Opinie klientów o Labranda Sharm Club (ex. Labranda Tower Bay)

4.6 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.7
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Katarzyna, Łódź 16.11.2021

Jesień w Egipcie

Oczekiwaliśmy spokojnego hotelu i taki właśnie jest ten hotel. Standard pokoi może nie powala ale są przestronne i jak na Egipt czyste. Oczywiście nie obyło się bez dopłaty ale na to byliśmy przygotowani. Pokoje proponowane przez Rainbow zawsze są z "górnej" półki. Należy zabrać jakiś środek na komary bo są mocno dokuczliwe, poza tym teren zadbany. Jedzenie, no tak chyba najgorsze ze wszystkich pobytów w Egipcie. Niektórzy piszą że monotonne ale to nie oddaje całości i gdyby nie wypiekana pizza przy jednym z barów byłoby ciężko. Śniadania ok. jajka, sery sałatki itd. więc dało się przeżyć. Plaża, to jest dosyć dobry dowcip, ponieważ tak naprawdę plaży nie ma (zwłaszcza podczas przypływu) i koniecznie trzeba mieć obuwie ochronne. Polecam zejście do wody po prawej stronie, jest tam betonowy pomost w większości zalany wodą ale stabilny i po około 20 m można nacieszyć się chyba jedną z najładniejszych raf w Egipcie.

0.5/6

NIGDY W ŻYCIU DO TEGO HOTELU Z RAINBOW 28.08.2021

Nie przyjeżdżakcie do tego hotelu.

Na wstępie: mieliśmy z narzeczoną wykupiony all inclusive. Pierwszy raz w Egipcie, nadzieje duże. Wylot z Katowic 2 w nocy przylot 6:00 rano. Przylatujemy i w skrócie. Pani rezydent zostawia nas w połowie drogi i wyskakuje z autobusu tłumacząc cyt: zostawiam was w dobrej opiece z nie mówiącym po Polsku autoktonem. Wchodzimy na recepcję pokoju nie ma słyszymy a z boku Niemiec wyciąga 50 euro i dostaje odrazu. Wspomnę tylko że mieliśmy wykupiony za 400 zł na głowę pokój z widokiem na basen. Czekamy zatem grzecznie przy hotelowym basenie w upale 43 stopnie. Nikt nie interesuje się tym ze jesteśmy zmęczeni po podróży. . Posiłki spozywaliśmy w restauracjach gdyż hotelowe jedzenie nam nie smakowało . Poprosiliśmy o dodatkową wodę do.pokoju, niestety jest tylko jedna woda na pokoik. Dodam ze w cenie 5 dolarów za butelkę. Fajny all inclusive myślimy, ale.sie nie podajemy zeby nie bylo ze Polak.na wakacjach robi burde. Wracamy z supermarketu do.pokoju późnym wieczorem, i chcemy zadzwonić na whtsup, niestety w pokoju brak WiFi i tu się już zaczęło przelewać. Jak to nie ma pytamy w 21 wieku. Słyszymy opryskilwy ton ze jest ale w strefach ogolno dostępnym jak restauracja czy bary hmm o 2 w nocy restauracja jest zamknięta a połączenie do polski to koszt 8 zł nie wspominając o internecie. Dużo by pisać, powiem krótko zaoszczedźcie sobie pieniędzy i nerwów Raibow kłamie.w opisie i w ofercie. Standard to jakieś 2 góra 3 gwiazdki.. Z utęsknieniem czekamy na powrót . Niech ta opinia będzie dla Was przestrogą. Tomasz
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem