Opinie klientów o Rehana Royal Beach Resort & Spa

4.8 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Paweł 08.06.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Taki sobie pobyt

Pobyt w hotelu udany tylko dlatego ze było kilku polaków z którymi sie zaprzyjazniliśmy. Osobiście wiecej nie pojade do tego hotelu z dwóch powodów (zaznaczam ze nie jestem osobą wymagającą i znam realia Egipskich hoteli byłem kilka razy w tym kraju i nie jeden hotel widziałem) Jedzenie najgorsze jakie spodkałem w Egpcie brak owoców no chyba ze breja zrobiona z melonów jest traktowane jako owoc . No a teraz wisienka na torcie czyli goscie w hotelu sami ukraincy obsługo mówi tylko po rosyjsku animacje po rosyjsku.(nie rozumie dlaczego sa ta przywożeni polacy) Reczniki na plaze oferowane przez hotel sa tylko suszone a nie prane niestety dramat . A i jeszcze ciekawostk wylot miał wyglądać tak: 2017-06-06 15:00 Sharm el Sheikh 2017-06-06 19:00 Katowice ale Rainbow zepsół nam nawet ostatnie 3 godziny w hotelu poniewż wywiezli nas z hotelu ju o godzinie 9:40 i nastepnie pokazali klase bo do samolotu wsiedlismy o godz 17:10 tak to nie pomyłka 17:10 .Potych kilku przesympatycznie spedzonych godzinach na lotnisku czyli od 10:00 do 17:00 dowiaduje sie ze polecimy najpierw do Warszwy potem do Katowic wczesniej w umowie nie było mowy o takim locie .Wiec dotarlismy do Katowic po 14 godzinach .Oczywiscie na lotnisku zero informacji rezydent pozbył sie nas i na tym koniec ich opieki . Już wiem po tych wakacja dlaczego ostatnie opinie sa z przed 2 lat . A opinia pewnie sie nie ukarze ale zamieszcze ten opis na jeszcze kilku portalach gdze sprzedajecie swoje wczasy. Zebyscie mogli sobie sweryfikowac czy jestem wszym klientem NUMER REZERWACJI: 2604425

2.5/6

Bartłomiej, Siemianowice Śląskie 05.12.2018
Termin pobytu: październik 2018

Najgorszy pobyt w Egipcie

Na wstępie należy zaznaczyć, że żaden z nas nie oczekuje od egipskich hoteli spełnienia standardów jak w resortach np. na Dominikanie i na szczęście żaden z nas nie jest roszczeniowy, bo w tym przypadku na prawdę byliśmy już blisko składania reklamacji. O wyborze hotelu zadecydowała ilość basenów, rafa i fakt, że była to jedna z droższych ofert więc liczyliśmy na hotel w standardzie co najmniej 3,5 - 4 gwiazdkowego hotelu w Europie. Tym razem powiedzenie, że w Egipcie ilość gwiazdek czasem o niczym nie świadczy, potwierdziło się. Był to nasz 3ci wyjazd do Egiptu. Za pierwszym razem byliśmy na objeździe także z biurem podróży Rainbow Tours, który wspominamy bardzo mile. Porównując stan hoteli nawet 3 gwiazdkowych w Kairze lub Hurgadzie to ten hotel powinien mieć maksymalnie około 2,5-3 gwiazdki. Na szczęście spędziliśmy tam jedynie krótki 5-cio dniowy urlop w okresie Wszystkich Świętych i jakoś przetrwaliśmy ;-) Natomiast gdybyśmy mieli spędzić w takich warunkach 2-tygodniowy wakacyjny urlop to albo chcielibyśmy w trakcie pobytu zmienić hotel, albo tabela frankfurcka po powrocie do Polski byłaby przez nas skrupulatnie wypełniona. Plusy i minusy pokoju, wyżywienia itd zostały opisane poniżej. Jeśli chodzi o sam hotel to trzeba przyznać że w listopadzie nie był zatłoczony. Jest średniej wielkości przejść go można spacerem w kilka minut. Otoczenie jest zadbane, choć jeśli się przyjrzeć dokładnie, to jak to w Egipcie widać brud. To samo dotyczy pokoi. Animatorzy umilają gościom wieczory, my akurat trafiliśmy także na halloween-owe party, które było zrobione w fajny sposób. Przeważają goście ze wschodu, Ukraincy, Rosjanie, Kazachowie. Polaków bardzo mało. Większość animacji jest w języku rosyjskim. Także obsługa mówi po rosyjsku i zwraca się do gości najpierw w tym języku, a dopiero gdy zauważą, że ktoś nie mówi po rosyjsku to przechodzą na angielski. Widać, że hotel dobrze przygotowany dla rodzin z dziećmi – duża ilość zjeżdżalni wodnych, basenów i animacji dla dzieci. Należy zauważyć, że choć był to nasz n-ty pobyt w hotelu po raz pierwszy zdarzyło nam się, że hotel zdejmuje bransoletkę all inclusive w momencie wymeldowania, a nie zostawia jej aż do wyjazdu na lotnisko. Teoretycznie więc od godziny 12.00 do 20.00 mieliśmy wybór - albo głodować, albo zapłacić 40USD za ten tragiczny obiad i kolacje. Nasz poprzedni pobyt w Egipcie miał miejsce w hotelu Faraana Reef Resort także w Sharm el Sheikh i pomimo iż tez nie jest to rewelacyjny hotel to jednak bez porównania lepszy niż Rehana Royal Beach. Tutaj widać chyba próby oszczędzania lub niedoinwestowania na każdym kroku. Generalnie hotelu nie polecamy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem