Opinie klientów o Three Corners Happy Life Beach Resort

5.4 /6
104 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Magdalena, Warszawa 16.10.2016

Zadowolenie

Pomimo mankamentów opisanych w ocenach szczegółowych, hotel szczerze polecam, rafa i ludzie tam pracujący sprawili, że to były moje najwspanialsze wakacje w Egipcie (czwarty pobyt). Nigdzie się nie czułam tak dobrze i bezpiecznie.

3.5/6

Joanna, Warszawa 07.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Rodzina 2+2

Zdecydowanie hotelowi bliżej do 3 niż 4 gwiazdek. Z zakresie wyzywienia: Mało miejsca w restauracji czasami nie było gdzie usiąść, śniadania- codziennie to samo, obiady i kolację są ok. Jeśli chodzi o jedzenie przy basenie to jakaś porażka, pół godziny stania za przypalonymi górami, do wyboru jest jeszcze foccacia oraz frytki to by było na tyle. Obsługa w restauracji bardzo sprawna i miła oraz pomocna. Obsługa w barze przy basenie podgrzewanym - według mnie traktują ludzi z góry albo zakładają ze jesteś głupią babą albo pijakiem któremu wszystko jedno co dostanie w drinku do picia. Beach bar - ok ale jeśli planujesz dzień na plaży to tam przekąski nie znajdzie, trzeba iść aż do hotelu po frytki lub pizze przy basenie lu.b wrócić na lunch w restauracji. Plaża- leżaki parasole oraz Obsługa super zawsze pomocni. Plaża spoko, są często czerwone flagi o tej porze roku w zimie kiedy byliśmy, ale na tydzień 3 razy dało się nawet z dziecmi zejść na rafę z pomostu, rwfka super - mąż widzial nawet żółwia. Przy brzegu też ciekawe stworzonka - płaszczki, nadymki. Widzieliśmy scorpion Fish oraz skrzydlicę. Na razie dodatkowo z bardziej drapieżnych- rogatnicę. Rekiny nieobecne. Jeśli chodzi o pokoje (mieliśmy grand room lączony) są dość czyste. Sprzątane codziennie, codziennie też inny wzór ręcznika co się podoba dzieciom, Obsługa pokoju bardzo miła. Plusem jest podgrzewny zimą basen tam też czynne są zjeżdżalnie choć moim zdaniem zbyt długie przerwy w ciągu dnia kiedy są wyłączone. Generalnie wybraliśmy tej hotel że względu ma rafę, teraz trochę żałuję że nie zdecydowaliśmy się na inny który braliśmy pod uwagę ale wydawało nam się że będzie tam gorsza rafa. Finalnie daję 3 gwiazdki. Szału nie ma. Widać że hotel się rozbudowuje jest też nowsza część, być może warunki w pokojach są tam lepsze nie wiem, ale w Rainbow goście umieszczeni są w części najbliżej budynku głównego w moim odczuciu najstarszej częście o czym świadczy odpadajacy tynk z elewacji. Jeśli chodzi o jakiekolwiek zakupy w galerii hotelu to jest dosłownie 4 sklepy mało i słaby asortyment. Nie ma apteki Jeśli ktoś tej informacji poszukuje. Jest jeden stół do bilarda oraz ping ponga. Fajny jest bar wewnętrzny można posiedziec na kanapach zamówić drinka chociaż dzieci nie mają tam za bardzo co robić. Nie pojechałabym tam drugi raz. Planujemy Wgipt i snukrowaniebale zdecydowanie nie powrót do tego hotelu.

2.0/6

K. 08.10.2022

Zdecydowanie niepolecam

Hotel stary, wymagający gruntownego remontu. Deszczownica w łazience nie działała, kafelki w pokoju popękane i przesuwające się podczas chodzenia. Okno na taras nigdy się nie domykalo. Pomimo fatalnego stanu technicznego pokoju serwis sprzątający starał się robić co mógł, żeby utrzymać pokój w czystości (codzienna zmiana ręczników i pościeli, butelkowana woda, gruntowne sprzatanie podlogi, kurzu.). Śniadania i kolacje monotonne, codziennie to samo. Kolację tematyczne z zamysłu fajne, ale smakowo nieodpowiadające. Do posiłków poddawane byly głownie woda, soki (jakiś kolorowy koncentrat) oraz butelkowane napoje typu Cola, Fanta. W hotelu dało się odczuć, że chcą na nas mocno zarobić, każdy nachalnie upominał się o napiwek. Zderzyła się również sytuacja, że bagazowy po przyniesieniu bagażu do pokoju, po otrzymaniu napiwku nie chciał go opuścić, w jego odczuciu napiwek był za mały (5$ za 2 osoby). Przy basenie regularnie, co około 15/20 min podchodzili naganiacze i proponowali wycieczki, masaże i inne zabiegi, co uniemożliwiało spokojny odpoczynek.

0.5/6

Elwira, Jedlińsk 19.08.2022

Nikomu nie życzę takiego ' wypoczynku '

Z ogromna przykrością musze to napisać, że gorzej trafić się nie dało. Wyjazdu nie mogliśmy się doczekać. Jednak to co trafiliśmy po przyjeździe do hotelu to jeden wielki dramat. Pokój z zepsutą klimatyzacja , zepsutą klamką w łazience, nie można było zamknąć łazienki - 4 osobowy pokój ( można sobie wyobrazić komfort korzystania z takiej łazienki ). Podłoga popękana, na boso można było skaleczyć sobie stopy. Nie wspomnę o innych usterkach , o których szkoda już miejsca żeby opisywać... jednym słowem dramat . Jedzenie codziennie takie samo w jakimś dodatkowym ( jednym ) urozmaiceniem na kolacji , oczywiście niesmaczne( ale to rzecz gustu , a o tym się nie dyskutuje) . Pani rezydentka stanęła na wysokości zadania i pokój nam zamienili. Ale chce uprzedzić inne osoby o możliwościach na jakie można trafić w tym hotelu. Jednakże największym hitem okazał się spiący Pan w naszym pokoju ,którego zastaliśmy po powrocie z plaży . Okazało się, że jego klucz pasował to naszego zamka !!! 😱 Karty ( czytniki do drzwi ) niestety nie działały nam ani w jednym ani w drugim pokoju ( więc jedyne co się nasuwa na myśl to to , że nie należały do tych pokoi ) Mają tam okropny bałagan. Wybraliśmy ten hotel ponieważ Pani w rainbow bardzo nam go zachwalała i czytaliśmy opinie na jego temat . Wiec nie podjęliśmy decyzji w ślepo . Rzeczywistość na miejscu , w naszym przypadku była całkowicie odwrotna od tego co usłyszeliśmy i o czym czytaliśmy. Na koniec wspomnę , że jeśli ktoś wybiera to miejsce dla raf ,dla snurkowania ( tak było w naszym przypadku ) to niestety muszę wspólnieć ( o czym w żadnym biurze podróży nikt nie wspomnie , bo może nawet nie wiedzą o tym ) że na cały tydzień pobytu dali nam możliwość wejścia do morza na 1 godzinę , ze względu na silny wiatr wiejący od morza ( oczywiście do nikogo za to pretensji nie mamy ) ale nikt nas nie uprzedził , że takie sytuacje są bardzo częste w tym miejscu 😞. Przez to wszyscy siedzieli na basenie ( który miejscami też się sypał) syn po zanurkowaniu wyciagnął kawalek płytki ) , kilkaset osób przy dwóch niewielkich basenach ( co za tym szło - brak możliwości znalezienia leżaka ok godz 11-12 ). Najbardziej jednak bylo nam szkoda podziwiania raf co bardzo kochamy , to był nasz gwóźdź do najbardziej nieudanych wakacji za bardzo duże pieniądze 😞. Proszę mi wierzyć, nigdy nie wystawiłabym takiej opinii gdyby to nie była prawda , robię to pierwszy raz w życiu, ponieważ chciałabym kogokolwiek uchronić przed decyzją wyjazdu do tego hotelu 😞 Ps. woda w morzu w miejscu do którego można było nam wchodzić sięgała do połowy łydki w najgłębszym miejscu 😞 . Ale jest jeden pozytyw - obsługa hotelu bardzo miła 👍
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem