Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
Paweł, Dąbrowa Górnicza 02.01.2015
Ogólnie może być
Ogólnie było fajnie. Mam wrażenie że wykupienie All Inclusive wpływa pozytywnie nie tylko na jedzenie ale również na standard otrzymanego pokoju i co za tym idzie na wystawioną hotelowi opinię ;-)
4.5/6
Dariusz i Lidia 18.02.2015
El Faraana Club
Hotel ładny z ciekawymi orientalnymi rozwiązaniami architektonicznymi chodź niestety widać, że najlepsze lata ma już za sobą, a właściciele nie wkładają wysiłku w jego renowację - całość jakby funkcjonowała na niezbędnym minimum - kryzys (?). Hotel jest wspaniale położony na klifie z pięknym widokiem na morze i z bezpośrednim dostępem do najładniejszej rafy koralowej w tym regionie. Całość utrzymywana jest w porządku i czystości. Pokoje ładne, ale nie wszystkie w zależności od ich położenia na terenie hotelu - te lepsze są po prawej stronie względem morza - nie było problemu z zamianą. Bardzo miła i życzliwa obsługa - szczególne wyrazy uznania dla polskiego animatora Marcina. Największy minus to posiłki (obiady i kolacje), które są mało urozmaicone i raczej w mojej ocenie w większości niesmaczne. Pobyt w tym hotelu uważa jednak za bardzo udany.
4.0/6
MONIKA, WARSZAWA 12.10.2018 Termin pobytu: wrzesień 2018
Typowy Egipt
Hotel ładny, bungalowy położone na dużym terenie. Blisko morze, zejście z hotelu na terenie hotelowym i plaża hotelowa, więc nie trzeba nigdzie dojeżdżać. Kilka basenów, w tym jeden, gdzie można spokojnie popływać. Jest też basen, gdzie można się pobawić z dziećmi. Posiłki smaczne, choć monotonne. Obsługa typowa dla Egiptu, Panowie wyciągają rękę po dolara za każde działanie, czy klient tego działania chce, czy nie. potrafią też się upomnieć, choćby mówiąc, że przywieźli wózkiem dwie sztuki bagaży, więc chcą dwa dolary. Ale generalnie wszelkie tego typu "niedogodności" związane są ze specyfiką kraju, mogą powodować dyskomfort i irytację, jednak należy się tego spodziewać. Ogólnie hotel i jego udogodnienia pozwalają na spokojny, pełen relaksu pobyt.
4.0/6
JERZY Jan, Zabrze 18.02.2015
średnio
Ośrodek duży,w miarę czysty ale słabe, monotonne wyżywienie