Opinie klientów o Jaz Lamaya

5.6 /6
82 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Agnieszka, Przecław 13.10.2021

Przyjemny pobyt w przyjemnym miejscu

Fajny hotel z bardzo piękną rafą. Jedzenie przepyszne, alkohole mocne, drinki smaczne. Pokoje duże, wszędzie sterylnie. Bardzo dobra infrastruktura, Boiska do siatkówki, bilard, piłkarzyki, boccia, tenis stołowy...rewelacyjny aquapark.

4.5/6

Adam Włodzimierz, --- 16.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

Solidny hotel

Hotel wart swojej ceny. Obsługa dobra, nienachalna. Ogólnie czysto. Jedzenie dobre chociaż mogłoby być bardziej urozmaicone. Na plaży nie było tłoku. Zawsze można było znaleźć miejsce. Wejście do wody z pomostu i w wąskim zakresie z plaży. Dużym plusem jest zatoka, która w znaczny sposób ograniczała falowanie, które na otwartym morzu uniemożliwiało pływanie i snurkowanie. Rafa mocno zniszczona, w dużym zakresie martwa ale można było trafić na przepiękne, duże żółwie.

4.0/6

Jacek, Gdańsk 20.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Jaz Lamaya tak ale nigdy więcej z Rainbow

Na 2 dni przed wyjazdem dowiedzieliśmy się, że w hotelu trwa remont basenów (4 baseny w tym 3 podgrzewane). Ze strony Rainbow żadnej propozycji zmiany hotelu ani rekompensaty. Emaile, telefony nic nie dały. Zaproponowano zwrot 5% ceny wyjazdu w razie rezygnacji (95% przepada). Na reklamację brak odpowiedzi do dzisiaj. Uważam, że Rainbow to najgorsze biuro podróży z jakimkolwiek miałem do czynienia. Odpowiedzi na emaile błyskawiczne gdy chce się wycieczkę kupić a w razie problemów żadnej pomocy. Lot z Gdańska opóźniony o 8 godzin . Samolot Enter Air jako jedyny tego dnia nie był w stanie wylądować w Gdańsku z powodu wiatru (wszystkie inne samoloty wylądowały) i odleciał do Poznania. Na lotnisku brak rzetelnej informacji. Potem 4 godzinna podróż niewygodnym autobusem do Poznania skąd był ostatecznie wylot. Ponieważ baseny w naszym hotelu były nieczynne można było korzystać z restauracji i basenu w sąsiednim hotelu. Nie można im nic zarzucić ale remont 4 basenów powodował że na basenie sąsiedniego hotelu panował tłok. Poza tym widok koparek na terenie hotelu nie jest zbyt atrakcyjny. Pokój, obsługa hotelu na 6. Wyjazd z hotelu na 4 godziny przed odlotem ( 4 rano) bez sensu, na lotnisko jedzie się kilkanaście minut, a biorąc pod uwagę konieczność zabrania gości z innych hoteli 30-40 minut. Noc w plecy a na lotnisku tłok. Chętnie wybiorę się następnym razem w to samo miejsce z TUI (ta firma według opinii podróżujących tym samym samolotem gości była w stanie zaproponować zmianę hotelu)

4.0/6

Michał, --- 22.03.2022

Wspaniały hotel ale bez animacji

Pobyt uważam za udany. Sam hotel jest bardzo ładny, czysty i przestronny. Zdecydowanie 5 gwiazdek. Polecam jedzenie, było wyśmienite dużo owoców morza krewetki, langustynki, kraby ( w całości i do woli), dużo warzyw, owoców, bardzo zróżnicowane dania i codziennie inne. Kuchnia jest mocną stroną tego hotelu, tak samo serwis (uśmiechnięty, pomocny, wypoczęty). Jeżeli jednak ktoś oczekuje animacji wieczornych i animacji dla dzieci to nie ma czego tam szukać. Animacje były na żenująco niskim poziomie (show time to masakra). W lobby lub na tarasie puszczano muzykę z tabletu, albo ktoś śpiewał na żywo- jednak to taki mały odpoczynek przy kawie lub drinku (podczas gry w karty lub planszówki). Nie nazwałabym tego rozrywką wieczorną. Ja pojechałam z rodziną i przyjaciółmi wiec sami znajdowaliśmy sobie rozrywki, dzieci wieczorem usychały nam z nudów- ich zabawa polegała na bieganiu lub graniu w chowanego, billard. Z rozrywek za dnia to polecam Aquapark, bardzo fajne miejsce i nie brakuje atrakcji. Byliśmy w restauracji Sofra (jedzenie bardzo dobre - zamówiliśmy wszystko z karty- zapłaciliśmy 122 dolary). Na napiwki w hotelu wydaliśmy ok 120 dolarów. Zapewne z uwagi na pogodę, w hotelu było bardzo mało ludzi, co nam absolutnie nie przeszkadzało. Przy hotelu rafa koralowa, dużo snurkowaliśmy ( płaszczki i inne ryby pływały nam między nogami). Pojedziemy jeszcze raz ( bo brak animacji nie był dla nas jakimś wielkim problemem) tylko bez dzieci.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem