Opinie klientów o Iberostar Costa Dorada

5.3 /6
127 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Krzycho 26.08.2021

Iberostar

Hotel z zewnątrz bardzo ładny ale pokoje i łazienka nie zasługują na 5 gwiazdek, max 2.

4.0/6

Sylwia, Chorzów 19.10.2021

Dominikana

Wycieczka super poza działaniem samego biura Rainbow. Pani w biurze w Katowcach w Silesia bardzo antypatyczna problemem było wystawić fakturę ciężki kontakt po wczasach potrzebowałam korekty do faktury pisałam emalia zero odpowiedzi . Zarobili i już nie dbają o klienta co w innych biurach mnie nie spotkało.Przykre bo tracą klientów na przyszłość

4.0/6

PiotrK 05.03.2023

To nie jest pięciogwiazdkowy hotel

To jest raczej stary hotel, który z czasem swoją piątą gwiazdkę gdzieś zgubił. Ale na 4 zasługuje. Pokoje są średnie, szuflady się zacinają, łazienki ok, wystarczające. Problemem jest TV i AC. Kanały telewizyjne są w zasadzie w całości po hiszpańsku mimo, że 80+% gości to Amerykanie i Kanadyjczycy. Moja walka o CNN kończyła się po kilku dniach przywróceniem kanału, po czym znowu znikał. Nie było żadnej innej telewizji informacyjnej po angielsku. AC – baaardzo starego typu. Nie można indywidualnie ustawić temperatury. Teoretycznie są 3 poziomy, ale one są dokładnie takie same. Można jednak ją wyłączyć i na przykład włączyć wiatrak. Jedzenie w bufecie (Mercado) – mięsa kiepskie – niedogotowane albo przegotowane i twarde. Za to dużo owoców i warzyw. Sporo wędlin przy każdym posiłku. # restauracje, w których można zamawiać: japońska (Sakura) – niezły show, ale daleko mu do Sakury w Meksyku, włoska (Mare Nostrum) – nie polecam, ale pizzami i pastami raczej nikt się nie struje. Meksykańska (Hacienda) – naprawdę niezła. Nie radze brać wina do posiłku. Dla mnie było ono kwaśne jak ocet (białe i czerwone), ale może miałem pecha. Baseny i plaża – ok, ale pamiętać trzeba o kupnie repelentu, bo komary gryzą, a hotel z nimi nie walczy, niestety. W hotelu można dostać za 13-25 USD. Na polskie warunki to bardzo drogo. Gimnastyka (stretching) i lekcje tańca. Prawdziwa katastrofa. Powinny trwać godzinę każde zajęcie, a trwają max 20 minut i do tego bardzo, ale to naprawdę bardzo często animator po prostu się nie zjawia. Animatorzy są tam bardzo rozpuszczeni, nie reklamują tych zajęć, starają się je omijać. W sumie dostają pieniądze niewiadomo za co. Wieczorne show – zazwyczaj całkiem dobre. Są tam profesjonaliści, a nie jak w wielu hotelach animatorzy. Jest jeden olbrzymi plus (dla mnie ;-) – naprawdę doskonałe WiFi w całym ośrodku i o każdej porze. Generalnie, jeśli zlekceważy się powyższe niedoróbki, to piękna pogoda i mili ludzie tworzą dobry odpoczynek. :-)

4.0/6

Sylwia, Warszawa 10.03.2021

Fajny wyjazd w czasach zarazy

Hotel przyjemny, bardzo blisko plaży. Piękny ogród z flamingami i pawiami. Obsługa zawsze uśmiechnięta i pomocna. Niestety codziennie brakowało szampana. Jedzenie nawet niezłe i całkiem spory wybór. Hotel przestrzegał wszystkich zasad sanitarnych i gdyby nie maseczki, to byłoby prawie jak za czasów sprzed pandemii.
127282932
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem