8tys od osoby I spodziewalam sie czegos lepszego. Animacje przez covida byly slabe. Jedynie pool party bylo w porzadku. Jeszcze Pan w sklepie hotelowym strasznie nie mily kiedy nie chcielismy cargos kupic ,ale pozniej sie pojawil mlodszy I milszy. Obsluga w recepcji w porzadku chociaz w ostatni dzien strasznie nas pospieszano I chciano odebrac 3h wczesniej,zamowilismy transport prywatny I hotel przedluzyl nam dobe hotelowa o 1.5h rowniez wczesniej dostalismy pokoj z widokiem na morze.

0.5/6

KatKac 28.12.2021

Żenada i łomot

Hotel niby nowy, ale niedopracowany i nie mający pomysłu na siebie. "Animacje" na środku strefy basenowej to wyłącznie permanenty, ogłuszający łomot. Jest ok 200 gości, uczestniczy w tej żenadzie może 5-6. Reszta nie słyszy swoich myśli, tylko łup-łup-łup. Wieczorem powtórka z rozrywki, dochodzi ew. jeszcze pani, ktorej się wydake że umie śpiewać. Jeśli szukasz odpoczynku, to omijaj ten hotel szerokim łukiem. Nie ma dokąd uciec przed tym łomotem, a pokoje nie są w żadnen sposób izolowane dźwiękowo. Jedzenie bardzo przeciętne, w pierszym tygodniu notorycznie wszystko przesolone. W pokojach superior łazienka-klitka, dwie osoby jednocześnie nie mają szans. Brak ogranicznika goracej wody -uważać na dzieci, bo łatwo o oparzenie. Bardzo głośna klimatyzacja, nie wyobrażam sobie spać przy tym latem.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem