Opinie klientów o Jolie Ville Golf&Resort

3.7 /6
13 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
4.1
Pokój
4.0
Położenie i okolica
3.8
Rezydent
3.7
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
3.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Ryszard 05.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Udany pobyt

Ładne pokoje. Jedzenie podobne jak w innych hotelach tej strefy (Tunezja, Turcja, Maroko). 3 baseny i leniwa rzeka (jeden basen naprawdę duży). Rafa tuz przy hotelu, zejście z pomostu, od razu na głęboką wodę. Leżaki dostępne nad morzem i przy basenach bez problemu o każdej porze. Brak tłumów na stołowce. Bardzo miła obsługa. Dwie wizyty na tydzien w restauracjach a'la carte - gratis.

4.5/6

TOMEK 28.08.2018
Termin pobytu: październik 2018

PIERWSZY RAZ W EGIPCIE

HOTEL I POKOJE CZYSTE I SCHLUDNE, OBSŁUGA CAŁKIEM MIŁA- SZCZEGÓLNIE PO NAPIWKU. BASENY CZYSTE, CZYSZCZONE CODZIENNIE RANO PLUS LENIWA RZEKA. BYŁY TEŻ ZJEŻDŻALNIE-NIESTETY NIECZYNNE PODOBNIE JAK JACUZZI .ZA TO ZEJŚCIE DO MORZA I RAFY FANTASTYCZNE. SZKODA CZASU NA LENIWE RZEKI I BASENY . PRZY MORZU BAR , WSPANIAŁE WIDOKI I WYPOŻYCZALNIA ABC ..DO SNURKOWANIA.MAŁO POLAKÓW - ZA MAŁO,GŁÓWNIE TUBYLCY ,ROSJANIE,UKRAIŃCY.JEDZENIE CAŁKIEM NIEZŁE MIEJSCA SPORO. OGRÓD NAPRAWDĘ PIEKNY .WIECZORAMI NIESTETY NUDA .REZYDENTKA MAŁO ZAINTERESOWANA GOŚĆMI .WYCIECZKI TYPU JEEP SAFARI TO PORAŻKA I STRATA CZASU. ZA TO JEROZOLIMA I BETLEJAM GODNE POLECENIA.W HOTELU SA DWA SKLEPY ,JEDEN NALEŻY DO JÓZEFA TROCHĘ DROGO ALE TO FAJNY GOŚĆ POMÓGŁ NAM W POTRZEBIE I WAM TEŻ POMOŻE .

4.5/6

Barbara, Piekary Śląskie 18.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Było dobrze, ale bez fajerwerków

Hotel różni się od opisu w ofercie. Zdecydowanie przydałby mu się remont. Pokoje i łazienka są przestronne, odpowiednio wyposażone, ale w powietrzu unosi się stęchlizna, dywany są brudne, zasłony niewymieniane. Każde włączenie klimatyzacji to poważne rozważanie: lepiej żeby było zimno czy lepiej nie czuć odoru? Z zalet należy wymienić przede wszystkim personel: miły, komunikatywny i uczynny. Potrafią (lub spróbują) poradzić sobie z każdym zgłoszeniem oraz kuchnię. Codziennie bogactwo potraw i dań było prawdziwą ucztą dla podniebienia. Każdemu wieczorowi towarzyszyły pokazy artystyczne, a dla gości pełnoletnich była możliwość nocnej eksploracji klubów. Wokół basenów utrzymywany jest porządek. Dostępna jest wystarczająca ilość leżaków. Ratownicy w gotowości i reagowali skutecznie. Warto odpwiedzić także brzeg morski: ten zbudowany na kształt starego miasteczka, świetnie wpasowuje się w nadmorski klimat. Siłownia jest czynna od godziny 9, maszyny są rozmieszczone w trzech pomieszczeniach, a patrząc całościowo wyposażenie jest wystarczające. Było niestety też kilka wad. Z obiecanych restauracji działają zaledwie dwie: codzienna oraz restauracja z kuchnią w stylu amerykańskim. To spory minus, jeśli ktoś chciałby skosztować kuchni orientalnej lub owoców morza. Shisha bar również jest nieczynny. Po klubach dla dzieci zostały tylko szyldy. Pracownicy hotelu mają jedno wytłumaczenie: COVID. Nie działały jacuzzi oraz niektóre z mniejszych basenów. Jeśli chodzi o Rainbow mam spory zarzut o brak aktualizacji oferty w zakresie czynnych restauracji, clubów, barów - jak wymienione wyżej oraz niezgodną z rzeczywistą rozpiskę ilości serwowanych posiłków i godziny ich serwowania. Mam też kilka zarzutów co do funkcji rezydenta, który w najbardziej krytycznym momencie nie był dostępny do udzielenia pomocy.

4.0/6

Rafał 02.04.2019

Wczasy Marzec 2019

Hotel ładny. Niemniej jednak część z basenami nie do końca zadbana. Część basenów nieczynna. Śniadania codziennie takie same (ale smaczne). Obiad w restauracji głównej bardzo słaby - mało dań do wyboru. Gdyby nie możliwość korzystania z restauracji La Terrasse, nie byłoby zbytnio co jeść. Kolacje także bardzo słabe. Lobby bar wygląda jak sklepik szkolny w czasach PRL. Pokoje czyste i codziennie sprzątane. Ogólnie wyjazd miły. Jednak moim zdaniem hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem