Opinie klientów o Lonicera World

5.3 /6
324 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Oliwia, Kielce 26.07.2021

Moja opinia

Przy przyjeździe do hotelu okazało się, że pokoje zostały zamienione i zamiast 3-osbowego dostaliśmy 2-osobowy. Musieliśmy to wyjaśniać za co hotel nie przeprosił. Po siedmiu dniach pobytu mój czytnik do drzwi hotelowych się rozkodował nie nie mogłam dostać się do pokoju- kolejny stres i wyjaśnianie sprawy - oczywiście znowu nikt za to nie przeprosił. Podczas wykwaterowania wmówiono mi że uszkodziłam deskę sedesową i nakazano płacić za to 11 euro. Po ponad pół godzinie wyjaśniania, że taką deskę zastałam przy przyjeździe nic to nie dało. Zostałam zastraszona przez menadżera hotelu i otoczona ochroniarzami, że nie opuszczę hotelu i samolot odleci beze mnie jeśli nie zapłacę. Zapłaciłam za coś czego nie zrobiłam. Składam oficjalną skargę na hotel do Rainbow i domagam się zwrotu tych wyłudzonych ode mnie 11 euro.

3.0/6

Tomasz, Niepołomice 07.09.2023
Termin pobytu: lipiec 2022

Hotel z potencjałem, ale brudny

Jedzenie było wyborne, super prywatna plaża, mnóstwo atrakcji dla dzieciaków, ale... W pokoju przy basenie ze zjeżdżalniami mieliśmy karaluchy, zgłaszaliśmy rezydentce oraz obsłudze kilkukrotnie. Interwencja obsługi polegała na wyrzuceniu robaka i przetarciu pokoju mokrą szmatą. Dopiero za trzecim zgłoszeniem otrzymaliśmy czysty pokój na piętrze w innym budynku (dziwnym trafem byli w nim sami mieszkańcy z Anglii i Niemiec, tak jakby do tamtej części z robalami przydzielani byli tylko Ci mniej zamożni).

3.0/6

ewa 15.07.2016
Termin pobytu: lipiec 2016

Te wczasy nie uwazam za udane !!

Bylam w 29.06.16 na 11 dniowym wpoczynku w tym terminie byli turysci miejscowi i Turcy z Niemiec ogrmnymi rodzinami wszedzie gdzie sie nie spojrzalo to dzieci glosno i nie do wytrzymania ,co kolwiek chciales zjesc kolejki nie konczonce sie a jak poszles na gl stolowke zeby zjesc kolacje to odechciewalo cie sie jedzenia mysle ze swinki jedzom ladniej oczywiscie 15 min szukania stolika to norma a juz nie wspomne o potrawach nonstop to samo ,animacje smiech na sali jej poprostu nie ma to co nazywa sie animacja to jest idiotyczny wystep rezydetek i spiewanie kazdego dnia tego samego ,Obsuga hotelu owszem ciezko pracuje i nie wyrabia bo swinki caly czas cos chcialy wiedz dla czlowieka tez nie mialy czasu . Ja osobiscie nie polecam tego hotelu .

3.0/6

ANNA, Warszawa 30.06.2022

Lonicera World

Na wycieczce byliśmy z 7-letnim synem. Hotel (a właściwie całe miasteczko) bardzo duży, oferuje wiele atrakcji dla dzieci. Bezpłatne są niestety tylko AquaPark oraz klasyczne animacje. Przed wyjazdem zabrakło informacji, że pozostałe atrakcje dla dzieci (widoczne na zdjęciach z oferty) są dodatkowo płatne. Obsługa hotelu fantastyczna. Jedzenie dostępne praktycznie 24h na dobę, chyba ze 20 punktów/restauracji serwujących jedzenie i picie, bez kolejek, każdy znajdzie coś dla siebie, można wybierać w klasycznych daniach, rybach, owocach morza, fast foodach, ogrom słodyczy, arbuzy serwowane na tony. Byliśmy w drugim tygodniu czerwca i był już kłopot z leżakami zarówno przy basenach jak i na plaży. Wszędzie widoczne informacje aby nie "rezerwować" leżaków ale no cóż, o 8 wolnego leżaka nie znajdziesz. Plaża piaszczysta, zejście do morza fantastyczne, łagodne, czyste, bez kamieni. Niepotrzebne obuwie ochronne. Piasek na plaży w brzydkim, ciemnym kolorze. Teren hotelu czysty, zadbany. Sporo roślinności, która jednak cienia nie daje. Ogólnie panuje "patelnia" i w upalne dni (trafiliśmy na falę gorąca, 37 stopni w cieniu) ciężko znaleźć cień. Na terenie hotelu panuje ogólne przyzwolenie na palenie papierosów dosłownie wszędzie, również w miejscach oznaczonych jako No Smoking Area. Do poprawy (a nawet gruntownego remontu!!!) stan pokoi. Zaoferowany pokój przypominał pokoje w ośrodkach wypoczynkowych PRL (smród z wilgoci oraz z kanalizacji), zapleśniałe fugi, umywalka klejona chyba kilogramem silikonu, kabina prysznicowa plastikowa, niedomykające się drzwi do łazienki, łóżka (starodawne tapczany) chyba pamiętają lata 80 XX wieku. No na pewno nie jest to standard 5 gwiazdek, nawet na 3 nie zasługuje. Po "awanturze" dwa pokoje zostały natychmiast zmienione, na jak się okazało jeszcze gorsze (mniejsze, łazienki podobne, po pokoju spacerowały jakieś insekty, ale za to w pokoju nie śmierdziało). Nam zaproponowano zamianę od drugiej doby hotelowej na pokój w budynku przy bramie bocznej. Pokój z widokiem na morze oraz scenę... standard zbliżony do pierwotnego, zdecydowanie mniejszy lokalizacja dużo gorsza, pozostaliśmy przy pierwotnym ( budynek F, zaraz obok głównego AquaParku oraz bliźutko do morza).
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem