Opinie klientów o IBEROSTAR Bouganville Playa

5.1 /6
27 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.5
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Marzena, Jasło 11.11.2017
Termin pobytu: październik 2017

Ocena pobytu w hotelu IBEROSTAR Bouganville Playa

Hotel nie zasługuje na 4,5 gwiazdki.

3.0/6

Beata, 18.09.2015

"Wymarzone wakacje"

Do hotelu trafiłam przez przypadek ponieważ o zmianie hotelu dowiedziałam się na lotnisku w dniu przylotu co było ogromnym zaskoczeniem Bezradna Pani rezydentka rozkładała ręce mówiąc,że o zmianie dowiedziała się dzisiaj rano.Chciałabym zaznaczyć,że umowę na wyjazd zawarłam z tym biurem z miesięcznym wyprzedzeniem.Na miejscu miałam kłopoty z zakwaterowanie bo wszystko działa z opóźnieniem.Podczas pobytu w hotelu panował remont tuż przy basenie i przy wejściu głównym.Nie pomogły żadne interwencje o przeniesienie mnie do hotelu zgodnie z zawartą umową..Mój pobyt trwał dwa tygodnie.W dniu wyjazdu czekałam godzinę na transfer na lotnisko. Po wykonaniu kilku telefonów do rezydentki dowedziałam się o opóźnieniu.Słówiem fiesta,siesta i maniana.Złożyłam pisemną reklamację na ręce rezydetki w trakcie pobytu,Moje wymarzone wakacja pozostały tylko marzeniem.

1.0/6

Adam, Radom 17.08.2021

Dwa razy Wizz Air

Ocena zawiera ocenę pobytu w hotelu i przelot. Aby wszystko było jasne pobyt w hotelu zgadzał się ofertą w katalogu. Jedynym minusem jest brak informacji o strefie "Prestige +" i braku dostępu do niektórych atrakcji hotelu bez wykupienia pakietu rozszerzonego. Więc bez tej oferty proszę zapomnieć o posiłkach na werandzie, dostępu do czwartego basenu na dachu i jeszcze pewnych stref hotelu. Hotel miał zamknięte 2 z 4 barów/restauracji więc trochę żąlu za to że brak informacji w biurach co jest otwarte podczas COVID. Ogólnie hotel i pobyt zasługuje na 5 uśmiechów z 6. Przelot. Za jednym razem leciałem dwa razy liniami Wizz Air. Pierwszy i ostatni. Nigdy nie podpiszę z żadnym biurem umowy jeśli nie będę mógł zerwać umowy jak zmienią na linię Wizz Air. Z Warszawy lot opóźniony o ponad godzinę. Pomijając brak słowa "przepraszam", tylko tłumaczeniem że przylecieli z poprzedniego lotniska, za które oni nie odpowiadają, czyli wychodzi że ja odpowiadam ,sytuacja do przyjęcia jeszcze. Powrót. Przylot z Warszawy opóźniony 1,5 godziny więc i nasz boarding też. Po wejściu na pokład samolotu i uzyskaniu zgody na start o 19 zamiast o 16.35, informacja ,tylko z dziwnym języku angielskim, że dziś nie odlecimy bo pilot przekroczyłby 15 godzin pracy. Z powrotem na lotnisko, odbiór bagażu i pani reprezentująca linię Wizz Air załatwia hotele. O 22 informacja że po załatwieniu hotelu dla około połowy pasażerów głównie rodzin z małymi dziećmi nie może już załatwić więcej miejsc noclegowych i że możemy szukać na własną rękę. 22 sobota środek sezonu turystycznego. Dobry dowcip. Ale udało się tylko dzięki uprzejmości pani rezydentki , która do tej pory pomagała pisać kwity na zaginiony bagaż podróżnym z Warszawy . Od 2 w nocy znów tango. Wizz Air podaje 9.00 wylot - lotnisko 13.00. Komu wierzyć ?? O 5 rano Wizz Air skreśla 9 podaje 11, lotnisko nadal 13. Trudno jedziemy na 9 czyli dwie godziny wcześniej. Niestety lotnisko miało rację odprawa zaczyna się o 11. To już raczej też był ostatni wyjazd na wczasy z biura podróży. Ponieważ jak kupuję usługę w Rainbow łącznie z lotem to wydawałoby się że opieka biura jest od wylotu z Warszawy do przylotu do Warszawy. Niestety stwierdzenie że w tej chwili to już odpowiada linia lotnicza( a raczej nie latająca ) nie satysfakcjonuje mnie. Na razie sprawa w toku co d zwrotu kosztów hotelu i odszkodowania za opóźnienie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem