Opinie klientów o Faraana Reef Resort

4.7 /6
118 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.4
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Teresa, Łódź 23.06.2017
Termin pobytu: maj 2017

Pobyt Czerwiec 2017

Wraz z mężem wakacje uważamy za bardzo udane. Reasumując, hotel nie należy do najnowszych, pokoje wymagają lekkiego odświerzenia, teren hotelu czysty i zadbany, ładna zadbana roślinność, przemiła obsługa. W terminie jaki wybraliśmy gości nie było zbyt wielu, co pewnie przekładało się na uruchomiony tylko jeden z trzech basenów, zupełnie to wystarczyło. Z jedzenia każdy znajdzie coś dla siebie, w terminie jaki wybraliśmy obiady podawane były w restauracji na klifie - klimat niesamowity. Niezaprzeczalny atut to fakt że przy hotelowej plaży znajduje się jedna z najpiękniejszych raf koralowych w Sharm. Zdecydowaliśmy się na dwie wycieczki do Ziemi Świętej i Białego Kanionu, obie warte polecenia. Pani Rezydent miła, pomocna, zna się na swojej pracy.

5.0/6

Daniel, Warszawa 10.06.2014

Daniel Warszawa

Hotel naprawdę fajny, czysty, z własną piękną plażą, jedzenie dobre obsługa pomocna Polecam :)

5.0/6

Oliwer Gdynia 28.03.2014

Super turbo przyjemnie

Standard dość wysoki jak na Egipt, dobra lokalizacja pokoju w całym kompleksie, super miła obsługa. Położenie hotelu przy rafie to jednak największa zaleta hotelu!!!Piękne widoki z klifu!!

5.0/6

Maja, Łódź 04.12.2014

4 raz w El Faraana Club

W 2014 r. byliśmy w tym hotelu 4 raz. Wcześniej w 2007. Nie żałujemy wyboru choć pewne różnice na niekorzyść hotelu widać. Wynikają one jednak według nas kryzysu, z którym borykał się Egipt, kiedy wstrzymywano wszystkie loty i turystyka podupadła. Trochę teraz widać oszczędności, szczególnie w wyżywieniu, które jest w tej chwili nieporównywalnie gorsze. Ale zdecydowanie rekompensuje to położenie hotelu, własna plaża bez konieczności podróżowania jakimiś busami, najpiękniejsza rafa w okolicy i fajne baseny na terenie hotelu. Mimo słabego wyżywienia i tak polecam serdecznie. A jak ktoś zgłodnieje to zawsze można zjeść coś w okolicy...Mój mąż zaryzykował kebab...i żyje :-)
114151630
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem