Opinie klientów o IBEROSTAR Las Dalias

5.7 /6
48 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
4.9
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Helena, Łodygowice 11.06.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Pobyt czerwcowy

bardzo fajny hotel w centrum miasta , blisko do oceanu .obsluga hotelu bardzo miła , obsługa w części polska a reszta i tak stara się mówić po polsku .Pokoje miałyśmy na 7 pietrze bez dopłat z widokiem na ocean i basen . Na basenie wydzielona strefa dla dorosłych tam można odpocząć i jest cisza i spokój . Z wyjazdu jesteśmy bardzo zadowolone . Jedzenie bardzo dobre , można wybrać w trakcie każdego posiłku coś do siebie nawet dla bardzo wymagających . Położenie hotelu bardzo dobre , wszędzie blisko . Bardzo fajne spacery brzegiem oceanu . Polecam wszystkim ten hotel . Wrócę tam jeszcze raz . Prosze tylko osoby które wybierają się do hotelu o zabranie kopii umowy jest niezbędna do zameldowania .

5.5/6

LESZEK, RUDA SLASKA 07.02.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

bardzo dobra

bardzo dobra lokalizacja super warunki i obsługa. Warto odwiedzić to miejsce i ten hotel kazdy z członków rodziny znajdzie coś dla siebie. Można spędzić czas pobytu opalając się albo zwiedzając okolicę

5.5/6

Jarosław, Gliwice 05.06.2018
Termin pobytu: maj 2018

Fantastyczny hotel, dobra lokalizacja, uwagi należą się Rainbow

Najlepszy 4* hotel w jakim mieliśmy okazje być. Niestety transfer z/do lotniska autobusem był do przystanku autobusowego. Trzeba kawałek iść pod górę z bagażami, co po długim locie, z małym dzieckiem/wózkiem nie było przyjemne. Inne autobusy podjeżdzają pod hotel, a przewoźnikowi Rainbow nie chce się manewrować. Wyżywienie BARDZO urozmaicone i dobre, pięknie ułożone. Dostępne markowe alkohole. Natomiast drinki na bazie gotowych syropów (odradzam). Obsługa niesamowicie przyjazna, uśmiechnięta. Pomimo dużej ilości pracy starali się umilić pobyt gościom. Pokój czysty, porządnie sprzątany. Aczkolwiek mógłby być nieco bardziej przestrzenny. Ogromna swoboda. Niektórzy brali posiłki z restauracji i jedli np w pokoju. Opcja all inc. dostępna do zamknięcia baru. Po wymeldowaniu all inc. dostępne przez resztę dnia. Bezpłatny dostęp do internetu (WIFI). Bardzo stabilny i dostępny dosłownie wszędzie (pokój, basen).

5.5/6

MIROSLAW, KRAKOW 30.11.2017
Termin pobytu: listopad 2017

Fantastyczny poza sezonem

Najlepsza jakość jedzenia jaką spotkałem od 5ciu lat. Markowe alkohole w ramach all inclusive. Ciekawy program animacyjny. Minus. Niewielka część basenowa do tej wielkości hotelu. W sezonie gdy hotel jest pełny ( 1140 osob) może być ciasno. Poza sezonem przy 750 osobach stolików i leżanek nad basenem było na styk.
167812
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem