Opinie klientów o Charmillion Aqua Park (ex. Sea Club Aquapark)

5.0 /6
23 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Pawel Sztendig 19.08.2022

Hotel

Pokoje i obsuluga byla dobra.Jak chodzi o jedzenie To nic specjalnego.ryz ryz i ryz.Goscie hotelowi z Egiptu musza sie jeszcze duzo nauczyc Jak chodzi o kulture przy jedzeniu Ale To juz nie Moj problem.Szkoda tez byla ze przed samym hotelem byly budowy drogowe i przez to tez byl problem wyjscia do miasta lub na spacer.

3.5/6

Maciej Ostrowiec Świętokrzyski 28.03.2014

Pobyt w Hotelu Sea Club Aquapark

ogólnie o.k. jedzenia dużo w formie szwedzkiego stołu ale bez smaku,mało przypraw. Desery rewelacyjne,śniadania o.k. polecam na tydzień.Pobyt 2 tygodniowy to jak dla nas nudno. Dookoła pustynia i budowy. Hotel moim zdaniem to 4 gwiazdki. Polecamy dla osób z dziećmi, świetny aquapark.

3.0/6

Dorota, Kielce 25.02.2015

Nie polecam

Według mnie hotel nie zasługuje na pięć gwiazdek a napewno nie w każdym zakresie.Po pierwsze to co jest najlepszego to atrakcje dla dzieci.Ale też nie do końca.Nie bardzo przejmują się małymi gośćmi.W trakcie naszego pobytu nie było specjalnych upałów a żaden basen dla dzieci nie miał podgrzewanej wody.Dzieci wychodziły szczękając zębami.Natomiast nie żałowano chloru tak do wody jak i na płytki podłogowe.Zdaję sobie sprawę że jest to konieczne ale nie do tego stopnia.Moja wnuczka miała uczulenie jak tylko przebywała w okolicy basenów.Zauważyłam podobne objawy również u niektórych innych dzieci. Jeśli chodzi o sprzątanie to trudno komentować, wiadomo jak to wygląda w Egipcie.Nie do przyjęcia czystość ręczników w łazienkach.Pierwszy raz żałowałam że nie zabrałam własnych.I kolejny problem: muchy i komary.Jeśli chodzi o wyżywienie nie mam nic do zarzucenia .Rezydentka Pani Aleksandra bardzo sympatyczna i pomocna w razie konieczności.Położenie hotelu całkowita porażka.Przede wszystkim jest to chyba ostatni hotel należący do Sharm .Wszędzie bardzo daleko.Według mnie dwa kursy busa hotelowego do miasta to stanowczo za mało.Trzeba było rezerwować miejsca dwa dni wczesniej.Bez zarzutu komunikacja na plażę.Ogólnie nie jestem zadowolona i raczej nie polecam tego hotelu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem