Opinie klientów o Magiczne Południe

5.4 /6
897 
opinii
Intensywność programu
4.6
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.5
Transport
5.6
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Olimpia, Stary Toruń 19.04.2022

Maroko - objazdówka nie dla Każdego, kiepska realizacja wyjazdu

Nie zdecydowałabym się na wyjazd drugi raz. Większość wycieczki spędzona w autokarze, program nudny, hotele fatalne, jedzenie tragedia. Jedyna sensowna atrakcja - wyjazd na Saharę, płatna dodatkowo 50 Euro. przewodniczka miła i pomocna, ale czasami nas wprowadzała w błąd. Dobre godziny przylotu i odlotu, sprawna organizacja lotniskowa.

2.0/6

Agnieszka ze Śląska 01.07.2014

Magiczne Południe - Maroko

Widoki i krajobrazy piękne, kraj cudowny. Gorzej z organizacją, kompetencją pilota oraz rezydentów w Maroku.

2.0/6

epogonowicz 01.06.2019

Średnio

Biuro nastawione na zysk nie na zadowolenie klienta!

1.5/6

Podróżniczka 12.09.2023

Magiczne południe

Wycieczka przepiękna, mnóstwo ciekawym miejsc, niesamowite krajobrazy. Zwiedzanie różnego rodzaju studia filmowe. Oaza (piękne palmy), Góry Atlas Średni, Anty Atlas (bajka), Atlas Wysoki, Wąwóz - polecam. Pani pilot (Nina) z niesamowitym poczuciem humoru. Bardzo wypoczęłam podczas tej wycieczki. Ale niestety moje wspaniałe wrażenia prysnęły natychmiast, gdy zostaliśmy odstawieni na lotnisko. Okazało się, że samolot nie przyjmuje nas na pokład, nikt z nami nie rozmawiał. Próby kontaktu z biurem Rainbow bez skutku. Zostaliśmy zostawieni sami sobie - nie wiadomo z kim rozmawiać, gdzie się udać, jak długo mamy czekać bez jedzenia i picia. Po wielu godzinach wyszedł do nas jakiś mężczyzna z obsługi technicznej informując nas o konieczności przejazdu do hotelu, ponieważ samolot ma awarię, której nie da się szybko naprawić. Po przewiezieniu do hotelu zainteresowała się nami Pani rezydent, ale z INNEGO Biura. O północy spotkało nas trzęsienie ziemi, żadnej pomocy, wsparcia ze strony Rainbow. Jestem bardzo zawiedziona postępowaniem Rainbow, gdyż nasza wycieczka powinna być zrealizowana przez biuro, aż do dostarczeniu nas do Warszawy
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem