Opinie klientów o Le Rose

4.5 /6
16 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.5
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Traveler 17.09.2015

Sardynia da sie lubić.

Całościowo opinia pozytywna. Jednakże nie było tak cudownie jak to wynika z wcześniejszych opinii. Po przyjeździe otrzymałem pokój nr 537, który przypominał raczej komórkę na narzędzia niż pokój. Poddasze, okno jak więzięnna blinda (widać tylko niebo, a w nocy ciemność). Przy moim wysokim wzroście mogłem od drzwi w kierunku okna zrobić tylko trzy kroki, a poza tym poruszanie się w pozycji kucznej, a przy ścianie pod oknem nawet na kolanach. Na szczęście, po zmuszeniu obsługi hotelu do przyjścia do pokoju (co uczynił nad wyraz niechętnie) I zaprezentowaniu obsłudze hotelu trudności z poruszaniem się w pokoju, pokój udało się zamienić następnego dnia (bez pomocy rezydenta). Co ciekawe ja i zaprzyjaźniona rodzina (otrzymała identyczny pokój nr 538) przyjechaliśmy na 2 tygodniowy wypoczynek, a pozostałe osoby które przyjechały razem z nami – a przyjechały na tydzień – otrzymały lepsze pokoje. Wyżywienie w pierwszym tygodniu oceniam na 5, a w drugim tygodniu, co najwyżej na 3, co było spowodowane wyjazdem większości włoskich gości. Nawet wieczór sardyński w drugim tygodniu był o wiele uboższy. Plusem jest niewątpliwie wspaniała plaża La Cinta – najpiękniejsza jaka widziałem w Europie, a byłem praktycznie na prawie wszystkich plażach Morza Śródziemnego i mórz do niego przyległych. San Teodoro – fajne miasteczko. Hotel dobrze położony dobry dostęp miasta i do marketów. Rezydent bardzo kulturalny i kompetentny. Pokoje sprzątane dziennie, bez zastrzeżeń. Obsługa restauracji – różna (część kelnerów bez zastrzeżeń, część beznadziejnych). Zdarzało się oczekiwać na podanie wody i wina nawet 25 minut. Animacje - takie sobie. Przede wszystkim dla dzieci i to czasami do godz. 22.30 (w porywach było to może 10-15 dzieci). Na marginesie – można było odnieść wrażenie, że to dzieci wykupiły wczasy i dba się tylko o ich rozrywkę, a ta masa dorosłych ludzi, która zapłaciła za wczasy i wypoczynek jest tylko dodatkiem do tych dzieci.

2.5/6

Dariusz i Lidia 06.09.2016

Pokój z widokiem :)

Pragnę zwrócić uwagę wszystich planujących pobyt w tym hotelu na pokoje oferowane Polakom. Całej grupie przydzielono pokoje z mikroskopijmymi balkonami otoczonymi murem o wys. ok 180 cm, który stanowił jedyny możliwy widok, no chyba, że ktomuś odowiada wspinaczka, ale i na takich hotel znalazł sposób w postaci kolczastej palisady. Pozostali gości (głównie Włosi) otrzymywali pokoje w budynkach widocznych na zdjęciach oferty Biura. Na zbiorową skargę Rainbow odpowiedział skandalicznym i wykrętnym wg mojej oceny twiedzeniem, że umowy gwarantowały "Pokoje z widokiem na ogród lub okolice hotelu" zatem widok na zabudowania hotelu nie może stanowić podstawy skutecznej reklamacji" - czyli widok na mur balkonowy pokoju to, to samo co widok na zabudowania hotelowe :) - nic dodać, nic ująć. Rezydentowi można natomiast śmiałó nadać przydomek "CO JA MOGĘ". Niewątpliwy plusem hotelu jest natomiast dobra kuchnia, pusty basen i stosunkowa bliskoć urokliwej plaży i centrum miasteczka. A, jeszcze jedno obowiązkowe czepki na basanie hotelu to bzdura.

2.0/6

PIOTR, GDYNIA 21.06.2016
Termin pobytu: lipiec 2016

POKÓJ SUPERIOR

Ogólna ocena Hotel klasy turystycznej w naszej ocenie dwa punkty .

0.5/6

Beata 23.01.2017
Termin pobytu: kwiecień 2017

Le Rose

Omijajcie ten hotel szerokim łukiem.Przebywałam z grupą znajomych w tym hotelu od 12.06.-19.06.2016r.To co tam przeżyłam przez ten tydzień to był horror. Zakwaterowano nas w pokoju,który przpominał pomieszczenie na szotki dla sprzątaczek.Po wejściu do tego"pokoju" z walizkami nie można było się ruszyć,żeby dojść do łazienki trzeba było przestawiać walizki bo nie było możliwości żeby otworzyć drzwi.Opłaciłam pokój superior z balkonem lub tarasem.Okno wychodziło na zwenątrz gdzie poniżej była kuchnia i przedostawały się opary z kuchni.Po zgłoszeniu się na recepcję z prośbą o zamianę pokoju zostaliśmy potraktowani bardzo nie grzecznie, nikt nie chciał z nami rozmawiać.Zadzwoniłam do rezydenta pana Bartka, on się bardzo zangażował,ale dopiero po dwóch dniach został nam pokój zamieniony na większy z tarasem do którego mieli dostęp mieszkańcyz pięciu pokoia taras miał szerokość 1 m a długość ok. 3m i ogrodzony murem z którego nie było nic widać.Od piętnastu lat jeżdzimy na wczasy za granicą ale takiego upokorzenia za moje własne pieniądze nie przeżyliśmy nigdy. Jedyne co zasługuje na pozytyw to rezydent pan BARTEK, W tym roku mam obawy i dlastego z RAINBOW NIE SZUKAM ŻADNYCH WCZASÓW a Sardynia i hotel LE ROSE pozostanie w mojej pamięci już chyba na zawsze. Żadnego pozytywu odnośnie tego hotelu. NIE POLECAM
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem