Opinie klientów o Three Corners Equinox Beach Resort

5.2 /6
374 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Ewa Barącz 24.11.2021

Nieprzyjazny hotel

Byłam w tym hotelu razem z koleżanką od 13-20.11.2021r. W ofercie miałyśmy 1-osobowe pokoje z dopłatą za widok na morze 400zl. Jak okazało się na miejscu wszystkie pokoje tej kategorii mają widok na morze , nasz miał bardzo odległy. Po przylocie w hotelu byłyśmy ok godz. 2 w nocy, prosiłyśmy o pokoje na 1 pietrze obok siebie, dostałyśmy na parterze, oddalone od siebie, mimo, że, pokoje między nami były puste. Recepcjonista z falszywym uśmiechem udawał, ze nie rozumie o co chodzi, ze względu na późną porę dopiero następnego dnia nas oświeciło, ze oczekiwał gratyfikacji. Nie rozumiem i nie podzielam pozytywnych opinii o personelu tego hotelu, uzależnianie obsługi od bakszyszu przekraczało wszelkie granice, drinki przy barze były nie do przełknięcia, dopiero gdy zamówiło się go u kelnera 1 dolar słaby, 2 dolary można było wyczuć ślad alkoholu. Hotel pięknie położony, rafa słaba, jedzenie mi osobiście nie smakowało, ale największym minusem była obsługa hotelowa.Nie polecam, szczególnie podróżującym bez mężczyzny kobietom.

2.5/6

Radosław Przemysław, Szczecin 04.06.2019

OPINIA O HOTELU

NA POCZATEK PRZYJAZD DO HOTELU O 8,15 NADMIENIE ZE WYJAZD BYL 24.05 ZE SZCZECINA O 17 LOT Z KATOWIC 25.05 O GODZ.2,45 I JAKIEZ BYLO NASZE ZASKOCZENIE IZ DOBA HOTELOWA ZACZYNA SIE O GODZ.14 PO TAK DLUGIEJ PODROZY 6 GODZ WALESANIA SIE Z BAGAZEM PODRECZNYM BYLA KOSZMAREM CALA RESZTA CZYLI OBSLUGA PLAZA JEDZENIE OK.

2.5/6

ROBERT, WISKITKI 10.03.2024
Termin pobytu: marzec 2024

pozytywna

Byliśmy trzeci raz, poczułam rozczarowanie ze względu remontu jak się odbywał, hałas niesamowity a w opisie widnieje remont od lipca do października.

2.5/6

Dawid, Zielona Góra 20.04.2022

Wakacje w kwietniu

Wraz z rodzina byliśmy w tym hotelu tydzień w kwietniu. Pozytywy to przede wszystkim pogoda i poziom pracy rezydentów Rainbow. Poziom obsługi pozostawia Itakę daleko w tyle. Pani Karolina oraz inni pracownicy wszystko w sposób jasny, klarowny i przede wszystkim nie nachalny wyjaśnili i pomogli w rozwiązaniu wszelkich problemów. I na tym niestety plusy się kończą. Natomiast praca animatorów jest nachalna, irytująca i nie przyjmują oni do wiadomości, że ktoś nie jest zainteresowany zabawą z nimi. Hotel aspiruje do ekskluzywnego jednak odpadające drzwi szafy w pokoju, nieustannie cieknąca woda na podłogę łazienki czy też inne niedociągnięcia negują te aspiracje. Jedzenie bardzo monotonne i mało różnorodne. Hotel znajduje się pośrodku pustyni i wszelkich zakupów można dokonać jedynie w sklepach na terenie hotelu a właściciele sklepów są niezbyt skłanni do negocjacji cen
190919294
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem