Opinie klientów o Sharm Grand Plaza

5.2 /6
115 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

ELZBIETA, Katowice 28.11.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Hotel Shram Grand Plaza

Hotel ładnie położony, zadbany, dużo zieleni. Plaża czysta, dużo leżaków. Rafa kiepska. Pomost często zamykany z powodu wiatrów. Jedzenie smaczne dość urozmaicone. Każdy znajdzie coś dla siebie. Dla chcących dużo korzystać z oferty alkoholowej - często brakowało alkoholu. Brak aktywności animatorów wieczorem. Wieczorami nic się nie dzieje. Ogólnie hotel dla chcących wypocząć i nie wymagających turystów.

3.0/6

Marcin, Koziegłowy k. Poznania 23.11.2021

Przeciętnie

Hotel duży czysty, pokoje sprzątane codziennie, obsługa uprzejma, pomocna. Największym minusem jest jedzenie. To nie pierwszy mój pobyt w Egipcie (czy to Sharm czy Hurghada) ale pierwszy hotel z tak fatalnym jedzeniem. Nie należę do osób wybrednych jeżeli chodzi o jedzenie ale po prostu nie miałem co jeść. Bardzo mały, skromny wybór jedzenia. Na kolacje to samo co na obiad czyli ciągle wołowina, ryż, ziemniaki i jakaś ryba. Plaża kamienista wejście do wody raczej w obuwiu ochronnym.

3.0/6

Maria, Pęczniew 12.11.2021

Dla nas to porażka

Do Egiptu w listopadzie pojechaliśmy po słońce i pływanie w ciepłym morzu (my z zasady z basenów nie korzystamy). Słońce oczywiście było ale w tym hotelu o pływaniu w morzu można zapomnieć. Stąd tytuł opinii. Prawie na całej długości plaży rafa. Jest jedno miejsce bez rafy ale o niedużej powierzchni (ok 40m2) , woda do pasa i tłum obijających się o siebie ludzi. Jest też pomost do snurkowania ale o oglądaniu rafy i pływaniu nie ma mowy. Są tak silne prądy, że bardziej jest to walka o życie niż pływanie. Ratownik cały czas gwiżdże i co jakiś czas rzuca koło ratunkowe na linie aby podciągnąc delikwenta do drabinki pomostu. Oczywiście żadnej łódki ratunkowej nie ma. I inna ogólna uwaga. Hotel zapełniony w 98% przez Rosjan.

3.0/6

Sławomir 01.07.2024

Nie polecam

Chciałbym z żoną podzielić się opinią na temat pobytu w Szarm el-Szejk w hotelu Grand Plaza. Doświadczyliśmy tam bardzo ograniczoną ilość wody butelkowanej do picia. W Naszej ocenie hotel ma nieadekwatną ilość gwiazdek do standardów. Do dyspozycji mieliśmy wannę, która była bardzo zniszczona, brudna z ogromnymi, żółtymi plamami (aby wziąć kąpiel do środka wanny wkładaliśmy t-shirt z obawy przed chorobami stóp). Fugi wokół wanny z wielkim czarnym nalotem. Powodowało to dyskomfort podczas kąpieli. Bateria w wannie w Naszej ocenie nie myta od dłuższego czasu, uchwyt nad wanną mocno zniszczony, brudny i wyrwany ze ściany. Ręczniki kąpielowe i basenowe mocno zużyte, obszycia poszarpane i z dziurami. Po powrocie z basenu np zastaliśmy zalaną łazienkę nieczystościami z niedrożnej kanalizacji (kratka ściekowa). Pokój o typowym standardzie Egipskim, natomiast bardzo brudne zasłony, nieprane od lat. Powodowało to duży dyskomfort podczas przebywania w pokoju. Sufit w wiatrołapie to poukładane deski z dużymi odstępami z widokiem na klimatyzator i ogromnymi pajęczynami. Zarezerwowaliśmy pokój z widokiem na ogród, otrzymaliśmy z widokiem na dachy budynków i z zbiornikami na wodę. Od drugiej strony widok na dach recepcji oraz dużą konstrukcję stalową. Obsługa hotelowa bardzo słaba, stoliki uklejone, podkładki brudne, notoryczny brak sztućcy o które trzeba było prosić obsługę biegając za nią. Na prośbę o małą łyżeczkę otrzymywało się maleńką plastikową. Obsługa sprzątająca restaurację resztki jedzenia z posadzki (mięso) wmiatali pod wolne krzesła. Posiłki zostawiające wiele do życzenia, notorycznie te same. Brak wędlin, serów na kolacje. Jajka na śniadanie tylko na dyskretną prośbę od kucharza smażącego omlety. Frytki wynoszone z zaplecza tylko do gości innej narodowości niż Polska. Z Naszego pobytu wiemy, iż turyści z Polski są traktowani przez obsługę jako niepoważni i niepotrzebni, taką opinie podzielały również osoby z innym biur podróży obecnych z Nami w hotelu. Bar i obsługa przy basenie, również pozostawia wiele do życzenia. Brak piwa, bardzo słabe drinki, ale tylko dla Polaków (inne narodowości według życzeń). Przekąski przy basenie tylko przez ok 45 minut, później brak. Podsumowując pobyt w tym miejscu uważamy za bardzo nieudany, na pewno nie powtórzymy tam urlopu oraz nie polecimy go innym.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem