Opinie klientów o Amphoras Blu (ex. Shores Aloha Resort)
4.9 /6
48
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.8
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
Dorota, Gdansk 16.04.2019
Hotel godny polecenia!
Kameralny hotel położony w pięknym ogrodzie.Po trawnikach spacerują ptaki, dookoła żywa zieleń i dużo kwiatów.Rafa koralowa przy pomoście. Obsługa hotelowa nastaiwona na napiwki. Jedzenie dobre, ale monotonne.Warto skorzystać z kolacji tematycznej-polecam .Przez 5 dni ryba maślana-to przesada.Minusem jest na pewno brak internetu w pokojach. Dostepnośc internetu w recepcji pozostawia wiele życzeń. Animacja na plaży? Zapewne nie dla kazdego. Ogólnie pobyt udany i hotel poza sezonem godny polecenia. Gdyby uległy zmianie pewne minusy wystawiłambym ogólną ocene na 5.
4.5/6
Anna, Czernica 19.03.2019
aloha
witam pobyt uwarzam za udany.pogoda jak najbardziej udana pokoje ok plaża kaskadowa rafa koralowa ok jedzenie może być polecam
4.0/6
JAN, TYCHY 24.05.2019
Aloha
Wszystko było dobrze miła obsługa szczególnie w restauracji i barach. Stołówka nie przygotowa na tak dużą liczbę turystów szczególnie jeśli chodzi o obiad i kolację straszny tłok. Pókój 5611 powinien być w ogóle wyłączony z eksploatacji człowiek czuje się tak jakby przebywał przy śmietniku. Poza tym reszta ujdzie.
4.0/6
Karolina, Wrocław 01.01.2020
Egipt
To był nasz pierwszy wyjazd do Egiptu. Hotel ma 4 gwiazdki i ogólne wrażenie jakie sprawia, jest pozytywne. Kilkadziesiąt domków 6-cio apartamentowych, alejki pomiędzy nimi, palmy, 3 baseny, w tym duży, mały z podgrzewaną wodą i brodzik. Co ciekawe, to bardzo mało osób z nich korzysta, gdyż kawałek dalej jest morze z cieplejszą wodą :) Wracając jednak do hotelu, to po przyjrzeniu się, widać wiele niedoróbek. Dotyczy to szczególnie pokoi, które czasy świetności mają już trochę za sobą. Kilka przykładów: uszkodzone i brudne kratki wentylacyjne w łazienkach, numery przy niektórych pokojach zamocowane na taśmę malarską, drzwi bez progów i luźno dopasowane do futryn, dlatego o jakiejkolwiek prywatności nie ma mowy. Pani Rezydentka sprawiała wrażenie, jakby się gdzieś spieszyła, a informacje od niej uzyskane nie były do końca pewne. Na co trzeba się przygotować to na pewno na napiwki, czyli: przy rejestracji — napiwek, dla bagażowego — napiwek, dla kelnerów — napiwek, dla serwisu pokojowego — napiwek... Ogólnie jak gdzieś chce się coś kupić to zawsze trzeba się targować — pierwsze ceny są z reguły zawyżane — i to sporo.