Opinie klientów o Sharm Grand Plaza

5.2 /6
115 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Aleksander, MICHAŁOWO 26.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Aleksander I Alicja 65 plus

Bardzo ładny hotel. Byliśmy w nim drugi raz. Piękne położenie blisko plaży. Zadbane otoczenie hotelu I rozległe. Fajne baseny. Bar na plaży. Morze z rafą czyste. W większości Polacy i Rosjanie. Pomimo przewagi tej nacji animacje po włosku i nie ciekawe. Monotonne jedzenie ale tak tam jest. Rekompensuje pięknie wszystko przystrojone przed świętami. Hotel godny polecenia. Ciekawa wycieczka łodzią podwodną

5.0/6

Małgorzata 07.06.2021

miły wypoczynek na początku czerwca

Niewątpliwą zaletą jest personel hotelu- uśmiechnięty, chętny do pomocy, życzliwy. Pokoje przestronne, ale trochę zużyte meble. Łazienki mocno zużyte, ale można wytrzymać. Czystość jak to w Egipcie- standard nie europejski, ale codziennie sprzątanie i butelka wody do pokoju. Można w przypadku potrzeby prosić o nalanie wody z dystrybutora do swojej butelki w barze. Teren hotelu rozległy, zadbany, dużo zieleni i kwiatów, wieczorem ładnie oświetlony. Plaża, morze, rafa koralowa na wyciągnięcie ręki. Pan ratownik nadmiernie ostrożny- goście z hotelu obok mogli popływać w morzu dalszy dystans a nasz ratownik od razu gwizdał i kazał pływać blisko molo. Leżaki bez żadnego problemu wolne przez cały dzień. Przy basenach wyglądało to podobnie. Jedzenie monotonne i w mniejszym wyborze niż kilka lat temu, ale głodny nikt nie chodził. Sporo owoców i słodkich wypieków. Smaczne pieczywo, pomidory, ogórki, sałaty, oliwa. Czynna tylko jedna restauracja bo mało gości. Jedzenie w większości nakładane przez obsługę według życzenia gościa, napoje również nalewane przez obsługę (do jednorazowych kubeczków). Żadnego problemu z dokładkami itp. Obsługa hotelu zaszczepiona i w maseczkach, sporo dozowników z płynem dezynfekującym na terenie całego obiektu. Stoliki w restauracji z odstępami. Goście bez maseczek i raczej bez dystansu :-) . Testy PCR po przylocie na lotnisku w Sharm wykonane bardzo sprawnie i (z tego co nam wiadomo) w naszej grupie wszyscy mieli ujemne. Rezydentka bardzo konkretna. Przekazała sporo praktycznych informacji, odpowiedziała na wszystkie pytania i była dostępna w hotelu w 4 dni w ciągu 8 dniowego pobytu, więc bardzo często. Na terenie hotelu apteka, sklepiki i blisko hotelu kolejne sklepiki. Animatorzy organizuję siatkówkę, darta, jogę, wieczorem pokazy ognia itp. Ogólnie bardzo udany wypoczynek i na pewno wrócimy do Grand Plaza kolejny raz.

5.0/6

Michał Kazimierz, Warszawa 27.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Bardzo dobrze

Wszystko oceniam bardzo dobrze, a najlepiej załogę: panią Magdalenę, przewodników lokalnych - profesjonalni i przemili. Organizacja również świetna. Hotel ma swoje minusy, ale w tej cenie nie można narzekać.

5.0/6

Warszawa 07.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Bardzo dobry hotel i stosunek ceny do jakości

Transfer między lotniskiem, a hotelem przebiegał sprawnie, a także cały proces check-in i check-out w hotelu przebiegał bez zarzutów. Pewien podział na turystów ze wschodniej części europy i zachodniej (włosi), wspominany w innych opiniach to akurat prawda. Polacy i inni wschodni sąsiedzi otrzymują szare opaski, natomiast włosi niebieskie. Dodatkowe przywileje jakie gwarantuje ta niebieska to darmowy dostęp do jednej z restauracji a’la carte - serwującej kuchnie włoską. W zasadzie to chyba tyle, a może dla, niektórych aż, bo możliwość przełamania monotonii jedzenia, która jednak występowała na skutek ograniczonej różnorodności serwowanych posiłków. W okresie pobytu około 70% wszystkich gości byli to włosi, 25% osoby rosyjsko języczne i pozostałe 5% to inne narodowości. Powodowało to jedną wadę, którą można uznać za dużą z perspektywy ludzi wybierających się z dziećmi, gdyż prowadzone były osobne animacje po włosku (kierowane w większości pod dzieci), które to jakością zarówno merytoryczną jak i auli w jakiej się odbywały (o czym wspomnę później) rażąco przewyższały te organizowane dla „ogółu”. Coś co ja traktuję jako minus, co odbiegało od tego przedstawianego w ofercie to dostępność restauracji i basenów. W trakcie pobytu (przełom sierpień/wrzesień) funkcjonowała zaledwie 1 restauracja główna, a nie wspominane 2. Wyłączony z użytku był również 1 basen, tym samym nie wszystkie z przedstawianych w ofercie basenów były dostępne… Ostatni z minusów to główna aula do animacji, która psuła klimat swoimi starymi ławkami, które w znacznej części były w tragicznym stanie (poodpadane deski z ławek walające się na podłodze czy wystające śruby). No i teraz przechodząc do plusów: Przede wszystkim to piękna piaszczysta plaża z leżakami, stoliczkami, parasolami, a także „parawanami”, zapewniającymi poczucie prywatności, a także osłaniające przed lekkim wiatrem. Rafa tuż przy plaży, a także molo z zejściem po schodkach do morza, gdzie naprawdę warto ponurkować lub chociaż popływać z maską i pooglądać rafę oraz mnóstwo różnorakich rybek. Na terenie hotelu jest również kilka sklepików oraz „klinika” z lekarzem, a zaledwie po drugiej stronie ulicy, pasaż sklepików z różnościami, a także dwie apteki. Jedzenie i napoje całkiem dobrej jakości. Pomimo dużego wyboru, w tym dania przygotowywane na świeżo przy gościach czy też potraw podawanych z grilla po 7 dniach mogą stwarzać poczucie monotonii. Do tego zadowalające wina, piwo, drinki z przeróżnych alkoholi z tym, że te ostatnie wydawały się bardzo słodkie. Na pewno warto wspomnieć, że musieli dbać o higienę przy przygotowywaniu posiłków oraz lód robiony był z wody butelkowanej, gdyż nic nie przysporzyło nawet najmniejszych problemów żołądkowych. Pokoje ładne i czyste jak na egipskie standardy. Wygodne łóżka z czystą pościelą. Codzienny serwis sprzątający, również na dobrym poziomie. Hotel zapewniał wodę butelkowaną. Wydajnie działająca klimatyzacja i przestronny taras (lub balkon) do dyspozycji. Cały teren hotelu wypełniony jest palmami i mnóstwem zieleni, dającymi naprawdę piękny efekt. Podsumowując pomimo pewnych wad, jestem jak najbardziej zadowolony, a pobyt oceniam jak najbardziej na +. Jeżeli ktoś szuka komfortowego wypoczynku w bardzo ładnym otoczeniu, to jak najbardziej polecam. Jeżeli jednak ktoś chce wybrać się z dziećmi to brak tutaj zjeżdżalni czy innych atrakcji, a tym samym warto może w takim przypadku jednak rozważyć inne alternatywy.
121222329
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem