Opinie klientów o Iberotel Miramar Al Aqah Beach Resort

5.4 /6
40 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.9
Plaża
5.3
Pokój
5.8
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Jacek, Suchy Las 07.04.2017
Termin pobytu: styczeń 2017

Miramar ferie zimowe

Generalnie bardzo fajny, czysty i zadbany hotel, obsługa miła i pomocna, dobre i zróżnicowane jedzenie, wielkim plusem jest rezydentka - profesjonalna i bardzo uczynna. Minusem odległość hotelu od Dubaju i Abu Dhabi

5.0/6

Viktoria 30.01.2018
Termin pobytu: grudzień 2017

Zimowy odpoczynek w hotelu Miramar

Hotel godny polecenia. Mimo położenia w mało atrakcyjnym emiracie- Fudżajrze, obsługa dokłada wszelkich starań, żeby spełnić wszystkie oczekiwania gości. Teren hotelu bardzo zadbany, pokoje czyściutkie, ogród regularnie pryskany przeciw insektom- nie ma problemu z komarami i można spać przy otwartym balkonie, plaża czysta, leżaki w dobrym stanie, dość wygodne. Jedzenie bardzo dobre- smaki lokalne, ale każdy, nawet dziecko, znajdzie coś dla siebie. Regularnie na kolacji serwowana jagnięcina, potrawy wysokiej jakości, dużo warzyw i owoców. Desery zarówno lokalne, tradycyjne, jak i zwykłe (dla tych, którzy nie przepadają na arabskimi smakami). Mniej urozmaicony bufet podczas lunchu, ale nikt nie spodziewa się o tej porze wykwintnego posiłku. Śniadania pyszne, obsługa robi, co w jej mocy, aby każdy gość był zadowolony. Kucharz smaży omlety wg życzenia gościa, dorzucając papryczki z prowadzonego tuż obok przez hotel ogródka. Wszyscy pracownicy biegle posługują się językiem angielskim i czuwają nad zadowoleniem gości. Restauracji cały czas dogląda szef kuchni, który chętnie udziela informacji o daniach i spełnia (racjonalne) życzenia gości. Mimo obecności wielu rodzin z dziećmi, atmosfera na terenie hotelu bardzo relaksująca, cicha i spokojna- idealna na zimowy odpoczynek pod palmą. Na pewno wpływ ma na to nienajwiększy rozmiar obiektu. Pokoje zadbane, codziennie hotel nieodpłatnie zapewnia gościom małe butelki wody mineralnej pozostawiane w pokoju. Pokój miał przestronny balkon z widokiem na morze :) Komunikacja z pracownikami bardzo sprawna, znajomość języka powszechna, informacje również przekazywane przez system TV w pokojach. Ogólnodostępna siłownia i sauny- warto skorzystać. Na siłowni klimatyzacja nie działała tak jak powinna, ale zostało to zgłoszone recepji centrum fitness, więc na pewno był to tylko tymczasowy problem. W okresie Świąt Bożego Narodzenia hotel przepięknie udekorowany, co sprawia, że mimo ciepłej i przepięknej pogody, czuje się świąteczną atmosferę. Ciężko zarzucić cokolwiek samemu hotelowi Miramar. Jednak jedynym minusem wyjazdu była Pani Rezydentka, która udzielała gościom rad za każdym razem wprowadzając ich w błąd. Widywaliśmy ją tylko przechadzającą się w restauracji hotelowej podczas posiłków, a kiedy pojawiał się problem, próżno było jej szukać. Już w dniu przyjazdu wystraszyła wszystkich gości, którzy nie wykupili All Inclusive, cenami w hotelu Miramar, które nie miały żadnego przełożenia na rzeczywistość (jak napisałam wyżej, wszystkim gościom hotel zapewniał nawet nieodpłatnie butelki wody mineralnej). Bardzo żałujemy, że za jej namową krótko po przyjeździe dokupiliśmy opcję All Inclusive w recepcji. Między posiłkami nie było możliwości zjedzenia przekąsek- późne śniadanie w lobby składało się z chleba z masłem, a na dania z menu pokojowego po północy wliczone w All trzeba było czekać godzinę, jeśli udało się skontaktować z linią. Poza tym goście posiadający opcję All inclusive mieli po prostu 3 posiłki. Tym samym Pani Monika naraziła nas na niepotrzebny, dodatkowy koszt, rzędu kilku tysięcy złotych, co zdecydowanie negatywnie wpłynęło na nasze wakacyjne nastroje. Pani Rezydentka obiecuje wszystko "załatwiać" dla gości, a w rezultacie tylko komplikuje ich pobyt w hotelu. Podsumowując, hotel idealny na rodzinny wypoczynek. Pisząc opinię, aż chce się do niego wrócić.

5.0/6

Katarzyna , Siechnice 18.01.2017
Termin pobytu: grudzień 2016

Fantastyczne wakacje!

Plaża, pyszne jedzonko, wspaniała pomocna obsługa...a to wszystko w grudniu 2016r . Hotel dość kameralny, niskie budynki usytuowane w pięknym ogrodzie. Pokoje moglyby zostać delikatnie odświeżone, ale są baaardzo w porządku i sprzątane dwa razy dziennie! Plaża hotelowa czysta i zadbana, dookoła...jak to w krajach arabskich😊 Jedyny minus to tak naprawde lokalizacja hotelu...dość odlegla od miasta. Rekompensuje to hotelowy bus, ktory w okreslone dni tygodnia wozi turystow nie tylko do Fuijarah, ale rowniez do Dubaju! (Trzeba pamiętać o uprzedniej rezerwacji miejsc). Polecamy jednak wycieczkę organizowana przez Rainbow. Świetna opcja dla kogoś kto pierwszy raz jest w Dubaju i chciałby zobaczyć, w które miejsca warto wrócić.(dość napięty plan zwiedzania, ale udaje się zobaczyć prawie wszystko) Bardzo dobra kuchnia. Myślimy, że nawet najbardziej wybredna osoba cos dla siebie wybierze😊 nie było monotonne, codziennie pojawiał się inny temat przewodni kolacji. Największe gratulacje należą się jednak rezydentce! Pani Monika szczegółowo wyjaśniala każdy problem, czy też objaśniala kwestie różnic kulturowych i zwyczajów w Emiratach. Najlepsza rezydentka, na jaką mieliśmy okazję kiedykolwiek trafić! (Informowała, że w lecie rezyduje w Gruzji, dzięki czemu rozważamy ten kierunek):)

5.0/6

Henryk Lucjan, Sztum 25.03.2018
Termin pobytu: luty 2018

pobyt

fajny hotel,ale jeden mankament jest z plażą.......nie wiem do końca co to bylo,ale myślę,że to jakś maź ropo-pochodna
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem