Opinie klientów o Pensee Royal Garden Beach Resort

4.8 /6
50 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.4
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

WOJCIECH, MARIOLA GDAŃSK 09.04.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Rainbow mnie rozczarował ofertą ośrodka

To mój chyba 7 wyjazd do Egiptu i okazał się koszmarem . Ośrodek jak i pokoje wymagają remontu . Nigdy nie przypuszczałem że Rainbow może mieć taki ośrodek w swojej ofercie . Zacznę od pokoju -Wyposażenie stare z rozpadającym się sprzętem odpadającym tynkiem ze ścian . Po zmianie pokoju jeszcze gorzej bo z kranu leciała woda w kolorze rdzy . Powrót do poprzedniego pokoju gdzie klimatyzacja działała dziennie może 30 minut oraz czasowe zaniki prądu w pokoju . Zgłoszenia nie przynosiły skutku . Co do osoby sprzątającej to było czysto. Teren ośrodka stary nadający się do remontu dziury w chodniku lampy nie kompletne przy barze rozpadające się krzesła . Jedzenie słabe mało urozmaicone i niewielkie porcje . Po raz pierwszy jadłem nogę kurczaka wielkości kciuka mężczyzny . Co do plaży ładna równa z łagodnym wejście do krystalicznie czystej wody . To jedyny plus tego ośrodka. Pewien standard Rainbow powinien trzymać a nie godzić się na ośrodek który nie zasługuje nawet na 3 *

1.0/6

Aneta 01.09.2021

Wakacje

Ogólnie uważam, że hotel nie zasługuje na dobrą opinię. Pierwszego dnia jak przyjechaliśmy okazało się, że na kolacji zabrakło dla kogoś jedzenia. Można sobie tylko wyobrazić złość i irytację tych osób. Każdy kolejny dzień to była dosłownie walka o jedzenie, ponieważ szef kuchni wyliczał wszystkim jedzenie, a szczególnie mięso i rybę. Co do wyboru jedzenia też hotel pozostawia wiele do życzenia. Na osiem razy jak byłam w Egipcie w różnych hotelach pierwszy raz czułam się tak zawiedziona. Wybór owoców znikomy. Kelnerzy chodzą tylko i namawiają, żeby zamawiać jedzenie z dodatkowo płatnej karty. Cały wyjazd słyszeliśmy, że już coś się skończyło i dopiero kiedy się buntowaliśmy jedzenie nagle się znajdowało. Największy hit to była sytuacja z frytkami, które dostawali tylko wybrani. Na pewnej kolacji patrzę, że niektóre osoby mają frytki, więc zaczęłam ich szukać. Kiedy ich nie znalazłam poszłam zapytać szefa kuchni gdzie są frytki. Ku mojemu zdziwieniu zapytał mnie skąd jestem, a kiedy odpowiedziałam powiedział, że będą za 5 minut. Otrzymałam frytki na talerzu przykrytym papierem do pieczenia tak, żeby nikt nie widział co dostaje........ szok! Nigdy nie spotkałam się z czymś takim. Nie wiem skąd są opinie, że każdy znajdzie tam coś do jedzenia. Co więcej wszystkie owoce myte w kranówce. Może wyda się to dla niektórych śmieszne i uzna, że przesadzam. Jednak tak zwana zemsta faraona to nic innego jak bakterie znajdujące się w wodzie z kranu. Pierwszy raz na tyle razy ile byłam widziałam, żeby praktycznie wszystkie osoby, które były chorowały. Kolejną dziwną sprawą była opieka medyczna. Hotelowy lekarz naciągał osoby na opłaty za leczenie na pierwsze 25$. Gdzie ja poszłam do lekarza do sąsiedniego hotelu Utopi i otrzymałam darmową pomoc w ramach mojego ubezpieczenia wraz z otrzymaniem lekarstw. Kolejna sprawa, która byłam zawiedziona to bardzo słabe animacje. Animatorzy organizowali tylko te atrakcje, na które mieli ochotę. Bardzo często animator przychodził na zumbę ale puszczał tylko muzykę i tańczył sobie przy barze nie prowadząc zumby. Również pierwszy raz spotkałam się z czymś takim. Angażowali się i zapraszali głownie na imprezy, które były dodatkowo płatne. Wieczorne animacje, również bardzo słabe. Następnym zawodem jaki nas spotkał to było wifi w lobby. Recepcja wysyła do Pana, który powinien udostępniać darmowe wifi, które powinno działać w lobby. Pan jednak wymyślił sobie sposób na biznes i podłącza wifi, które nie działa w celu naciągnięcia na kupno karty. Dopiero po interwencji rezydenta zostało nam udostępnione prawidłowe wifi. Jeśli chodzi o pokoje to tak jak w Egipcie. Wysoki standard to nie jest ale pokoje czyste i w miarę zadbane. Niestety psuło tylko to, że z 4 ręczników z partnerem skończyliśmy na jednym. Po zgłoszeniu sytuacji w recepcji usłyszeliśmy, że im brakuje ręczników a mamy przecież swoje......... Pozostawię to bez komentarza. Jeśli chodzi o napoje w barach, to co mnie zdziwiło otwarte butelki nie były zakręcane ani chowane do lodówki. Oczywiście można sobie wyobrazić, że w takiej temperaturze wiele nie trzeba, aby były ciepłe i wygazowane. Jedyną rzeczą, która pozytywnie mnie zaskoczyła to była rafa. Była wspaniała. Dodatkowo można pływać na dziko z delfinami, które przypływają blisko plaży. Wspaniałe przeżycie. Jednak to wszystko co dobre można również, przeżyć jadąc do hotelu Utopia. Napisałam tą opinię, ponieważ sama korzystam z tych opinii wybierając hotel. Pierwszy raz zawiodłam się, że opinie, które czytałam nie miały odbicia w rzeczywistości.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem