Opinie klientów o Gravity Sahl Hasheesh (ex Ocean Breeze)

5.2 /6
305 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

MANVEL, KRAKOW 21.04.2024

Nie polecam. można znaleźć coś innego

Biliśmy z rodziną Napiwki oceniamy o Alkohol:( to bieda. Nie mam słów Kelnerów trzeba zapłacić 1dolar żeby słyszeli tobie co chcesz:) Bardzo uważajcie w pokoju wszystkie rzeczy od początku zgłosicie jeśli coś będziecie wiedzieli że nie sprawny. Zróbcie sobie filmik gdzie będzie wydać pracownik hotelu że bił z wami podczas wykonania filmiku... Weźcie sobie Alkohol do Egiptu. Ile się da:))

2.5/6

magda 05.05.2021

przeciętnie

hotel położony przy plaży. daleko od innych hoteli, co faktycznie wydłuża czas dojazdu gdziekolwiek. Obsługa miła, ale i przesadnie narzucająca się. Koszmarem są animacje nieustannie zapraszające do udziału w oferowanych atrakcjach. Hotel ponoć po remoncie (2018), a jednak wciąż w remoncie. Wejście bez windy, bokiem, ponieważ główny hall w przebudowie.Strefa zjeżdżalni w budowie, więc obok huku muzyki "do leżaka" jest stukot i hałas budowy, wespół z rykiem kosiarek . Pokoje brudne, ręczniki niedoprane.

2.5/6

BARBARA, Bydgoszcz 23.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

hotel wypoczynek po zwiedzaniu egiptu

hotel duży ale nieciekawy brudno jedzeni przeciętne można by powiedzieć że z wszystkich miejsc w jakich byliśmy najgorsze najlepsze jedzenie było na statku. Hotel nie asługuje an swoje gwiazdki a już kolacja w restauracji azjatyckiej ala carte na którą trzeba się umówić to jedna wielka porażka.

2.0/6

damianmatwiejczuk@wp.pl 31.08.2021

Słaby hotel jak na 5 gwiazdek!

Byliśmy po raz pierwszy w Egipcie w hotelu 5 gwiazdowym i niestety ale się bardzo rozczarowaliśmy. Po pierwsze brak polskiego rezydenta i kontakt był tylko możliwy telefonicznie lub przez media społecznościowe (raz był tylko na dyżurze w hotelu)-kontakt z nim nie był do końca zrozumiały. W całym hotelu było tylko 6 Polaków, reszta do przyjezdni i Arabowie...
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem