Opinie klientów o Il Mercato Hotel & Spa

4.8 /6
14 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Elżbieta, Kędzierzyn-Koźle 08.03.2023
Termin pobytu: luty 2023

Nam się podobało

Hotel doskonale położony, obsługa bardzo sympatyczna, jedzenie smaczne. Fantastyczni animatorzy (dla zainteresowanych: brak animacji w języku polskim).

4.0/6

Łukasz, Sosnowiec 27.08.2021

niby wszystko w porządku ale zawsze może być lepiej.

ogólnie z pobytu jesteśmy zadowoleni. Bardzo polecamy cały region Sharm El Sheikh, każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Są dzielnice i mega spokojniejsze jak Old Market gdzie jest dużo sklepów ale nie jest głośno ani tłoczno. Są też najpiękniejsze rafy na całym wybrzeżu. Ale jeśli chcemy mieć dużo imprez i wydarzeń w koło to możemy udać się do Namma Bay. Trzeba przyzwyczaić się do mentalności ludzi w regionie, ich obyczajów i wyznania. Natomiast Egipcjanie są bardzo mili i pomocni. W całym mieście jest dużo policji ale to na plus, gdyż w mieście jest bardzo bezpiecznie. Jest również duży wybór wycieczek fakultatywnych, jest co robić dla aktywnych jak i pogoda rozpieści tych, którzy są leniwi i chcą po prostu wypocząć nad wodą w morzu i basenie. Byliśmy w sierpniu - owszem jest gorąco ale spokojnie do wytrzymania. Nie jesteśmy ludźmi specjalnie kochającymi gorąco i spokojnie daliśmy radę. Trzeba uważać, żeby się nie spalić na słońcu i to tyle. Woda w morzu gorąca i cudowna. Należy uważać na pokoje, gdyż są niezgodne z umową. Nasz nie miał balkonu lub mieć powinien. W pokoju mieliśmy usterkę wanny i prysznica a sama wanna była mocno zużyta, zaniedbana i brudna. Egipcjanie ogólnie nie spieszą się z naprawami zgłaszanych usterek więc trzeba wielokrotnie się upominać. Panowie w recepcji nie przekazują sobie informacji i każdy daje zupełnie inną. Trzeba ogl pilnować co i komu się powiedziało . JAk na standard Hotelu słabe. Jedzenie przeciętne. Przez pierwszy tydzień dobre ale 2 już był ciężki. Jest trochę zróżnicowane ale jednak na jeden smak, wszystko podobnie przyprawione i pod koniec pobytu nasz żołądek już miał trochę dosyć. Brudne i zużyte meble na lobby. W hotelu można się spodziewać w tym okresie głównie osób ze wschodu jak rosjanie oraz całą masę ludzi z egiptu. Polaków przez całe 14 dni było 8. Drinków do wyboru cała masa ale robione są w malutkich i plastikowych kubeczkach więc ciągle trzeba po nie chodzić. Plusem jest że nie jest to tylko miejscowy alkohol ale również whisky, wódka, tequilla itp. Trzeba przygotować się na napiwki dla praktycznie każdego pracownika hotelu czy na wycieczkach. Polecamy wziąć dużo 1 USD. Jak na europejskie strandardy max *** ale z tego co wiemy ten hotel i tak jest bardzo dobrym hotelem w egipcie i na pewno jednym z lepszych w regionie. Wielkim plusem na pewno są baseny na dachu. Dobrze zadbane czyste i często kontrolowane. Bus na plażę, która posiada na prawdę ładną rafę. Wszystko blisko wokół jak sklepy bary McDonald itp. Piękna plaża El faran uznana za najlepszą w regionie około 20 min piechotą. Lodówka i sejf za darmo. Duży przestronny pokój z bardzo wygodnym łóżkiem.

4.0/6

Grzegorz 15.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Hotel ma potencjał

Hotel do 5* musi ciężko pracować. Ma potencjał. -hol 5* -obsługa sprzątająca 5* -kucharz 3* ( jak na zhotel z turystycznymi 5* ma możliwości aby wyczarować naprawdę dużo smacznych potraw już o kupieniu sezonowych świeżych owoców nie wspomnę. na każdym kroku plastikowe kubeczki do picia, nawet podczas kolacji. Głodnym się nie będzie. Dodam nie jestem wymagający. olbrzymim plusem dla uzależnionych od telefonu jest internet WIFI, który łapie nawet zasięg po wyjściu daleko od pokoju :)) Hotel na nowo rozwija się. Widać to.

3.5/6

Ewa, Zielonka 01.06.2021

Pobyt pełen kontrastów

Hotel ogólnie odpowiada opisowi i wywiozłem przyzwoite wrażenie, ponieważ oceny pozytywne codziennie spotykały się z negatywnym postrzeganiem funkcjonowania hotelu. Do rzeczy. Cudowni animatorzy, sympatyczna obsługa i generalnie dobry wystrój nie mogą przysłonić faktów, że w opcji all inclusive kawa była dostępna od godz. 10.00, a w czasie śniadania płyn nazywany kawą mógłby być porównywalny tylko z napojem zbożowym, który serwowano w wojsku. Do tego wodę butelkowaną należało zakupić, gdyż inaczej pozostała tylko możliwość wielokrotnego uzupełniania w stojącym w holu automacie jedynej otrzymanej pierwszego dnia butelki. Również nie do zaakceptowania był poziom żywienia, gdzie jedzenie było ściśle wydzielane, a uśmiechnięty pan z obsługi wydzielał dwa cienkie kawałki arbuza oraz jeden kawałek kurczaka. Kolejki do jajek smażonych na śniadanie spowodowały, że produkt ten był dla mnie niedostępny. I co najważniejsze, jeśli nie mówisz po rosyjsku to nie licz na kontakty towarzyskie, ponieważ w tym hotelu ten język obowiązuje na równi z arabskim, a goście pochodzą głównie (75 proc) z Ukrainy i Białorusi (pozdrawiam). Pozostali to Egipcjanie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem