Opinie klientów o Palm Wings Kusadasi

5.5 /6
333 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.6
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Adam 07.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Miło spędzony czas

Hotel pierwsza klasa,obsługa miła i pomocna,jedzenie super nie do przejedzenia. Przez 7 dni nie ma szans żeby wszystkiego spróbować. Basen,plaża rewelacja,no i te zachody słońca Polecam!!!

6.0/6

Mariola, Bytom 20.06.2019

Palm Wings

Bardzo polecam.Byłem drugi raz i naprawdę mega jestem zadowolony.Wszystko jak najbardziej ok.Obsługa / jedzenie , drinki animacje , The Bear.Polecam wszystkim.

6.0/6

Marek, Biedrusko 22.07.2022

Fajny wypoczynek

Wszystko Ok.

6.0/6

Jakub 27.05.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Hotel 5* w każdym zakresie

Właśnie wróciłem z tygodniowego pobytu w tym Hotelu. Jestem zadowolony pod każdym względem, zarówno ze strony obsługi biura podróży oraz samego hotelu. Hotel godny polecenia dla wszystkich lubiący komfort jak i obsługę na wysokim poziomie. Pokoje zgodne z opisem, klimatyzacja działająca sprawnie i czysta, plaża czysta – piaszczysta z łagodnym zejściem do morza, basen czysty, ogólnie czystość na bardzo wysokim poziomie – dla przykładu przy basenie co około 30min chodzi ktoś z obsługi i czyści kosze i zbiera śmieci inny pracownik myje kafelki przy basenie a jeszcze kto inny ustawia leżaki. Pokoje sprzątane codziennie oraz wymieniane są ręczniki, a pościel zmieniana jest co drugi dzień. Panie przychodzą rano bądź jak komuś to nie pasuje to po południu aby posprzątać pokój. Ręczniki plażowe/basenowe codziennie do odbioru przy basenie. Serwis działa bez zarzutu. W moim pokoju popsuł się telewizor. Po zgłoszeniu w recepcji po około 15min pojawił się Pan z obsługi z nowym telewizorem i wymienił go na nowy. Można by wiele wymieniać plusów a co do minusów ?! hm.. zawsze się coś znajdzie co się komuś nie podoba choć mnie ciężko to wymienić.. ale słyszałem opinie z mojej grupy o jedzeniu.. Panu się nie spodobało, że na obiad niema schabowych z ziemniakami !!! – Fakt niema ale jest za to kilkanaście ale kilkadziesiąt innych potraw i dodatków lecz miłość do schabowych temu osobnikowi bardzo przeszkadzała.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem