Opinie klientów o Carvoeiro Hotel

5.0 /6
26 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.7
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Daryna Muratova 05.08.2021

Portugalia na Tak, a hotel- na może być.

Byłyśmy w Carvoeiro pod koniec lipca. Wybór padł na hotel Carvoeiro Hotel. Ze zdjęć to wyglądało wszystko cudownie! Więc, pojechałyśmy we dwójkę z mamą. Hotel położony na wzgórzu, o czym wspominał tu prawie każdy podróżnik. Natomiast nikt się nie upomniał, że na wybrzeżu znajduje się taka piękna promenada z uliczkami, sklepami, restauracjami i kawiarniami! To było dla nas bardzo przyjemne zaskoczenie, skoro podoba nam się nie tylko leżeć, a jeszcze spacerować. Generalnie, Portugalia pozostawiła bardzo przyjemne wrażenie, natomiast jest bardzo dużo Ale. W szczególności jedzenie w hotelu. To dramat! Śniadania ubogie. Ja bym nic złego nie pisała, gdyby to był hotel posiadający tylko 1 gwiazdkę, natomiast on ma 4! A kolacja to był w ogóle szok. Dla nas, osób, co co roku wybierają się do 4 gwiazdkowych hoteli Hiszpanii z opcją HB lub All inclusive, kolacja w tym hotelu Carvoeiro to zdecydowanie rozczarowanie. Tak, jedzenie dosyć dobre, ale wyboru prawie nie ma. Mniej więcej tak wygląda u mnie jedzenie pracownicze w firmie, gdzie pracuje. Różnica tylko ze ja nie płace, i zbyt dużo od pracodawcy nie wymagam, ale w tym akurat przypadku ja jestem na wakacjach i oddaje za te hotelowe posiłki własną kasę! W załączniku do swojej opinii załączam jak wyglądał buffet. Za napoje, co niby są w cenie zgodnie z zamówieniem, nas na koniec pobytu obciążyli w recepcji. Raczej to był błąd ze strony obsługi, ale skoro nikt z pracowników hotelu nie chciał to wyjaśnić, stwierdziłam , że zapłacę za tę napoję, ale moja ocena obiektu na Tripadvisor będzie się równać 1-2 gwiazdkam. Po co obciążać nas za napoje co są w cenę? Do tego jeszcze przed ich zamówieniem , ja kilkakrotnie pytałam czy będę musiała za nich płacić. I w odpowiedz słyszałam tylko ze nie, to jest w cenie! Z mamą byłam tylko kilka razy na kolacji, a generalnie chodziłyśmy zjeść w restauracjach miasteczka Carvoeiro. Zależało nam na jedzeniu z rybą i owocami morza, a w hotelu niestety owoców morza nie było nigdy. Dlatego polecamy restauracje Mar d’FORA! Jedzenie wyśmienite! Obsługa- rewelacja! Wszystko świeżutkie, a surową rybę pokazują klientowi przed gotowaniem. To się robi po to żeby klient zadecydował czy chce taką rybę czy inną. To samo się robi z winem. Można go spróbować przed tym jaka zamawiać kieliszek czy butelkę. Cennik to łącznie 100€+za dwie osoby z daniem głównym, deserem i napojem alkoholowym dla każdego . Dlatego byłyśmy tam za tydzień zjeść tylko 2 razy. Nie mogę nie upomnieć, że biuro Rainbow jak zawsze nie udostępniło nam informacji o godzinie odbioru z hotelu na lotnisko. Żadnego segregatora z informacjami o wyjedzie nie było, dlatego recepcjonista był zmuszony się kontaktować z biurem bezpośrednio. Rezumując wakacje - zaliczam do udanych, ale tylko dlatego że wszystkie zwiedzania, i jedzenie zorganizowaliśmy samodzielnie. Hotel też spoko, jeżeli rezerwować go bez posiłków i ograniczyć kontakt z obsługą. Pokoje przestronne, czyściutkie, z dobrym wyposażeniem, nowoczesne. I lodówka, i mikrofala, czajnik, maszynka do robienia kawy. Ale obsługa i jedzenie- napewno nie. Jeżeli i jechać tu, to tylko po to żeby zobaczyć tą ładną miejscowość i popływać w zimnym, ale takim cudownym ocenie Atlantyckim. Napewno tam wrócimy, ale raczej nie w ten sam hotel.

2.0/6

Monika, Warszawa 10.07.2019

Szcur w pokoju, zimne jajka i manager-terminator

Hotel jest dobrą bazą wypadową, jeżeli nastawiamy się na zwiedzanie okolicy samochodem, bo ma parking, jest kameralny, położony na wyjeździe z Carvoeiro. Z dodatkowych atrakcji: 1) jednej nocy obudził mnie szczur (sic!) grasujący na mojej poduszce, 2) dostałam reprymendę na forum od recepcjonisty, że codziennie oddaję ręcznik do prania "a klienci Rainbow mają oddawać zo drugi dzień" (co prawda nawet rezydentka Rainbow nie znała tej obowiązującej zasady, ale cóż było mi wstyd przed gronem innych klientów nie Rainbow-świadków reprymendy), 3) jajka (sadzone, smażone, na miękko) na śniadanie są zawsze dobrze schłodzone, "dochodząc" godzinami na bufecie (jest to też standard obowiązujący w hotelu), 4) dnia czwartego chciałam zamienić słowo z managerem hotelu (przeprosić, że widziałam szczura w pokoju, że dwukrotnie nadużyłam ręczników, czym zdenerwowałam recepcjonistę, że raz poprosiłam o świeżo zrobione, ciepłe jajka, czym nikogo nie zdenerwowałam, ale złamałam zasadę), ale, jak się okazało, manager hotelu nie jest od rozmowy z klientami (również zasada obowiązująca w hotelu), zatem chciałam wpisać "przeprosiny" do Książki Życzeń i Zażaleń (na recepcji dumnie prezentowana jest informacja, że hotel takową ma i to do dyspozycji klientów)... ale, jak się okazało, przegięłam, manager hotelu poczuł się obrażony, dotknięty do żywego i postanowił prewencyjnie (zanim zrobię wpis do KŻiZ) wyrzucić mnie z hotelu (sic!)… zawezwał celem dokonania egzekucji zbiorowej panią rezydent Rainbow (miałam nadzieję, że ta będzie działać jak mój adwokat, i stanie w obronie mojej umowy o świadczenie usług z hotelem, ale nic z tego). Pani rezydent ograniczyła się do wyartykułowania "no, mister, please no get rid of her, I'm very sorry, please no, no" (WOW!)... Dawno nie miałam tyle ubawu - choć trochę było irytujące, że ten cały cyrk zdominował całą 1/7 moich wakacji, więc "bilet do cyrku" był dosyć drogi ;-)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem