Opinie klientów o Sultan Sands Island Resort

5.4 /6
15 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.8
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.9
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Paulina Krystyna, Grodzisk Mazowiecki 21.03.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Jesteśmy na TAK. Wróciliśmy z mężem zadowoleni.

Zanzibar był kolejnym punktem na naszej mapie który chcieliśmy z mężem odwiedzić. Przeglądając oferty w biurze podróży przy hotelu Sultan zatrzymaliśmy się na trochę dłużej. Lokalizacja+ piękna plaża+ ciepły ocean Byliśmy w części Baobab. Część hotelu +18 Teraz wybralibyśmy domki ze względu na większą powierzchnię pokoju. Pogoda nam dopisała. Ostatnie dwa dni padał deszcz przez około godzinę. Uciekliśmy przed porą deszczową. Uważam, że jak na pierwsze spotkanie z Zanzibarem hotel oceniam na 5 zadowolonych buziek. Przesympatyczna obsługa podniosła ocenę o jedną więcej do góry.

3.0/6

Beata i Aga 25.11.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Warunki na 6, wykonanie na 3

Hotel na poziomie maksymalnie 3 gwiazdek europejskich. Pokój maleńki (Baobab),może max 20 metrowy, brak miejsca na rzeczy (szafy/szuflad), łazienka mało przyjemna, z której przez cały okres pobytu (11 dni) wydzielał się nieprzyjemny zapach z kanalizacji. Ręczniki szare, nieprzyjemne, podobnie jak plażowe. Woda w kranie bardzo nieprzyjemna (prawdopodobnie odsalana). Pokoje Baobab ewidentnie wymagają odnowienia. Apartamenty Baobab znajdują się na wzniesieniu i osoby po urazach mogą mieć problemy z poruszaniem się. W pokojach brakuje parasolek, co w porze deszczowej ma istotne znaczenie. Serwis sprzątający pojawiał się 2 razy dziennie i dobrze wykonywał swoją pracę. Jedzenie skromne, ale świeże i pyszne. Bar z przekąskami bardzo skromny. Po 30 minutach brakowało jedzenia (w ofercie pop corn, orzeszki, bruschetta i kruche ciastka; czasami kurczak w panierce). Napoje lokalne w porządku. Piwko lokalne wyśmienite, gin, rum ciemny, jasny, whiskey na poziomie. Woda dostępna na każdą prośbę. Kawa nie do picia. Obsługa średnio przyjemna i mało zaangażowana. Wyjątkiem jest Happy w barku przy plaży. O godz. 23 bary są zamykane i gościom obsługa daje wymownie znać, że czas spać. Nie ma możliwości kupienia czegokolwiek po 23. Plaża piękna, z łagodnym wejściem do oceanu z piaskiem miękkim jak mąka. To jest niewątpliwie duży atut tego miejsca. Dno przyjemne bez żadnych niespodzianek. Minusem z pewnością jest bardzo ograniczona liczba parasolek chroniących przed słońcem oraz zużyte i nieestetyczne materace. Leżaki gubią kółka i swoje dobre lata mają już dawno za sobą. Na plaży mnóstwo Masajów i sprzedawców, którzy dają o sobie znać. Baseny na terenie ośrodka małe, ale estetyczne, codziennie czyszczone z przyjemną, chłodną wodą. Animacje trwają ok. 3 godzin dziennie i są bardzo skromne (40 min pokaz a następnie muzyka na żywo do 23), minusem jest to, że odbywa się to w zasadzie w miejscu spożywania posiłków (przy basenie i restauracji). Nie widać zaangażowania i inicjatywy ze strony animatorów, których jest może dwóch, trzech. Wieczorami brakuje miejsc siedzących w lobby i barze przy plaży, co uniemożliwia wieczorny relaks i cześć gości zmusza do powrotu do pokoju. NIestety na terenie ośrodka pojawiły się podczas mojego pobytu dwa jadowite węże (mamba pospolita), szczury i gruzące insekty z drzew, które zostawiały po sobie ślady na nogach i plecach - pojawiała się uciążliwa j swędząca wysypka. Na terenie ośrodka pracuje jednak lekarz w godz. 8-14 do którego można bezpłatnie przyjść po pomoc. Teren ośrodka zadbany przez uroczych ogrodników, którzy codziennie oferują świeże kokosy, plotą kapelusze, koszyczki, bukiety i przystrajają wnętrza. Ogólna ocena 3. Dużym minusem są niekomfortowe pokoje Baobab, zapach w łazience, zużyte ręczniki wymagające wymiany, brak muzyki w ciągu dnia, parasolek na plaży, zużyte materace, nieprzyjemna obsługa w barach i na recepcji. Słowo „maybe later” lekarstwem na każdy problem. Menadżer Mike do przeszkolenia z kontaktów z gośćmi. Co ważne, opcja all kończy się wraz ze zdaniem kluczy. Warto więc zapytać wcześniej o warunki pobytu po check oucie do czasu opuszczenia hotelu. W tym czasie można poczuć się jak intruz i być nieustannie obserwowanym przez obsługę.

3.0/6

Joanna, --- 03.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Klasa turystyczna

Wyposażenie pokoi średnie , wyżywienie słabe jednostajne. Obsługa dobra. Rezydent z biura super. Plaża obok hotelu ładna.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem