Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
1.0/6
Edward 27.12.2022
TU poczujesz sie obywatelem drugiej kategorii
Pierwsze wrażenie było pozytywne. Przy meldunku mili recepcjoniści, spory basen , pokój też w miarę ok. W łazience niestety bardzo źle wyglądała zasłonka pod prysznicem, korek w wannie, brak półki na szampon. Ale to jeszcze nic. Pierwszego wieczoru, kiedy poszliśmy na kolacje okazało się , że wejście do głównej restauracji wygląda bardziej jak wyjście ewakuacyjne . Wybór dań był bardzo skromny , nawet jak na egipski hotel 5* . Głownie kurczak, ziemniaki, wołowina, makaron - można powiedzieć , kuchnia na poziomie wojskowej stołówki. Wszystkie napoje były podawane w papierowych kubkach. Byliśmy zaskoczeni takim stanem rzeczy ale wszystko się wyjaśniło parę dni później . Otóż w tym hotelu goście dzieleni są na tych lepszych i gorszych . Po prostu. Przy meldunku w Grand Plaza Resort , opcja all inclusive, - Włosi, Niemcy itd otrzymują opaskę niebieska i mogą codziennie korzystać z innej głównej restauracji, gdzie serwowana jest pizza, owoce morza, mięso z grilla, napoje są w szklankach . Polacy, Ukraińcy i reszta mniej zamożnego świata otrzymuje opaskę koloru szarego i NIE MA PRAWA wchodzić do lepszej restauracji. Więc niestety nie polecamy nikomu tego hotelu, chyba , że chcecie się poczuć jak bardzo ciemnoskórzy w USA w latach 30tych.