Opinie klientów o MD Hotel by Gewan (ex. Cassells Al Barsha)

4.4 /6
16 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.9
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Joanna 24.11.2018
Termin pobytu: grudzień 2018

hotel bez widoku na Palmę

Nie wiem, czy ktoś z Rainbow był na dachu tego hotelu, ale żadnego widoku na palmę nie ma, jest za to wysoki mur , przez który widać tylko dachy budynków i dźwigi. obsługa w recepcji nieprzyjemna, szczególnie pani azjatka, zero uśmiechu i wielka łaska, pokoje sprzątane od niechcenia, facet w barze na dachu nie mający pojęcia co sprzedaje, tego nie ma, tamtego nie ma, nie rozróżnia baccardi od wódki, na rachunku zamiast piwa widniał smirnoff, twierdził że to obojętne bo cena taka sama, poza tym w pobliżu kilka knajp, do galerii 10 minut pieszo pani tzw rezydent pokazała się tylko jak sprzedawała wycieczki , nie pomogła przedłużyć doby hotelowej śnidania to pozostałości po wieczornej kolacji plus trochę śniadaniowego jedzenia typu ser żółty, mortadela , jajka, pomidory, ogórki itp

3.0/6

Jean-Baptiste, Warszawa 09.01.2020

Hotel powinien przejść remont

Hotel ma już swoje lata, dlatego powinien już dawno temu przejść remont. Pleśń w pokoju i w łazience, co dało się odczuć na samym wejściu. Stare kontakty, które po wpięciu żelazka się spinały. Jedzenie raz dobre raz nie za bardzo, ale to już kwestia gustu.

2.5/6

Klientka 12.04.2023

Kwiecień 2023

Hotel wymaga poważnego remontu. Posiłki (oceniam tylko śniadania) przez tydzień niezmienne, w dodatku ciągle czegoś brakowało i nie śpieszono się, by te braki uzupełniać (tylko arbuz był dobry). Siłownia jest tylko z nazwy- nic nie działa. Basen mały, nie starcza leżaków. Bus jeździ na plażę 3 razy w ciągu dnia i zabiera max 8 osób! Dzień wcześniej (w połowie dnia) trzeba się zapisać, co graniczy z cudem. Z dachu ( przy basenie) nie ma ładnego widoku. Zamiast dwóch pokoi otrzymaliśmy bardzo duży apartament z kuchnią ale bez naczyń, z zepsutym czajnikiem i z lodówką bez chłodzenia. Na balkonie żadnych mebli! Te w salonie oplamione. Po kąpieli pod prysznicem trzeba całą wodę zebrać z podłogi. Hotel bardzo blisko stacji metra. I to chyba jedyny plus. Absolutnie nie są to 4*

2.5/6

Ewelina 02.05.2023
Termin pobytu: kwiecień 2023

Wielki, a zarazem i jedyny, błąd

Wybór tego hotelu to wielki, a zarazem i jedyny błąd, który popełniliśmy kupując wycieczkę Egzotyka Light - Emiraty Arabskie. Podczas rejestracji w hotelu recepjonistka długo nie mogła znaleźć naszego zamówienia (raczej Rainbow zamówienia), więc zaczęła potrzebować od nas voucher, którego oczywiście nie mieliśmy. Było trochę stresu, że zostaniemy bez hotelu. Hotel, także i w booking w swoim opisie, informuje, że ma bezpłatny autobus na plażę. Niestety nie podkreśla, że prawo skorzystać z tego autobusu jak się okazało ma tylko 8 mieszkańców tego dużego hotelu… Wyżywienie… Mieliśmy kupione śniadania i kolacje. Coś tam próbowaliśmy jeść, ale bardzo apetycznie niestety nie było. Na kolacje nie ma wyboru napojów, jedynie tylko woda (nie ma kawy, nie ma herbaty, nie ma soku na kolacje). Jednego dnia w pokoju zostawiono tylko jeden ręcznik, drugiego dnia w ogóle nie zostawiono ręczników.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem