Opinie klientów o Ali Baba Palace

5.0 /6
90 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Przemysław, Wardzyn 25.05.2021

Niestety nie będzie tak, jak było planowane

Staram się nie czepiać i zawsze znajdować plusy, niestety bardzo zawiodłam się tym wyjazdem.. Pokój, który dostaliśmy od biura był ohydny, obrzydliwy i nie wiem czy ktoś by w nim wytrzymał choćby kilka dni. Jego jedyną zaletą było to, że był duży. Dopiero po dopłacie dostaliśmy przyjemny, czysty i schludny pokoik. Tak zaczęliśmy :) Poza tym, hotel, jako całość bardzo miły i ładny, z atrakcjami w postaci łyżew, kręgli i bilardu oraz sali zabaw dla dzieci, niestety zamkniętej oraz kilkoma sklepikami. Baseny dla dorosłych duże z restauracją pośrodku. Basenik dla dzieci słaby.. Oprócz "zadaszenia" nie miał nic tylko lodowatą wodę.. Część restauracji również była zamknięta, a możliwość zjedzenia z karty, rzekłabym wręcz, że śmieszna. Do wyboru dosłownie parę przystawek i może ze dwa dania główne, z czego jedno to owoce morza.. Oprócz tego, jedzenie naprawdę bardzo dobre i z dużym wyborem, tylko śniadania monotonne. Na plaży, niestety, wybór dań był bardzo słaby i ograniczał się do frytek, pizzy i shoarmy. Deptak do plaży bardzo ładny, natomiast sama plaża malutka i w dużej części kamienista, ale za to bardzo czysta z uroczymi parawanami i parasolkami. Można było korzystać z plaż hoteli sąsiednich, niestety, bez picia i jedzenia, bo wszystko było zamknięte. I to wszystko byłoby naprawdę do przełknięcia i pewnie bilans plusów i minusów wyszedłby zerowy. Niestety, obsługa nie pokazała się w tym hotelu z najlepszej strony.. Leniwa, niesympatyczna, robiąca wszystko z łaską, niedokładna.. Stoliki brudne, często nie było gdzie usiąść na posiłkach, bo nikt nie raczył posprzątać, foteliki dla dzieci obrzydliwe brudne, chyba nigdy nie myte. Pokoje po sprzątaniu nie wyglądały dużo lepiej niż przed sprzątaniem. Leżaki brudne i klejące się, tak samo, jak podłoga na basenie i w aquaparku. Barmani robiący łaskę, że nalewają piwo, czy robią drinki. Nawet ręczniki basenowe czy aquaparkowe często brudne.. Wiem, że to Egipt, ale bez przesady! To nie był jakiś byle jaki hotel. Dobrze, że był Pan od pizzy na plaży i Pan od makaronu w restauracji. Dzięki ich uśmiechowi i życzliwości przetrwaliśmy :)

2.5/6

SEBASTIAN, Poznań 22.07.2016

ali baba

Szału niema myślelismy ze bedzie lepiej

2.5/6

IWONA, Poznań 14.09.2019

Jak na hotel z czterema gwiazdkami egipskimi to słabo, całą sprawę ratuje tylko miły i zaangażowany personel. Basen tylko ładnie i umiejętnie obfotografowany, w rzeczywistości na tak duży kompleks dużo za mały - porażka. Plaża ratuje sytuacje małego basenu, Niestety restauracja przy plaży serwuje tylko posiłek typu fast food, a w całym menu, każdej hotelowej restauracji, bardzo mało owoców Oczywiście można kupić np. troszkę arbuza za 2 euro - słabe!? Jak jesteśmy przy euro to hotel za wszystkie usługi ceny podaje w euro - a i tak przelicza na dolary, jak cały Egipt, kolejne hotelowe dziwactwo. Uwaga, kto ma wylot po zakończeniu doby hotelowej aby zachować pełne przywileje gościa, musi uiścić dodatkową opłatę, niewielką ale skutecznie zniechęcającą do powrotu, świadczącą o braku gościnności i pazerności właściciela hotelu (UWAGA nie wszyscy goście są przygotowani na taki wydatek brak informacji przy zakupie w biurze). Reszta usług hotelu nie porywa, ani nie powala - w przyzwoitej normie. Nasza opinia może jest surowa, ale mamy już wypracowane punkty odniesienia z innych podróży organizowanych samodzielnie lub jak tym razem z Rainbow.

2.0/6

Małgorzata , Mysłowice 15.08.2021

Nie polecam.

Hotel 100% czysty reszta porażka . Wieczny brak talerzy sztućców itd. Nic się nie działo słabe animacje , na plaży cisza jak na pogrzebie , zero zainteresowania plażowiczami wieczny brak piwa lub serwowano pół kubka reszta piana. Na kolację pół godziny stania aby wejść na stołówkę na której był jakiś wybór jedzenia. Dwie inne świeciły pustkami. Najgorsze było to że arabskojęzyczni goście zawsze bez kolejki i bez limitów na talerzach. Masakra.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem