Opinie klientów o Lonicera World

5.3 /6
324 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Katarzyna, Police 07.07.2022

Średnia

Wyżywienie bardzo monotonne, często nieświeże ( dwa razy trafiło mi się zepsyte masło). Na koniec pobytu doznałem zatrucia pokarmowego, nie spożywając żadnych posiłkow na mieście, tylko w hotelu. Ogromna ilość Rosjan.

3.0/6

EWA, KATOWICE 03.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Taki sobie bez szału

Hotel przereklamowany nie wart swojej ceny pokoje ciasne minimalistyczne jedzenie koszmar plaża tragedia napewno nie wrócę więcej do tego hotelu

3.0/6

Grzegorz 26.07.2022

Wczasy w Turcji

Zamawiałem wczasy chyba w lutym, prosiłem o pokój z widokiem na może. Dostałem pokój z widokiem na stołówkę z zapachami. Pokój w wyposażony skromnie, brak czajnika do gotowania wody na herbatę czy kawę. Łazienka z bardzo małą kabiną prysznicową, z zapachami stęchlizny. prosiłem panią rezydent o wymianę hotelu, ale uzyskałem odpowiedź że nie jest to możliwe, co do wymiany pokoju to uzyskałem odpowiedź , że standard będzie taki sam, wiec pozostałem w tym pokoju. Hotel z dobrą infrastrukturą na zewnątrz , dzieci były zadowolone ze zjeżdżalni i basenów. Jedzenie ok, ale koszmar ze znalezieniem miejsca do jedzenia. Raz udało mi się leżeć na leżaku przy basenie. Pogoda rekompensuje wszystkie minusy.

3.0/6

MB 22.08.2021

Sierpień 2021

Hotel moloch. 4* to to nie są- o ile sypialnie są odnowione( choć ze ścian nadal wiszą kable okręcone jedynie taśmą) to łazienki są w bardzo złym stanie. Połamane ramy lustra poklejone grubą warstwą sylikonu, deska sedesowa lata w każdą stronę( tak jak z resztą zlew), prysznic i kafelki wołają o pomstę do nieba. W pokoju średnio raz dziennie nie było prądu- czemu nie wie nikt bo wezwany konserwator nie rozumiał jaki jest problem. Obsługa nie mówi po angielsku- w recepcji można było dogadać się tylko z jedną osobą. Hotel nie oferuje kołder- śpi się pod narzutą (?)Jedzenie niedoprawione, bez smaku, monotonne i mały wybór. Drinki jak to na all- kiepskie, cola itp. z nalewaka, soki słabe. Obsługa sprawia wrażenie, że pracuje za karę. Pełno Rosjan, którzy czują się jak królowi życia. Po hotelu biegają koty- dla mnie ich towarzystwo w restauracji czy w holu jest nie do przyjęcia. Zdarzają się bezpańskie psy, ktore bywają agresywne w stosunku do ludzi. Obsługa nie potrafi reagować.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem