Opinie klientów o Polycarpia

4.0 /6
17 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
3.9
Plaża
5.0
Pokój
3.1
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Marysia 20.05.2018
Termin pobytu: maj 2018

Maj 2018

Bardzo bym chciała napisać ze większość osób wypoczywająchych w Polycarpia to Rosjanie, ale nie była to większość. Byliśmy jedyną polską parą w całym hotelu. Zdaje sobie sprawe że to nasza wina, więc polecam w biurze pytać, czy ktoś jeszcze wybiera się z rodaków do tego właśnie hotelu. A jest to dość ważne bo obsługa ignoruje Polaków (przynajmniej w maju taki personel spotkaliśmy) Recepcja oraz cała obsługa rozmawia w języku rosyjskim, mimo znajomośći języka angielskiego. Przez cały nasz pobyt nikt nie potrafił się do nas zwrócić po angielsku mimo tego, że dobrze wiedzieli że jesteśmy jedyną parą w całym hotelu, która jest z innego kraju. Zwykła ignorancja i złośliwość -głównie ze strony recepcjonistki. A skoro już o jej złośliwośći... Drugiego dnia z rana zgłosiliśmy usterkę w recepcji (brak światła w łazience).. Pani wzięła malutką karteczke i zapisała wszystkie potrzebne informacje. Po naszym wieczornym powrocie do hotelu oczywiście usterka nie zstała naprawiona, więc zeszliśmy z powrotem do recepcji gdzie była już nasza ulubiona recepcjoniska (Słowaczka-Daniela którą pozdrawiamy :) ). Bardzo nas przeprosiła , zerkła do sprecajalnego ZESZYTU (nie karteczki) i powiedziała ze nigdzie takiej informacji nikt nie napisał.. Obiecała ze następnygo dnia z rana ktoś się tym zajmie, tak też się stało. Co do tego że byliśmy pierwszymi gośćmi w naszym pokoju w tym sezonie nie mamy wątpliwośći. Przywitała nas gruba warstwa kurzu na łóżku, naczyniach, szafkach, ślady obuwia robotników na balkonie, ale po wizycie Pani sprzątającej juz wszystko bylo w normie (sprzątanie i wymiana ręczników co 2 dznien) tylko bez balkonu, balkon sprząta sobie sam wczasowicz.Jednak ogólna higiena hotelu (wejście do hotelu, winda, korytarz) to porażka. Okna i winda nie umyte z zeszłego sezonu, na korytarzu leżały różne niespodzianki Pań sprzątająchych (mopy, szmatki, pościele, płyny). Baseny całkiem czyste, codziennie sprzątane przez starszego pana podczas śniadań. Jednak jeśli ma ktoś wykupione all inclusive to otwarty (przynajmniej w maju) jest tylko ten z przodu, mniejszy, brzydszy i starszy.Zdecydowanie ładniejszy i przyjemniejszy znajdusię się z tyłu hotelu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem