Opinie klientów o Royal Holiday Beach Resort Sharm El Sheikh (ex Sonesta Beach Resort& Casino)

2.2 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
2.8
Plaża
2.9
Pokój
1.8
Położenie i okolica
3.8
Rezydent
2.6
Sport i rozrywka
2.4
Wyżywienie
1.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Oliwia 23.10.2018

Wypoczynek w październiku

Wakacje w tym hotelu oceniamy razem z mężem na 6/10 ze względu na wielka różnice pomiędzy zdjęciami w katalogu a rzeczywistością.. hotel bardzo duży, pokoje przestronne, natomiast łóżka stare i skrzypiące, wanna w łazience stara i brudna.. bez możliwości doczyszczania zabrudzeń... sufit w łazience zalany ( odchodząca farba na suficie), zaletami pokoju są jego rozmiary i ilość pomieszczeń. Głównym minusem całego hotelu jest jałowe jedzenie.. niby każdy znajdzie coś dla siebie na 20 stanowiskach z jedzeniem ale jedzenie jak w szpitalu bez przypraw i soli. Plusem pobytu jest plaża hotelowa z piękna rafa koralowa, położenie hotelu blisko miasta, na plaży stoisko z wycieczkami, miła obsługa, wielkość hotelu zapewniająca gością prywatność, charakterystyczna egipska zabudowa, bliskie położenie od lotniska. Polecam pobyt w tym hotelu osoba które chcą ponurkować i zauroczyć się prawdziwym Egiptem a nie opływać w luksusach. Pamiętajcie zabrać ze sobą aparat do robienia zdjęć pod woda.

2.5/6

Danulka57 18.10.2018
Termin pobytu: październik 2018

Ocena pobytu w hotelu Royal Holiday Resort

Jak wybraliśmy ten hotel byłam zachwycona ,że spędzimy czas w 5 gwiazdkowym hotelu.Na miejscu byliśmy o 2 w nocy,po 15 minutach odwiedził nas pan z serwisu i przyniósł talerz jedzonka oraz drugi z owocamu/jabłka,grejfrut oraz banany/.Szok nastapił jak poszliśmy do restauracji na śniadanie.Nie wyszliśmy głodni bo był biały ser/słony/pomidory,ogórki i jajka na twardo oraz jajecznica rozrzedzona wodą lub mlekiem.Potem poszliśmy na kawę i na basen.Dostaliśmy ręczniki ,które były czyste i suche i poszliśmy popływać.Nie mogę narzekać bo woda była bardzo czysta i przyjemnie było korzystać z basenu.Nastał czas obiadu i już byliśmy lekko zniesmaczeni.Gdyby nie kurczak to nie miałabym co zjeść,wołowina była twarda i żylasta.były fajne ziemniaczki podpiekane,frytek nie było przez 8 dni ani razu.Był duży wybór warzyw więc można było uzupełnić tym obiad,pomimo ,że warzywa były trochę twardawe.Kolacja też była jednym wielkim znakiem zapytania,znowu nabrałam warzyw i czegoś bliżej nieokreślonego.Szokiem było proszenie się o masło,dostaliśmy po dwie małe kosteczki a potem tylko po jednej .Nie chodziliśmy głodni ale zachwytu jedzeniem nie było,mieliśmy z Polski jeszcze kabanosy i jakoś daliśmy radę.Jedynym plusem była dobra obsługa ponieważ kelner zawsze do obiadu stawiał na naszym stoliku szklanki z sokiem oraz lampki z winem.Szkoda tylko ,że bułki były słodkie bo podawane przekąski z serem były wprost niejadalne.Różne są gusta smakowe,ponieważ byli z nami Polacy,którzy nie narzekali na wyżywienie.Faktem jest ,że internetu nie było można uruchomić,udało nam się to w dniu wyjazdu do południa.Najdziwniejsze było to ,jak nam pan z serwisu przyniósł szlafroki w przeddzień wyjazdu,bardzo dziwne poczynania.Warunki mieszkaniowe oceniamy na 5 bo były 3 pokoje,garderoba i łazienka,która nie powalała na nogi ale było czysto,tylko spłuczka była uszkodzona.Nie uświadczyliśmy robactwa o czym niektórzy piszą.może lepiej trafiliśmy.Łóżko było duże i wygodne ale trochę skrzypiało.Faktem jest ,że oświetleni było nędzne w pokojach,słabe żarówki ale chyba oszczędzają na prądzie.Ogólnie meble faktycznie wymagają gruntownej renowacji ale nie przesadzajmy,dało się mieszkać całkiem fajnie.Może ktoś mieszkający na co dzień w luksusach nie mógł się tam odnaleźć.Plaża też pozostawiała wiele do życzenia,była bardzo mała,był tłok i dużo kamieni w morzu.Przyjemniej było na leżaku przed basenem.Trudno natomiast było namierzyć rezydentkę,panią Magdę,lepszy kontakt mieliśmy z panem Ahmedem.bardzo dobrze władał językiem polskim.Poświęcił nam swój czas i zabrał nas na zakupy do miasta i pomagał targować się o ceny a potem zaprosił nas na sok z bambusa,to wszystko nieodpłatnie.Byliśmy mu bardzo wdzięczni bo to duży plus z całego pobytu.Przed wyjazdem sewris hotelowy pomógł nam z bagażami,na lotnisko nas zawieziono busem ale nikogo z rezydentów już tam nie było.Mieliśmy problemy/Polacy ze wszystkich hoteli/ bo obsługa lotniska żądała od nas biletów,które dostaliśmy dopiero przy odprawie bagażowej ale trudno nam było im to wyjaśnić.Poza tym miejsce uważamy za piękne,ładnie rozmieszczone domki i cudowna roślinność.Ogólnie oceniając hotel zasługuje na 3 gwiazdki.Nasz pobyt był w I połowie października 2018.

2.0/6

NINA, GROJEC 30.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Pierwsze wakacje za granicą

Nie polecam nikomu tego hotelu brak wody do picia po przyjeździe z lotniska na zewnątrz +35 stopni, połamane leżaki przy basenie, ręczniki przy basenie/plaży dostaliśmy ok. 2 razy mokre i zabrudzone, szklanki do picia brudne- tłuste, resztki jedzenia przyklejone, woda w basenie brudna- pływające kępy włosów, kubeczki i słomki plastikowe, na każdym kroku tylko napiwki, osoby innej narodowości obsługiwani pierwsi nawet jeśli my zamawialiśmy pierwsi to ludzie z Ukrainy byli ważniejsi po ich zamówieniu dopiero było zrealizowane nasze, kurz w pokoju, brudna wanna oraz kran, klimatyzacja bardzo głośno działająca, brak internetu, lodówka brudna, telewizor 3 kanały działające, śnieżące nie dało się nic obejrzeć wiadomo że nikt nie jedzie na wczasy oglądać TV ale bez sensu jest pisanie że w tym hotelu jest, brak obsługi po zabranie walizki w dniu wylotu mimo że była informacja że ktoś z obsługi przyjdzie i ją zabierze, brak śniadania do samolotu, przykry incydent gdzie ktoś z obsługi hotelu wali do drzwi budząc o godzinie 00:30 a później ok. 02:30-03:00. All inclusive bez wody mineralnej? Dezynfekcja chlorem odbywała się w ciągu dnia gdy przebywaliśmy w basenie.

1.0/6

PORAZKA 20.08.2018

Brud i nuda

Hotel wola o pomstę do nieba. Brudno niesmacznie nieciekawie. Rezydent pracuje hyba za karę lub jest na wczasach
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem