Opinie klientów o Polycarpia

4.0 /6
17 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
3.9
Plaża
5.0
Pokój
3.1
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Sylwia 31.08.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

Lokalizacja świetna, hotel nie polecam

Hotel miał może 4* ale w latach 90. Łazienka do remontu. Meble mające swoje lata ale w dobrym stanie. Jeśli ktoś planuje spędzac czas poza hotelem to miejsce dla niego. Obsługa mówi głównie po rosyjsku ze względu na to że 90% gości pochodzi z tamtąd. Trzeba ją upominać o rozmowęw j angielskim

2.5/6

ubysz urszula 14.06.2016
Termin pobytu: lipiec 2016

polycarpia maj 2016

byłam w maju2016. hotel do REMONTU!!!(odpadajace tapety, wykładzina do wymiany). Nastawiony głównie na klientów z Rosji. Cały czas leci rosyjska muzyka a oni są głośni.Jedzenie ok, kawa beznadziejna, z obsługą rożnie-może jej nie być.Internet płatny nawet w recepcji.

2.0/6

Agata 15.11.2017
Termin pobytu: maj 2018

UWAGA! Hotel KATASTROFA!

Hotel zasługuje maksymalnie na dwie gwiazdki! Nie wiem, za co ma te 3 i pół - ŻENUJĄCE...Pokoje wymagają totalnego remontu, wszędzie brudno.Stołówka, to już w ogóle tragedia - zasłony poplamione i poprute, okna wyglądały, jakby nigdy nie myte, tak jak i plastikowe pokrywy, pod którymi znajdowały sie przygotowane dania. Dodam, że dania były nie podpisane, z czym, jak dotąd sie nie spotkałam, a zwiedziłąm już kawał świata i bywałąm w różnych hotelach. Na stołówce obsługuje monter w brudnym fartuchu i jak w takich warunkach spożywać posiłki? Jeszcze do tego większość turystów to Rosjanie, których zachowanie nie wpływa na poprawę samopoczucia. Łazienka - wanna pożółkła, brudno, na szczęście byłą ciepłą woda. Po sprzątaniu niewiele sie zmieniło - podłoga w łązience nawet nie umyta, dywan nie odkurzony, na taras pełen piachu nawet sprzataczka nie zajrzała.. Takiego sprzątania jeszcze nie widziałam. Basen, ten od frontu hotelu, chyba nie był nigdy remontowany. Radzę korzystać, jesli już ktoś musi, z tego drugiego, za hotelem. Poziom animacji - żenujący. Mogliby przynajmniej włączyć jakąć dobrą muzykę - ale nikomu na tym nie zależało. Plusem był przestronny pokój, działąjąca winda oraz opcja all inclusive. Ratowała ładna plaża w zatoce FIG TREE BAY, na której można było sie zrelaksować zapominając o niedogodnościach. Mieliśmy pobyt 7 dniowy, nie wyobrażam sobie być w tym hotelu dłużej.

1.5/6

Rafał 17.08.2017
Termin pobytu: sierpień 2017

Hotel TRAGEDIA

Nie wiem kto przyznaje te słoneczka i czy to jest jakiś odpowiednik gwiazdek ale w kraju hotel 3 gwiazdkowy prezentuje się lepiej.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem