Opinie klientów o Bellagio Beach Resort & Spa (ex. Panorama Bungalows Resort)

5.0 /6
133 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Irmina, Poznań 08.12.2022
Termin pobytu: listopad 2022

Średnio, przepłaciliśmy

Hotel ma piękne i luksusowo wyglądające lobby, przyjemne spa i chyba na tym kończą się pozytywne wrażenia. Nasz pokój był po prostu brudny... widać, że obsługa sprząta go na mokro i mnóstwo brudu i cudzych włosów było przyklejonych do posadzki już od pierwszego momentu po zameldowaniu. Prysznic miał zatkany zlew cudzymi włosami i przez cały tygodniowy pobyt nikt tego nie sprzątnął, nawet po zostawieniu napiwku. Po zameldowaniu nie było też w pokoju żadnego ręcznika i ogółem musieliśmy się dopominać o ręczniki co drugi dzień! Raz były, raz, nie, raz sprzątacz zostawił tylko jeden brudny. To co już w pierwszym momencie nas zaniepokoiło, to fakt, że pan z recepcji zbierał paszporty aby zrobić z nich kserokopię. W jakim celu? Dokumenty musieliśmy więc zostawić mu bez naszego nadzoru przez kilka godzin, zanim nasz pokój był wolny do zakwaterowania. Jedzenie było średnie, tłuste, słodkie, czasem mdłe, aczkolwiek było go dużo. Smaczne ciasta i lody. Stołowanie się niestety na grubych plastikowych talerzach. Alkohole miejscowe egipskie w plastikowych butlach, niestety, ale mój mąż po nich dwukrotnie się zatruł i nie był w stanie normalnie funkcjonować przez cały dzień, a wcale nie pił dużo. Tym samym 2 dni urlopu zmarnowane, mimo przyjęcia miejscowych tabletek na zatrucie. W hotelu mnóstwo naganiaczy, nie dało się spokojnie poleżeć na plaży, bo to zapraszają na masaż, na zdjęcia o zachodzie słońca, wycieczki, tatuaże z henny, siatkówkę i mnóstwo innych aktywności, zazwyczaj oczywiście płatnych. Bez jednodolarówek w tym kraju również ani rusz. Wszędzie trzeba dawać napiwki, nawet po wycieczkach fakultatywnych płatnych była puszczana koperta z napiwkami dla kierowców. Plaża hotelowa ok, płytka, bez rafy, polecamy zabrać buty do wody. Jak na listopad to dało się dłużej posiedzieć tylko w jednym basenie, który miał podgrzewaną wodę. W pozostałych niestety było dosyć chłodno, gdyż o tej porze roku upału nie było i po wyjściu z wody zwyczajnie było czuć chłód. Ogólnie to niestety jeśli chodzi o wypoczynek all inclusive, to polecamy inne kierunki jak np. Turcja. Za cenę ponad 4k. zł za osobę, zdecydowanie przepłaciliśmy za ten wypoczynek w Egipcie. Już lepiej tam jechać na objazdówkę i pooglądać zabytki, a na All lecieć do innego kraju, gdyż warunki w tym hotelu są zdecydowanie na max 3 gwiazdki. Jakość wykończenia pokoju, płytki niczym przyklejone plasteliną, wszystko budowane na szybko, brud w pokojach dają fatalne wrażanie. Na plus bardzo wygodne materace na łóżkach. Widok z okna na baseny lub sąsiednie budowy, dziadostwo i rozkopy. Ale jak odwiedzający już pewnie wiedzą, w Egipcie WSZYSTKO jest w budowie. Poza hotelem tylko budowy, hotele, śmieci i pustynia. Ogółem wakacje dla niewymagających.

2.0/6

Globetrotter 08.03.2024

Zdecydowanie nieelegancki hotel

Zdecydowanie niefajne wrażenia z pobytu w Hurghada Bellagio Beach Resort & Spa, który wg rainbow miał być elegancki. Pokój oddalony od lobby i restauracji o ponad 300m. Łazienka dramat - smród, brud, zapychający się odpływ wody w prysznicu po 30 sekundach. Kable przy umywalce narażone bezpośrednio na wodę! Grzyb, czarne włosy, wykruszone i brudne fugi, obdrapane drzwi. Drzwi na balkon trzeba było otwierać i zamykać w dwie osoby. Leżak na balkonie połamany. Całą noc trudno zasnąć, bo na zewnątrz bardzo głośno pracuje jakiś agregat lub pompa. Na czas pobytu poinformowano nas, że można skorzystać jeden raz z kolacji w wybranej z pięciu znajdujących się na terenie hotelu restauracji, wystarczy zgłosić taki fakt do 15. Jak chcieliśmy zgłosić o 14, to powiedziano nam, że można zgłosić do 15, ale dnia poprzedniego. Więc jak zgłaszaliśmy następnego dnia o 13, to poinformowano nas, że możemy zarezerwować nie w wybranej restauracji, a w restauracji ETNO, ale nawet to się nie udało, gdyż już o 13 nie było miejsc na kolację następnego dnia. I kilka innych smaczków, które zostawimy dla siebie. Jak za pobyt tygodniowy za 2900pln od osoby, to delikatnie mówiąc WSTYD

2.0/6

Kamila, Warzymice 07.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Brud i smród

Hotel niby 5 gwiazdek ale pokoje mówią same za siebie na załączonych zdjęciach, jedzenie okropne, nie ma co jeść, obsługa była 3 razy proszona o naprawę klimatyzacji ostatecznie nikt się nie zjawił, zamówienie kolacji ala kartę graniczyło z cudem gdyż kolacje odbywają się w zależności od tego jaki humor ma Pani zapisująca rezerwację, plaża zaniedbana ze żwirem zamiast piasku, obok zawalony pomost z deskami pływającymi w wodzie… plaża bardzo brudna. Baseny zamknięte o godzinie 17 gdy z nieba leje się żar… Atrakcje tzn zjeżdżalnie oraz animacje naprawdę na plus niestety jako jedyne.

1.5/6

Milena, -- 07.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Bellagio-Hurghada, Egipt

Zakupiłam wycieczkę all inclusive w hotelu 5* u Pani Magdaleny w CH Wroclavia. Z dniem 27.06 dotarliśmy do hotelu Bellagio w Hurghada, Egipt i ku naszemu rozczarowaniu, nie można nadać temu hotelowi miana 5*. Szczerze mówiąc, brzydziliśmy się korzystania z łazienek w pokojach. Wanna brudna, kran odchodzi od ściany i się rusza, kafelki obdarte, sylikon przy wannie błaga o wymianę, klimatyzacja ledwo chodzi. W 2 dniu użytkowania klimatyzacja w obu pokojach zaczęła cieknąć na podłogę. Jest to skandal, żeby biuro o tak dobrej renomie przedstawiało hotele jak ten jako 5*, a tym bardziej proponowało je klientom. Jesteśmy niezmiernie rozczarowani. W chwili obecnej, żałujemy wydanych pieniędzy w biurze. Już nie wspomnę, że po dotarciu do hotelu wysłałam maila do biura o interwencję (zmianę pokoju lub częściowy zwrot kosztów) i zero odpowiedzi aż do dzisiaj.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem