Opinie klientów o Three Corners Equinox Beach Resort

5.2 /6
374 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Renata, Ostrava - Zabreh 15.10.2019

Super dovolená

Do hotelu jsme dorazili před desátou hodinou. Po zapsání jsme dostali náramky a hned mohli využívat všech služeb. V 11h. jsme byli ubytování v nádherném pokoji s terasou v hlavní budově v horním patře s přímým výhledem na moře a východ slunce. Klimatizace a vše ostatní fungovalo bez problému. Úklid každý den perfektní i s ručnikovými výtvory :-). Jídlo každý den jiné.Nedalo se vše ochutnat.Vše bylo výborné. Pokaždé jsme našli stůl pro dva. Pití dostupné v celém areálu. Kávové automaty, barely s vodou, automaty na nealko. Bary-pití na přání :-P. Pláž-v zátoce. Koupali jsme se každý den v moři, i když byla červená vlajka s koupáním nebyl problém. Lehátka se slunečníkem jsme měli celý týden stejné, bylo jich dost. Na pláži budova s WC a sprchami -vždy čisté a nechyběl ani toaletní papir. Z přední strany budovy nápojové automaty. Šnorchlovat se dalo z mola, nebo i u pláže. Korály a rybičky prostě nádhera. Jsou tam i bazény s barem a hudbou, ale ty jsme nevyužili. Krásný zelený a kvetoucí areál. Několikrát denně dotaz zda je vše v pořádku. Všichni bez výjimky milí a směvaví. Za celý pobyt si nikdo neřekl o bakšiš. Dávali jsme ho- opravdu si ho zaslouží. Večerní programy na hlavní terase do 22h. Pěkné. Pak pokračování v baru u pláže-diskotéky.

6.0/6

ADRIANA, MYSZKÓW 03.11.2021

W Egipcie byliśmy już czterokrotnie. Tym razem wybór padł na hotel Three Corners Equinox Beach Resort w Marsa Alam. To był strzał w 10-tkę! Polecam go osobom, które nie szukają głośnej muzyki, dużej ilości osób w koło, a wolą bardziej odpocząć w ciszy. Hotel usytuowany jest na uboczu zdala od zgiełku i miejskiego gwaru. Sam widok recepcji z podjazdu nie robi oszałamiającego wrażenia, ale to co kryje się w środku wynagradza wiele. Recepcja czynna całą dobę z bardzo miłą obsługą chętną zawsze do pomocy. W budynku głównym przy recepcji usytuowane są sklepiki (biżuteria, torebki, perfumy, pamiątki), kawiarenka internetowa (płatna), wynajem taksówek, stanowisko hotelowego fotografa. Na terenie hotelu jest dostęp do bezpłatnego wi-fi, choć najlepiej działa w okolicach lobby. Na dużym, ładnie zagospodarowanym terenie znajdują się jednopiętrowe budynki, w których mieszczą się pokoje. Pokoje standardowe z balkonem lub tarasem (wyposażonym w stolik i krzesełka). W każdym pokoju bezpłatny sejf, klimatyzacja sterowana indywidualnie, lodówka, telewizor, czajnik z zestawem kawy i kilku rodzajów herbat, dodatkowo stolik z fotelikami. W łazience suszarka do włosów, żel do ciała i szampon w podajnikach - uzupełniany sukcesywnie. Do pokoju dostarczana codziennie butelkowana woda (2x1,5 l). W sytuacji, gdy goście nie życzą sobie sprzątania pokoju- woda zostawiana jest pod drzwiami. Pokoje codziennie sprzątane, codziennie wymieniane ręczniki. W pokojach znajdują się dwa pojedyncze łóżka z możliwością złączenia ich lub jedno duże łoże małżeńskie (w razie konieczności dostawka). Na korytarzu widziałem dostępną deskę do prasowania, którą można wypożyczyć do pokoju na czas prasowania. Sam teren hotelu jest bardzo rozległy. Na jego terenie są 2 baseny i jacuzzi - jeden basen usytuowany jest w bardzo kameralnym miejscu, w oddaleniu pomiędzy budynkami mieszkalnymi. Można tam wypocząć w zupełnej ciszy i izolacji, gdyż ogólnie jest mało uczęszczany. Przy basenie głównym odbywają się codzienne animacje trwające prawie cały dzień z krótką przerwą w okolicy obiadu. W basenie głównym znajduje się także barek w wodzie, czynny od godziny 10-tej do zachodu słońca. Cudowna obsługa i pyszne drinki podawane przez zawsze uśmiechniętego barmana, który potrafi wyczarować cuda. Przy basenach bardzo dużo leżaków. Nie jest mile widziana wcześniejsza rezerwacja (o czym byliśmy poinformowani), gdyż ręczniki są wówczas zbierane przez obsługę. Trzeba jednak przyznać, że gdy obsługa zorientuje się które miejsca są „ulubione” dla danej osoby po konsultacjach sama robi taką rezerwację. Plaża piaszczysto-żwirowa, długa i ciągnąca się wzdłuż całego hotelu. Zakończona molo, z którego można snurkować przy rafie. Na terenie hotelu znajduje się centrum nurkowe, które organizuje codzienne wyprawy na nurkowanie głębinowe, a także nurkowanie z akwelungiem wzdłuż przybrzeżnej rafy. Samo centrum dysponuje sprzętem do nurkowania, który można zakupić na własność lub wypożyczyć. Dodatkowo na terenie plaży znajdują się lokalne stragany i sklepik przy molo, gdzie można było kupić drobne pamiątki. Na plaży nie było problemów z leżakami- było ich bardzo dużo. Plaża codziennie sprzątana. W budynku głównym znajduje się restauracja gdzie podawane są wszystkie podstawowe posiłki (śniadanie, obiad i kolacja). Można dodatkowo do posiłku zakupić świeżo wyciskane soki z owoców (brane na pokój, płatne przy wymeldowaniu). Kawa z ekspresów, gorące mleko, herbaty, dodatkowo napoje typu cola, sprite, fanta z automatu. Duży wybór jedzenia, każdy bez wątpienia znajdzie coś dla siebie. Kolacje urozmaicone, tematyczne. Bardzo miła obsługa restauracji. Nie ma problemów z ustawieniem stolików pod ilość osób (grupę). Stolik czekał zawsze na nas zarezerwowany. Kelnerzy uśmiechnięci i życzliwi. Starają się jak mogą umilić czas rozmową lub żartem. Obok restauracji usytuowany jest główny barek w lobby. Samo lobby klimatyzowane z możliwością odpoczynku na fotelach. Dodatkowo przed wejściem do budynku głównego na dużym terenie mnóstwo stolików z krzesełkami, gdzie patrząc na morze i baseny można odpocząć. Kolejna restauracja znajdowała się na wzniesieniu w okolicy „Panorama baru” tam podawane były posiłki a’la carte (restauracja włoska). Każdy z klientów mógł raz z niej skorzystać bezpłatnie w ramach swojego pobytu. Obok restauracji barek czynny do 23-ej. Było to także miejsce wieczornych animacji. W barku podawane były posiłki w godzinach popołudniowych, a także serwowane zakąski i lody (samoobsługa). W barach podawane były drinki z lokalnych alkoholi. Pracownik biura Rainbow pojawił się na lotnisku w dniu przylotu, był także obecny przy powrocie i przejeździe na lotnisko. W autobusie po przylocie rozdane zostały ogólne informacje dotyczące spotkania z rezydentem, opis kraju, wycieczek jak i samego hotelu. Spotkanie z rezydentem na drugi dzień przebiegło planowo. Było to ogólne spotkanie, na którym rezydent przedstawił program oferowanych wycieczek, podał dni i godziny konsultacji, a także sposoby kontaktu z nim w przypadku gdy będzie taka nagła konieczność. Z hotelu trzeba dojechać do Marsa Alam ok. 30-40 min taksówką. W samym bliskim sąsiedztwie hotelu nie ma nic ciekawego, jest on usytuowany na uboczu zdala od zgiełku i gwaru, co ma niewątpliwie wiele walorów. W oddali widoczne są kolejne hotele, ale raczej klienci nie przemieszczają się pomiędzy nimi. Ochrona hotelu dba o bezpieczeństwo, a opuszczając hotel należy podać nr pokoju. Hotel oferuje bogatą ofertę animacji i przede wszystkim bardzo sympatyczną grupę animatorów. Potrafią oni w sposób nie nachalny ale skuteczny zachęcić do wspólnej zabawy i aktywnego odpoczynku. W ofercie hotelu są animacje dzienne: ćwiczenia rozciągające, ping pong, siatkówka plażowa, water polo, aerobik, Boccia (boule), rzutki, aerobik w wodzie, nauka tańca. Są także codzienne animacje wieczorne od godziny 21-ej: konkursy, karaoke, dyskoteki, zapraszani goście. Animacje wieczorne są na terenie lekko oddalonym od pokojów wiec nikomu nie przeszkadzają. Jednym słowem nikt się nie nudzi. Poza tym hotel oferuje także rozrywki dodatkowo płatne tj: jazda konna, jazda na wielbłądach, quady, sporty wodne. Uważam, że sami animatorzy zasługują na szczególną uwagę, gdyż ich praca to nie tylko zabawianie osób. Służą pomocą np.: sami od siebie naprawili telefon, pomogli w zakupieniu potrzebnej rzeczy której nie było na hotelu, pomagali gdy był problem z Internetem użyczając własnego telefonu itd.- przykłady można mnożyć. To bardzo ważne, że ma się świadomość, iż można się do kogoś zwrócić o pomoc i się ją uzyska. Po raz pierwszy (a podróżuję sporo) spotkałem taką grupę animatorów. Na terenie hotelu jest siłownia, z której można korzystać bez opłat. Na terenie hotelu widziałem klubik dla dzieci, więc zajęcia dla dzieci są prowadzone. Mini kluby Trixie Kids (4-8 lat) oraz Trixie Cool (9-12), 2 brodziki w tym jeden ogrzewany zimą, plac zabaw. Animacje dla dzieci są prowadzone, choć trzeba przyznać że wśród gości hotelowych dzieci nie było wiele. Menager hotelu obecny przez cały dzień na terenie hotelu, jest na restauracji przy wszystkich posiłkach, dopytuje czy wszystko przebiega zgodnie z oczekiwaniami, jest otwarty na sugestie i bardzo pomocny. Jak sam powiedział do nas, jego zadaniem jest uczynić wszystko, żeby klient wyjechał z hotelu zadowolony i zechciał do niego wrócić. Po raz pierwszy byłem w hotelu, gdzie odczuwałem „rodzinną” atmosferę mimo iż hotel nie należy do małych i kameralnych. Nikt nie był anonimowy. Obsługa bardzo szybko orientowała się w upodobaniach klientów i starała się im sprostać. Obsługa niezmiernie miła i uczynna, przez cały czas uśmiechnięta. Począwszy od barmanów, kelnerów, a kończąc na pracownikach sprzątających wszyscy są uczynni i przyjaźni. Bez względu na problem można zwrócić się do każdej osoby z obsługi, a ta od razu przekieruje problem dalej i ten szybko zostaje rozwiązany.

6.0/6

Mirosław, Skrwilno 17.11.2019

Super pobyt

Polecam ten hotel. Byliśmy w listopadzie z przyjaciółmi.Super pobyt,dużo słońca, ciepła woda,fajna obsługa,dobre jedzenie. Czego więcej chcieć? Wszędzie bardzo zielono i kolorowo.

6.0/6

Grzegorz i Anna Przybysz 27.10.2022
Termin pobytu: październik 2022

październikowy wypad

Październik 2022 drugi wypad najlepszego hotelu . Byliśmy w lipcu było cudnie a w październiku jeszcze lepiej . Pogoda 30 stopni ,wiaterek po prostu idealnie . Najlepsze jest to , że ta sama prze sympatyczna obsługa , po prostu czuliśmy się jak w domu . Posiłki różnorodne przepyszna wołowina każdego dnia podana w inny sposób . Obsługa dbająca o nasza wygodę .Pan główny menager Ibrahim Hafez człowiek idealny służy pomocą , informacją i dobrym słowem . Tym razem skorzystaliśmy z masaży w spa . Relaks i ukojenie całego ciała .Polecam! Pokoje ładne sprzątane codziennie , barek uzupełniany ale niestety płatny .Polecam i pozdrawiam cały personel. Niebawem przyjedziemy ponownie
167894
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem