Opinie klientów o Jaz Grand Resort Marsa Alam

5.5 /6
73 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Paweł, Warszawa 15.08.2014

Piękne wakacje :)

Byliśmy na tydzień z parą znajomych i był to nasz pierwszy pobyt w Resta. Wszystko było tak, jak w opisie hotelu :) Super pobyt

4.0/6

Małgorzata, Łódź 05.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Wrażenia 50-latków

Hotel już kilka lat działalności ma za sobą. Pościel i ręczniki czyste (wymieniane na życzenie, nawet codziennie). Pokój sprzątany codziennie. Jedzenia dużo do wyboru. Bardzo słabe animacje, mało rozreklamowane, nikt do nich w ciągu dnia nie zachęcał. Polskiego animatora - brak. W II połowie sierpnia niestety bardzo wiało i nie można było skorzystać z pomostu, aby obejrzeć rafę. Trafił nam się pokój na parterze, a nad nami szurające rano krzesłami, dzieci.

4.0/6

Ewa, Warszawa 19.08.2022

Ciekawe miejsce na tygodniowy urlop

Hotel czysty, obsługa bardzo pomocna, zdecydowanie na plus lokalizacja - bardzo blisko lotniska. Jedzenie dosc różnorodne, drinki na minus (bardzo słodkie i monotonne). Duży ciepły basen z barem, morze bezpośrednio przy hotelu gdzie można podziwiać rafę koralowa. Dość irytujące było ciagle i nachalne namawianie na wycieczki czy masaże. Animacje nie zrobiły na nas szczególnie dobrego wrażenia.

3.0/6

WOJCIECH, WARSZAWA 15.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

było poprawnie, ale bez zachwytu

To nasz 2 pobyt w tym Hotelu, pierwszy był 12 lat temu - niestety od tego czasu, jeśli były remonty to tylko doraźne - szczególnie pokoje wymagają odnowienia gruntownego. Poza tym, w trakcie naszego pobytu całe dnie słychać było kosiarki do trawy i inne cięższe urządzenia. Aquapark - dopiero po interwencji u Rezydenta co trwało 3 dni mogliśmy zgodnie z umową / ofertą wejść na teren w cenie pobytu. Jedzenie dobre, ale monotonne.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem