Opinie klientów o Iberostar Costa Dorada

5.3 /6
127 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

ALEKSANDRA, Warszawa 21.09.2021

Lekkie rozczarowanie

Hotel przeciętny. Zdecydowanie nie dałabym mu 5 gwiazdek. Pokoje stare, dawno nie odnawiane. Wszędzie bardzo czysto. Restauracja stara, zniszczone krzesła i stoły odmalowane olejną farbą. Jedzenie smaczne, mało urozmaicone. Warto pójść na kolację do japońskiej i meksykańskiej restauracji. Basen nie jest filtrowany, czyszczą go sitkiem na kiju, a wiec na dnie możecie natknąć się na puste plastikowe kubki i wszystko co spadnie z drzew. Leżaków jest zawsze pod dostatkiem. Bar w basenie nieczynny, straszy pustymi półkami na alkohol i wiszącymi nalewakami do piwa. Ogród bardzo ładny (w końcu to Dominikana). Plaża taka trochę opuszczona. Nic się na niej nie dzieje, dużo glonów których nikt nie sprząta. Nie ma gdzie pójść na spacer plażą, bo dookoła nic nie ma. Podobno jest to jeden z najlepszych resortów w tym regionie...... Sieć Iberostar zawsze kojarzyła mi się z jakością, której tu zdecydowanie brakuje. Zapłaciliśmy ponad 27tys za 9 dni/2 dorosłych +3 dzieci, co wydaje mi się zbyt wysoką kwotą za taki standard, w tak słabej okolicy. Ostatnia sprawa: rezydentka Pani Kasia pojawiła się tylko raz w hotelu na spotkaniu informacyjnym i zajęła się głównie wciskaniem nam wycieczek. Byłam z nią na 1 wycieczce i obsługiwała jednocześnie 2 autokary, przesiadając się do nas co jakiś czas. Czyli niewiele się dowiedzieliśmy. Pamiętajcie aby zabrać dolary i kartę płatniczą. My wzięliśmy euro i odmawiali przyjęcia tej waluty, lub przeliczali bardzo niekorzystnie. I ostatnia rada, jeśli chcecie zobaczyć tą bajeczną Dominikanę to jedźcie w inny region wyspy (Punta Cana lub Samana).

4.0/6

Dominikana grudzień 2020 26.07.2022

Iberostar Dominikana grudzień 2020

Hotel obniżył standard w stosunku do roku 2013 znacznie. Restauracje tematyczne zamknięte (brak informacji od Rainbow o tym), tylko pokaz kuchni japońskiej (smaczne jedzenie, dobry pokaz), jedzenie monotonne, nieurozmaicone, brak owoców morza, niewiele ryb, słaby serwis

4.0/6

Lilianna 02.04.2024
Termin pobytu: marzec 2024

ocena pobytu

ośrodek bardzo poprawny, profesjonalna obsługa na bardzo wysokim poziomie, plaża piaszczysta, zadbana, barki oferujące poprawnie przygotowane drinki, całość ok

4.0/6

AGNIESZKA, BRENNA 16.10.2021

Iberostar

Hotel prezentuje się bardzo ladnie, obsługa jest miła natomiast jedzenie i drinki pozostawiaja wiele do życzenia. Hotel ktory jest obok Be Live był skromniejszy ale jedzenie było bardzo dobre i urozmaicone drinki również były lepsze.
128293032
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem