Opinie klientów o Ali Baba Palace

5.0 /6
90 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

RobSon 02.10.2017

Ali Baba

Hotel ogromny. Jednak sporo pokoi, zwłaszcza tych starszych, jest jak dla mnie w okropnym stanie-nie dał bym nawet trzech gwiazdek. Trzy restaracje z czego w kazdej prawie wszystko to samo. MI najbardziej smakowały dania podawane przy basenie. Należy pochwalić jak dla mnie piękny aqua park.

3.5/6

Anna , Marki 03.09.2019

Nigdy więcej z rainbow

Hotel jak hotel, na zdjęciach wiadomo wygląda lepiej, ale jest naprawdę czysto. Niestety kamienista plaża, konieczne są buty jeżeli chcemy wejść do morza. Jedzenie da się przeżyć. Co do firmy Rainbow, płacisz za całą dobę a w hotelu jesteś o 4 rano, budzisz się o 9 rano i juz prawie mineła pierwsza doba hotelowa. Za to ostatniego dnia musisz opuścić pokój do godziny 12 a wylot masz o 3 rano. Rainbow nie zapewnia nic do tego czasu poza dojazdem na lotnisko. Wiec teoretycznie jezeli skoncza ci sie pieniadze musisz siedziec od 12 do 22 w holu bez jedzenia, picia, mozliwosci korzystania z basenu, prysznica nic... serdecznie dziękuje i odradzam Rainbow. Rezydent rozkłada ręce...

3.0/6

Szymon, Gostyń 24.08.2016

Odradzam

Raczej odradzam. Byla to 3 wizyta w Egipcie ktora wspominam najgorzej.

3.0/6

D 23.06.2017

Ali Baba

Pierwsze wrażenie WOW !! Ładny choć już stary hotel, piękny nowy aquapark, zadbany ogród, duży pokój (niestety łazienka pozostawiała wiele do życzenia), ogromne śliczne lobby. Potem niestety było już tylko gorzej. Był to mój kolejny pobyt w Egipcie, który uwielbiam. Nie jestem super wymagająca, ale chamstwo jakiego doświadczyłam tutaj to po prostu masakra. Cała obsługa po prostu do wymiany jak dla mnie. Na pochwałę zasługują przemili ogrodnicy, Abu z shisha corner, obsługa baru z przekąskami na plaży oraz Kucharz, który przygotowywał dania z grilla przed restauracją. Reszta arogancka, nastawiona tylko na bakszysz (który i tak pomagał tylko na chwilkę), bezczelna i naprawdę chamska ...aż żal to pisać. Basenowemu przeszkadzało wszystko, że woda się chlapie z basenu, że się skacze do basenu, że leżaki odsunięte...no po prostu wszystko. Kelnerzy? Dopóki nie pomachałeś kasą wręcz udawali, że Cię nie widzą, a jak już podeszli byli bardzo niemili. Kucharz przy basenie ...porażka...rzucał jedzeniem na tacki, czułam się mega niekomfortowo, wręcz upokorzona. Wszędzie tylko naciągactwo na wszystko; na arbuza za 2 $, na drinka za 5 $, koktajl owocowy 2 $, obiady, kolacje, wycieczki ....zaczepiali wszędzie...na basenie, nad morzem, w restauracji machali kartkami przed oczami, do tego stopnia, że nie można było spokojnie zjeść. Obsługa zjeżdżalni też pracowała za karę chyba, ciężko oburzeni, że w ogóle ktoś chce korzystać...Grupa animacyjna przemiła, animacje średnie. W czwartki zmiana turnusów....jedzenia jak na lekarstwo. Trzeba mieć nerwy ze stali i uzbroić się w mega pokłady cierpliwości. Nie oczekiwałam niczego ponad zwykłą ludzką życzliwość ...niestety :( Rezydentka BP Rainbow pani Gabrysia - rewelacyjna. Po powrocie napisałam wiadomość do hotelu o złym traktowaniu - otrzymałam wiadomość zwrotną z przeprosinami oraz zaproszeniem do kolejnego odwiedzenia hotelu, z zapewnieniem obsługi na najwyższym poziomie i oficjalny przeprosin
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem