Opinie klientów o Three Corners Equinox Beach Resort

5.2 /6
374 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Ilona, Otrokovice 24.07.2019

Spokojenost

V tomto hotelu jsme byli po 10 a vrátíme se znova. Vyhovuje nám.

4.0/6

KRZYSZTOF, SWIECIE NAD OSA 02.03.2016

Miłe i gorące wakacje w styczniu!

Pierwszy raz byłem w Egipcie. Sporo czytałem przed wyjazdem, ale w sumie i tak nie wiedziałem dokładnie czego się spodziewać. Miło się zaskoczyłem. Bardzo mili ludzie, ładny, zadbany hotel, czysto, świetne jedzenie, fajna atmosfera. Postanowiłem zatem przedłużyć swój pobyt (początkowo kupiłem tygodniowe wakacje). Tu nadeszło bardzo niemiłe rozczarowanie. W momencie kupowania wycieczki proponowano mi dokupienie drugiego tygodnia za około 700zł. Natomiast gdy już byłem na miejscu, zarządano ode mnie bagatela 1600zł. Nic nie dała rozmowa telefoniczna i wymiana maili bezpośrednio z biurem w Polsce. Oczywiście nie zgodziłem się na takie warunki i ostatecznie pobytu nie przedłużyłem. Mimo, że ogólnie miło oceniam swój pobyt w Egipcie, musiałem opisać tu swoją frustrację z zaistniałej sytuacji i z tego też wynika zaniżona ocena ogólna pobytu. Przestrzegam zatem, żeby planowaną długość wakacji określić przed kupnem wycieczki. Ogólnie hotel zasługuje na swoje 4,5 gwiazdki i warto się tam wybrać.

4.0/6

Robert, Rybarzowice 10.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Udane wakacje.

Pojechałem z dziewczyną na początku września. Nie była to moja pierwsza wizytwa w Egipcie, byłem już dwa razy w Sharmie. -Hotel - średnio ładny, trochę licho wykończony, dużo niedoróbek i zaniedbań. Free wifi, proszę się nastawić że wifi nie ma wcale, nigdzie. - Pokój - słabo oświetlony, sypialnia ciemna, wieczorem z trudem czytałem książkę w łóżku. Regularnie sprzątany, nie mieliśmy żadnych origami z ręczników, mimo że zostawiłem na początku i na końcu po 5$ napiwku dla obsługi. Dobrze działająca klimatyzacja. - Wyżywienie - ok, ale bez szału. Każdy mógł znaleźć dla siebie coś dobrego. Słodycze rano i do obiadu przeważnie takie nijakie, wieczorem lepiej. Wybór owoców był bardzo ubogi: gruszki, jabłka, niedojrzały melon, arbuz pojawił się dwa razy. Jest automat do coli/sprita/fanty, na początku rozcieńczali wodą, ale po paru dniach ktoś się poskarżył i przestali. Wyciskany sok pomarańczowy do śniadania, dodatkowo płatny, ale i tak rozcieńczali go wodą. Podobno serwują naleśniki w barze Panorama, ale jak o nie pytałem to kucharz się wykręcał. Na kolacje zdarzały się kilkuminutowe kolejki przed drzwiami do jadalni. Plaża - kamienista, rafa przy hotelu martwa, trzeba odpłynąć kawałek żeby zobaczyć żywą. Rafa nie zwala z nóg, na publicznej plaży w Sharmie 4 lata temu widziałem o niebo ładniejszą. Plus taki że nie było zbyt wielu snurkujących. Polecam przejść się na nogach do sąsiedniego hotelu - El Malikia, jest on przy Zatoce Żółwia, tam jest publiczna plaża i całkiem ładna rafa, można zobaczyć żółwie morskie. Animacje - nasi animatorzy organizowali gry i zabawy w czasie dnia, a wieczorami były pokazy na scenie. Dziewczyna narzekała, że te pokazy to straszna tandeta, ale jak na ten hotel to były całkiem ok.

4.0/6

Marek, Stara Iwiczna 11.04.2016
Termin pobytu: kwiecień 2016

Hotel ogólnie jest O.K., ale...

Obsługa bardzo miła, nienachalna, uśmiechnięta. Pokoje - standard egipski. Stare meble i wyposażenie łazienki. Poza tym O.K.Duży minus za brak połączenia z internetem które w tym hotelu jest darmowe, ale w trakcie naszego pobytu przez 5 dni z rzędu nie działało ! Poza tym trzeba uważać przy wizytach u lekarza, który jest na miejscu. Wstępnie zgłosiliśmy w Polsce konieczność umówienia wizyty, bo taka jest procedura.Lekarz nie dał nam kopii formularza który wypisał, gdyż jak stwierdził, nie my płacimy, tylko firma ubezpieczeniowa w Polsce. Zdziwiony byłem, gdy płacąc za przedłużenie doby hotelowej (wylot mieliśmy o 22-ej) kazano mi zapłacić za wizytę u lekarza !!!Usiłowano wmówić mi , że taka jest procedura ! Wyjaśnienie trwało pół godziny ! Ostatecznie nie zapłaciłem za wizytę u lekarza, ale gdybym rozliczał się przy wyjeździe, to pewnie pod presją czasu zapłaciłbym i za wizytę. Tak więc uczulam wszystkich.Poza tym rafa do niczego, praktycznie brak jest tej rafy, byłem w tym hotelu już czwarty raz, więc wiem co piszę.Animatorzy z Ukrainy: Daryna, Oksana i Sasha - super. Bardzo zaangażowani, nieźle mówią po polsku.
180818294
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem