Opinie klientów o Iberotel RedSina (ex Magic World Sharm - Club by Jaz)

5.1 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.8
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.8
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Maria Elzbieta, Łódź 04.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Transfer hotel

Mam za sobą wiele wyjazdów. I tym razem profesjonalizm i zaangażowanie obsługi zarówno po stronie polskiej jak i egipskiej bez zarzutu. Punktualnie, czytelna info, gotowość do pomocy i wyjaśnień

5.5/6

Beata, --- 10.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

wycieczka

Bardzo fajny hotel oraz wręcz rewelacyjna obsługa !jeden z najlepszych hoteli w jakich byłam w Egipcie.Rafa przy hotelu również bardzo ładna .

5.0/6

GABRIELA, SIEMIANOWICE SLASKIE 22.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Pobyt w Sharm el sheikh

Hotel bardzo czysty, jedzenie smaczne, a obsługa niezwykle miła. Plaża dość czysta. Na minus zasługuje fakt, że na terenie hotelu trwa aktualnie remont, ktory jest mocno sluszalny w trakcie dnia. Dodatkowo dla gości nie jest dostępny basen z barem. O obu tych kwestiach nie byliśmy poinformowani przed wyjazdem lub podczas zakupu wycieczki.

4.0/6

Tomasz, Bonn 29.03.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Hotel w trakcie remontu

Bardzo ładny zadbany hotel z pięknym ogrodem i przemiłą obsługą jednak posiadający kilka minusów o których trzeba wiedzieć wybierajac się tam. W hotelu trwa bardzo duży i rozległy remont budynków mieszkalnych jak również budowa aquaparku,więc nie jest za cicho. W ofercie biura napisane jest,że internet jest w całym hotelu,a na miejscu okazuje się,że dostęp jest tylko na skwerku przy recepcji,więc biuro wprowadza w błąd podając nieprawdę. Wyżywienie oceniam na 3 gwiazdki,a bufety były skromne.Szkoda,że nie mogę dołączyć zdjęć. Słabo doprawiane,twarde,żylaste,mało apetycznie podane i powtarzalne. Bardzo niemily Pan w recepcji,jako jedyni przyjechaliśmy do hotelu i do godziny 16 30 Pan nie potrafił znaleźć dla nas pokoju pomimo praktycznie pustego hotelu twierdząc,że mają problem z pralnią i trzeba czekać. Po ogromnej awanturze udało się nam wreszcie zakwaterować,ale w pamięci ta awantura pozostanie. Bardzo słabe animacje,nuda straszna Jeśli hotel będzie po całkowitym remoncie,wyżywienie ulegnie poprawie i zrobią coś z internetem to z czystym sumieniem polecam ten hotel.Na dzień dzisiejszy jest to hotel dla średnio wymagających gości głównie emerytów .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem