Opinie klientów o Bellagio Beach Resort & Spa (ex. Panorama Bungalows Resort)

5.0 /6
133 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Michał 08.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Wypoczynek

Pobyt w hotelu był przedłużeniem o trzy doby rejsu po Nilu. Zatem w założeniu miał być to czas kilkudniowego odpoczynku i relaksu po wyczerpującym i bardzo intensywnym zwiedzaniu. Ostatecznie udało się nam odpocząć w dosyć komfortowych warunkach i gdyby nie przejścia z recepcją hotelu w zakresie odpowiedniego standardu pokoju, pobyt należałoby uznać za udany. Nadmienię, że Rainbow reklamuje ten hotel jako wyremontowany w roku 2021. Niestety przydzielone nam pokoje ewidentnie były przed remontem (w części hotelowej będącej właśnie w trakcie remontu, ze wszystkimi tego stanu rzeczy konsekwencjami - hałas, brud itd. itp.). "Walka" o zmianę przydzielonych pokoi i zakwaterowanie zgodnie ze standardem wynikającym z umowy trwała kilka godzin. Ostatecznie udało się tej sztuki dokonać, przy bardzo wydatnej pomocy Pani Klaudii - rezydentki, której bardzo dziękuję za pomoc, okazaną życzliwość i zaangażowanie w tzw. "załatwienie" tematu. Niestety inni rezydenci, w tym przydzielony do tego hotelu Pan Sedeek oraz Pani Izabela, z którą kontaktowałem się w pierwszej kolejności (pierwsza na liście kontaktowej rezydentów, przekazanej przez Rainbow), nie byli zainteresowani udzieleniem pomocy. Pani Izabela jednoznacznie odmówiła zajęcia się sprawą.

3.0/6

Marcin, Toruń 21.08.2022

Najsłabszy hotel w jakim byłem po 15 latach wylatywania na wakacje.

Jak napisałem w tytule, najsłabszy hotel jaki kiedykolwiek odwiedziłem. Pierwszy raz byłem zmuszony do zmiany pokoju 2 razy czyli w sumie byłem z rodziną w trzech różnych. Pierwszy Superior z widokiem na morze :-))))) wogóle nie powinien być w ofercie „pięcio” :-) gwiazdkowego hotelu. Tam się nic nie zgadzało. Klapa nie pasowała do toalety, woda przy spłukiwaniu mimo zamknięcia wylatywała na podłogę, kran w umywalce przy włączaniu wody zostawał w ręku, prysznic- deszczownica ledwo wisiał, córka bała się, że spadnie jej na głowę… jeszcze wiele innych rzeczy na które szkoda czasu. Kolejny był może trochę lepszy bo już w głównym budynku ale… dostaliśmy szczytowy pokój na ostatnim pietrze i nocki były najciekawsze. Generalnie połowa tego hotelu to hotel widmo, puste pokoje bez zamków w drzwiach. No i to się dało we znaki. W momencie kiedy zaczynało wiać a wieje tam prawie codziennie od 2 w nocy do ok 5 to drzwi w pokojach widmo waliły w futryny. Po zgłoszeniu problemu do recepcji(musiałem nagrać filmiki bo chyba boją się wchodzić na piętra żeby syfu pobudowlanego nie widzieć) to nastąpiła profesjonalna naprawa. Włożyli kartki papieru pomiędzy drzwi a futryny. Pomogło ;-) na godzinę. Żeby tego było mało to nad sobą mieliśmy tylko dach i niestety zapomnieli przymocować blachę dachową do konstrukcji. Dźwięk w nocy był taki jakby ktoś po dachu rzucał kulą stalową. Tutaj już nie obyło się bez interwencji rezydenta który bardzo szybko dotarł do hotelu i od razu „dorwał” managera. Oczywiście zmienili nam kolejny raz pokój… nie napisałem wcześniej że w każdym kolejnym pokoju było jedno łożko podwójne i jedno pojedyncze a byliśmy w cztery osoby więc trzeba było sie prosić i czekać na dostawke. Jakość dostawek pozostawię bez komentarza. No i jesteśmy w trzecim pokoju gdzie na pierwszy rzut oka jest w miarę ok, ale popękane lustro w łazience, odpadające ze ścian gniazdka elektryczne, prysznic gdzie więcej wody leciało ze ściany (uszkodzona rura zasilająca) niż z samego prysznica i kilka innych. Powrócił też problem uderzających drzwi. Zjechałem do recepcji. Tym razem manager Omar wjechał ze mną na 3 i 4 piętro. Jak dotarł widać było przerażenie w jego oczach. Poprostu bał się dźwięku tych skrzypiących i uderzających drzwi. Ewidentnie kadra zarządzająca hotelem nie ma zielonego pojęcia o tym co się dzieje na piętrach. Dotrwaliśmy już w tym pokoju do końca, poprostu nie mieliśmy już sił na kolejną zmianę bo raczej nic lepszego nie można tam oczekiwać. Jeśli chodzi o wyżywienie, baseny, bary, restauracje to tutaj nie ma się do czego przyczepić. Są też osoby którym chce się pracować i którym zależy na zadowoleniu klienta. Ogromny plus dla chłopaków obsługujących bary Mohemmed i Husajn robią robotę. Niezmordowany kucharz od pizzy też zasługuje na słowa uznania. Podsumowując. Hotel w remoncie co jest uciążliwe. W połowie hotel widmo. Wyżywienie, baseny bary, restauracje ok. Nie załącze zdjęć bo wszystko co nagrywałem to filmiki. Oczywiście będziemy składać reklamację. Zresztą nie tylko my… inni też mieli takie przygody.

3.0/6

Adam, Kędzierzyn-Koźle 28.08.2022

Wszechobecny brud i śmieci

Hotel na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek, bardziej na 3. Pierwsze wrażenie po przyjeździe do hotelu jest bardzo dobre. Lobby, bar i dwie restauracje rzeczywiście zostały wyremontowane w 2022 roku, natomiast to by było na tyle pod względem remontów. Pokoje są przestronne, ale czystość pozostawia wiele do życzenia. Nasz pokój otrzymaliśmy z brudną podłogą i pościelą na której znajdowały się włosy. Szyby wygladają na nieczyszczone od czasu powstania hotelu. Praktycznie u wszystkich uczestników wycieczki w pokojach były jakieś problemy. W naszym przypadku był to nieszczelny element baterii prysznicowej, przez co woda lała się z sufitu na którym był grzyb. Po zgłoszeniu wady, naprawiono tylko kapiącą wodę. Natomiast klimatyzacja działała bardzo sprawnie. Generalnie w restauracjach był duży tłok, a zarazem spory brud. Niektóre serwowane posiłki były w miarę smaczne. Baseny hotelowe były oblegane w całości przez muzułmanów (w sumie to ok. 80% gości całego hotelu) w wyniku czego z nich nie korzystaliśmy. Leżaki na plaży były łatwo dostępne przez cały czas. Głęboka woda w morzu jest bardzo daleko od plaży. Z rafy koralowej przy hotelu już nic nie pozostało. Pod tym względem warto wybrać się na wycieczki z nurkowaniem/snurkowaniem.

3.0/6

Tomasz 17.05.2023
Termin pobytu: kwiecień 2023

Reklamowy 5dniowy -w realu 3noclegi wypoczynek

Niestety dopiero kilka dni przed wylotem (po zapłaceniu) otrzymałem informację że wylot jest nie rano, (czego się spodziewałem z opisu) -a w nocy (22:45)! W pierwszej dobie wypoczynku nie przewidziano, żadnego posiłku... Cała noc w podróży -standard tanich linii lotniczych. W hotelu byliśmy dopiero na śniadanie 2. dnia "wypoczynku". Poniedziałek to odsypianie nocy, spedzinej w podróży i poznanie hotelu, wtorek i środa spoko. W czwartek opuszczenie pokoju po śniadaniu ... 5dniowy wypoczynek w Egipcie okazał się 3dniową możliwością korzystania z atrakcji. -Zawiodłem się. Poza tym, większość usług i atrakcji hotelowych była zgodnie z opisem, miły polskojęzyczny pilot wycieczki na wyspę. Wyjazd do miasta - zwiedzenie kościoła, meczetu, targu rybnego, przystani były ciekawe. Średnio podobał mi się pokaz olejów zapachowych. A czas na zakupy -czyli wpuszczenie do jednego sklepu z "zakazem" przechodzenia do innych uważa za śmieszny... Dobre jedzenie, dużo leżaków. Wycieczka na Snurkowanie spoko -zawsze tą atrakcje polecam. W basenie była zimna woda (cieplejsza była w morzu). Oczywiście hotel ma 5słoneczek (a nie gwiazdek). Widok z okna przeciętny. Niestety w "5 dyniowym all-inclusive 5*" pobycie w Egipcie, bez posiłku w pierwszej dobie i tylko 3 noclegi -pozostawia spore niezadowolenie...
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem