Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
Monika Legnica 28.03.2014
Oceniam pobyt na zadowalający, ale widziałam lepsze hotele:)
ocena DOBRA, ale zawsze może być lepiej:)
4.0/6
Kasia z rodziną 18.04.2014
Piękny hotel, ale ...
Hotel pięknie położony, z bardzo dużą plażą i pomostem, pięknie urządzony, z zadbanym ogrodem. Pokoje urządzone gustownie, łazienka do zaakceptowania (typowe "egipskie poprawki"). System all zróżnicowany, zależy od narodowości. Najwięcej gości z Włoch, Rosji i Anglii Hotel położony jest blisko lotniska, ale w okolicy nie ma niczego, żeby gdzieś wyjść (sklepy, spacer, knajpki itp.) trzeba jechać taxi za min 20 $. Położony jest bezpośrednio przy pięknej długiej plaży z pomostem, część plaży z pomostem ma łagodne piaszczyste zejście, natomiast druga część plaży od baru ma kamieniste wejście do morza. Przy hotelu jest rafa można snoorkować.
4.0/6
Izabella 18.03.2015
miły wypoczynek
Był to nasz piąty pobyt w Egipcie, czwarty w Sharm, hotel oceniamy na dobry, odpowiednia jakość za oferowaną cenę. Warunki w hotelu są dobre, obsługa miła, chociaż da się zauważyć różnicę w traktowaniu Polaków i Rosjan. Przy plaży piękna rafa, idealne miejsce do snurkowania, pokoje OK (standard egipski :)), jeden podgrzewany basen, idealny w okresie wiosennym. Jedzenie smaczne, zróżnicowane, przepyszne ciasta :))) Głównym mankamentem, który trudno pominąć, a który zdecydowanie wpłynął na ocenę jest nastawienie hotelu na klientów zza wschodniej granicy - obsługa, animacje, wieczorne występy skierowane do Rosjan. Nawet muzyka przy basenie w większości w języku rosyjskim. Wyjeżdżając z Rainbow należy zwrócić uwagę na godziny wylotów - odjęto nam z wypoczynku praktycznie całe dwa dni - pierwszego dnia wylecieliśmy z Polski o godz. 20.00 (chociaż w umowie byłą 13.00), na miejscu w hotelu byliśmy następnego dnia ok. godz. 3.00, a powrót ostatniego dnia o godz. 12.00, przy czym transfer z hotelu miał miejsce o godz. 8.20 rano!!! Tak się oszczędza dwa dni, chociaż klient płaci za 8...