Opinie klientów o Sharm Grand Plaza

5.2 /6
115 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Aleksandra, Częstochowa 04.02.2020

Polecam

Standard jak na Egipt do przyjęcia. Trochę drogo. Gdybym zabrała dzieci, byłby kłopot z jedzeniem.

4.5/6

Kasia , Zabrze 21.11.2018
Termin pobytu: październik 2018

... to nie był nasz pierwszy Egipt

Zaraz po powrocie chcieliśmy się rozpisać o tym co nam się nie podobało ale minęła chwila i... Napiszemy o tym co fajne. Zaznaczę jeszcze, że byliśmy na przełomie października/listopada. Hotel ładny, czysty, odremontowany, zielony, ładnie położony, z "przyzwoitą rafą" jak na tą część Sharm. Baseny bez zarzutu,jacuzzi chłodne ale doskonale orzeźwiające, animacje ciekawe, animatorzy stawali na wysokości zadania, serwis ręcznikowy super, spa doskonałe (uwaga na Karima ma talent w rękach), centrum nurkowe i sprzęt w nim ok, centrum wycieczkowe było ale oferta angielsko-włosko-rosyjska, sklepiki dla tych co mają obawy przed wyjściem poza teren hotelu też są. Oblegany fotograf chyba dobry (nie znam się) uwijał się z kolejnymi klientkami do portfolio, fryzjer z szeroką ofertą usług pielęgnacyjnych dla niej i dla niego fachowy i przemiły. Generalnie nie było by do czego się doczepić gdyby nie obsługa barów i restauracja/restauracje. To nie była obsługa która dbała o standard pięciu gwiazdek. Bary stały w idealnych lokalizacjach ale obsługa zapominała po co tam stała. Stała to kluczowe słowo obrazujące ten serwis. Dolary nie pomagały. Wybierasz drinka dostajesz drinka (innego) ok raz, drugi, trzeci ale nie cały czas. prosisz o koktajl dostajesz składniki w osobnych kubeczkach papierowych albo nie zawsze domytych plastikowych. Może czytający pomyślą, że trochę przesadzam ale mylić rum z whisky hmmm w drinku pod tytułem gin z tonikiem :) Pan noszący napoje do stolików czy leżaków pojawiał się raz bez znaczenia czy dostał coś czy nie dostał. Stołówka zakładowa to dobre określenie na większość czasu pracy "restauracji" Generalnie trzeba było mieć szczęście by załapać się na "coś lepszego" Chałwa i sushi na śniadanie bardzo proszę ale pod warunkiem przyjścia na otwarcie potem zapomnij. Znikające "perełki" nie były uzupełniane to samo dotyczyło obiadów i kolacji. Jakie było nasze zaskoczenie jak dowiedzieliśmy się od pana kelnera, że tak tutaj po prostu jest :) Pokoje - byliśmy w trzech wszystkie czyste, serwis sprzątający za dolara robi cuda. Nasz pokój rodzinny (przypadek bo byliśmy we dwoje) dwa łoża małżeńskie plus dwie leżanki z możliwością dostawek jest faktem. (Tiran) Krótko podsumowując pięć gwiazdek to nie jest ale na pierwszy raz może się podobać. 1500-1900 zł/osobę to odpowiednia cena do jakości.

4.5/6

Michał 04.08.2021

Udany pobyt

Hotel troszke juz zaniedbany, czystość ok, pokoje sprzatane codziennie, bardzo miła i uczynna obsługa, przepiękna rafa przy samym hotelu. Z minusów bardzo monotonne jedzenie, mały wybór, ale dość smaczne. Animacje średnie, baseny czyste, leżaków nie brakowało. Ogólnie wrażenia pozytywne

4.5/6

Mirosława, Żuków 11.12.2018
Termin pobytu: listopad 2018

moja ocena

Wszystko było O.K do momentu wylotu. Samolot opóźniony 13 godzin. Ogolnie lotnisko i kontrole, które trzeba było przejśc dwukrotnie to byl raczej koszmar. Nie wiem czy zdecyduje się jeszcze kiedyś poleciec do Egiptu z powodu procedur na lotnisku.
123242529
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem