Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.5/6
PIOTR, RZESZOW 25.07.2022
Bardzo przyjemny hotel
Hotel spełnił oczekiwania. Najważniejsze- przy pięknej, szerokiej piaszczystej plaży , zachody słońca cud... Jedzenie w hotelu bardzo w porządku, brakowało owoców morza. Czystość na tak , bary też , bez kolejek... Goście to w przewadze Turcy z rodzinami (bardzo w porządku). Animacje codziennie dla dzieci a później dla dorosłych ... również dwa razy w ciągu tygodnia muzyka na żywo na tarasie barowym... W restauracji la carte byliśmy raz w e włoskiej- bez rewelacji- liczyłem na coś lekkiego typu owoce morza czy nawet pyszną pizzę - podano przystawkę makaron do wyboru, zupa krem i ciężkie mięso. Po la carte nie oceniam bo byłoby niżej tak ocena wysoka.Polecam.
5.5/6
Wojciech, Rybnik 14.07.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
PWK po raz drugi
Drugi pobyt , tym razem w czerwcu. W stosunku do sierpnia ubiegłego roku jeśli coś się zmieniło to tylko na plus ( świetna restauracja zarówno główna jak i a la carte ,więcej personelu pomocnego na każdym kroku , animacje wieczorne zdecydowanie lepsze niż rok temu ) Pewne zastrzeżenia do czystości plaży. Atutem jest również bliskość sklepów , bazarku i bardzo dobra dobra komunikacja z Kusadasi ( dolmusz za 1 euro). Zgadzam się z wszystkimi pozytywnymi opiniami dot. serwisu hotelowego jak i innymi szczegółami. Duży wybór owoców i słodyczy, woda mineralna bez ograniczeń. Ogólnie pobyt bardzo udany. Jesteśmy bardzo zadowoleni, na pewno wrócimy. Nie obyło się jednak bez porażki dot. przelotu z Katowic do Bodrum . Mieliśmy wylecieć czeskimi liniami Smartwings 20.06.24 o 11.25 a wylecieliśmy...21.06. po północy. Ponad 12 godzin w terminalu bez jakiejkolwiek informacji. TRAGEDIA.
5.5/6
Jacek 26.06.2022
Bardzo udane wakacje
Przebywaliśmy w Turcji z Rainbow na początku czerwca. Hotel bardzo fajny, przystosowany dla osób niepełnosprawnych i dzieci w wózkach - jedyny minus za brak jakichkolwiek przewijaków w łazienkach ogólnodostępnych. Hotel przy samej płazy, leżaki w dobrym stanie z materacami, wiec wygodne. Formuła all Inclusive urozmaicona - każdy raczej coś wybierze. Bardzo dobre desery i torty podczas obiadów i kolacji, ponadto pyszne kolacje tematyczne. Zarówno przy pasemek jak i na płazy leżaków pod dostatkiem. Rezydenci rainbow dostępni, zarówno przylot , 2 razy podczas pobytu i wylot z transferem cały czas z nami.
5.5/6
Wojtek, Poznań 14.08.2015
Polecam każdemu
Właśnie wróciłem z wakacji w tym hotelu. POLECAM KAŻDEMU TEN HOTEL! Nowoczesny, zadbany, wszystko na najwyższym poziomie, w pełni przystosowany do niepełnosprawnych. Pokój ładny, nowoczesny, przestronny, wszystko działało bez żadnych problemów. Codziennie solidnie sprzątany. Za wyżywienie 6 to za mało. Przepyszne jedzenie, codziennie coś innego(byłem tydzień), każdy bez problemu znajdzie coś dla siebie i na pewno nie będzie chodził głodny. Obsługa hotelowa miła i sprawnie działająca, nie było trzeba czekać 5 tureckich minut aż przyszli, działali momentalnie. Położony w spokojnej okolicy, nie opodal hotelu znajduje się bazar, z hotelu piękny widok na PN. Plaża piaszczysta, zadbana. Było widać działanie animatorów lecz nie uczestniczyłem.