Opinie klientów o Three Corners Equinox Beach Resort

5.2 /6
374 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Magdalena, JELENIA GÓRA 24.06.2022

Rodzina 2+3

4.0/6

Jadwiga, Katowice 06.07.2019

co należy ulepszyć w hotelu

Spędziłam w hotelu tydzień i jestem bardzo, ale to bardzo wypoczęta. Hotel jest super cichy. Leżaki zarówno na basenie , jak i rozległej plaży są utwierdzone na stałe, w odległościach, zapewniających intymność. Na plaży, dodatkowo, każdy leżak ma wiklinowy parawan i możliwość umieszczenia na nim czerwonej chorągiewki, jeżeli nie mamy ochoty na prezentowanie nam różnych ofert. Plaża jest rewelacyjna, podzielona na trzy odcinki: rafę,gdzie nie wolno wchodzić, z podłożem kamienistym, gdzie wskazane jest obuwie ochronne oraz z super piaszczystym dnem. Woda jest krystalicznie czysta. Można snurkować wchodząc od brzegu i podziwiać rafę. Oczywiście można też nurkować . Zrobiłam to po raz pierwszy i było to cudowne doświadczenie. Super kuchnia. Mankamenty: nigdzie nie ma ratownika: ani na plaży, ani na basenie. Brak punktu medycznego, a wielu turystów ma np.otarcia o rafę. Brak również sklepu z podstawowymi materiałami do higieny osobiste i intymnej, co jest zaskakujące, w przypadku takich hoteli. Ogólnie pobyt był bardzo udany !

4.0/6

Edyta, czechowice-dziedzice 02.08.2015

wakacje lipiec2015

Spokojne wczasy w ciszy i spokoju

4.0/6

Ryszard, Poznan 20.08.2021

Wakacje z COVID w tle.

Do hotelu przybyliśmy niedługo po ponownym otwarciu (przerwa z uwagi na COVID). Z uwagi na to pierwszy tydzień był z wieloma "ale". I za pierwszy tydzień ocena byłaby o wiele niższa. Jak sama obsługa przyznała, z uwagi na długi przestój około 80% załogi zrezygnowało. Na restart hotelu zatrudniono nowych ludzi, którzy wszystkiego musieli się uczyć od podstaw. Największy problem? Kuchnia. Przez pierwsze kilka dni codziennie było to samo, wybór żaden, jedzenie mało smaczne, do tego wydawane przez niedobitki obsługi. Z początku gości było bardzo mało, ale gdy ilość gości wzrosła, zaczęły robić się kolejki nawet przy minimalnym zapełnieniu sali. Do tego z powodu COVID nie włączano klimatyzacji, w sierpniu, przed burzą piaskową, gdy temperatura odczuwalna na dworze dochodziła do 44C. Łaźnia była. Nie działało też szereg atrakcji hotelowych, zamknięte były wszystkie miejscowe sklepy, co w Marsa Alam stanowi spory problem. Tyle na minus. Drugi tydzień na plus. Manager hotelu stawał na głowie, aby wszystko ponownie uruchomić, wyszkolić załogę, ściągnąć z powrotem atrakcje. W trakcie pierwszego tygodnia wywalono szefa kuchni i zatrudniono nowego. Popołudniu i wieczorem w jadalni zaczęto też włączać klimę. Z dnia na dzień kuchnia się poprawiała. Na końcu nadal nie typowy standard egipski, jaki znamy od lat, ale o wiele lepiej. Uruchomiono też dodatkowe atrakcje, w tym lody dla dzieci, itp. Na pewno na plus ta poprawa, postawa managera hotelu i ogólnie załoga, która była bardzo miła i mocno się starała, nawet gdy coś nie do końca im wychodziło. Pokoje w stanie trochę lepszym niż egipska średnia (główny budynek!), wygląd zewnętrzny budynków trochę poniżej średniej egipskiej. Baseny sprawne, czyste. Do plaży z hotelu jest kawałek, zaraz obok hotelu jest rafa, na którą nie wolno wchodzić. Do pomostu to już kilka minut marszu, jeśli się mieszka w głównym budynku. Da się dojść do Abu Dabbab, ale latem jest to dość męcząca wycieczka. W zatoce koło hotelu i wzdłuż brzegu jest całkiem spory kawałek niezłej rafy do oglądania, co jest plusem dla snurkujących. Woda w basenie w sierpniu 30C, przy brzegu ponad 40C na plaży, ale już 40-50 m od brzegu spada do 28C. Ogólna ocena na 4 gwiazdki głównie dzięki poprawie z drugiego tygodnia, super postawie managera i starającej się mocno obsłudze. Ale nie pali nam się znowu do tego hotelu. Jest ok. I tyle.
183848594
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem